Artofink reviews

Artofink reviews

9.3

Arbejde udført til perfektion.

Utrolige dygtige tattovører, som udfører deres arbejde til perfektion. Stemningen i Shoppen gør både at man får en sjov og hyggelig oplevelse. Jeg er kun blevet tattoveret af Charly Phoenix og er utrolig tilfreds med hans arbejde og kan klart anbefale ham.

Fabelagtigt godt arbejde!!!

Fik tusset overarmen af Jonas hos AOI i Aarhus i går - motivet er ekstremt detaljeret og jeg var indstillet på at det måtte simplificeres en del, men Jonas formåede at få stort set alle detaljer med og ramte udtrykket spot on. Det overgår mine vildeste forventninger og jeg er SUPER tilfreds med resultatet. Kan kun anbefale stedet og Jonas, der er en god afslappet stemning og de leverer fantastisk arbejde. I'll be back, som Arnold ville have sagt.

Absolut fantastisk sted!

Ville anbefale AOI til enhver. Jeg har snart fået lavet 2 arme dernede plus lidt ekstra og er fuldt ud tilfreds med det hele. Servicen er i top og personalet er super professionelt! og mega awesome selvfølgelig ;)

Jeg glæder mig til den næste...!

Jeg har nu fået 4 tatoveringer af Emmy og jeg troede aldrig jeg skulle få så meget tillid til en tatovør. Udover at være ekstremt dygtig til at tegne ved jeg altid at jeg får en ærlig vurdering af de tatoveringer jeg skal have lavet. Han er ikke bare en standard tatovør der passer sit arbejde, men en virkelig dygtig og inspirerende kunstner. Jeg har aldrig oplevet fejl eller mangler ved nogen af de tatoveringer han har lavet.

Butikken er super hyggelig og der er en god kemi og god stemning mellem tatovørerne - det er virkelig hyggeligt at være der!
Jeg skal kun tatoveres hos Art of ink fremover - man kan have 100% tillid til at tatovørerne gør et fantastisk stykke arbejde og det er alle pengene værd!

Altid fantastisk udført arbejde hos Art of Ink

Rigtig dygtigt Crew, der laver unikt og perfektionistisk arbejde, hvor hvert enkelt Crew medlem behersker sin helt egen genre uden af være fastlåst kun i den. Er ufattelig glad og stolt af mine tatoveringer (lavet af Jonas..:))

fantastisk dygtige kunstnere

Art of ink er en god oplevelse fra man kommer ind af døren til man går ud af den igen ,

Kunstner som tusser fantastik

Jeg kan godt anbefale at kigge forbi shoppen, jeg har et projekt som jeg brænder for, men er nød til at vente, fordi det koster og jeg er ikke i tvivl om at HP laver det når tiden kommer

Vil klart anbefale dem!

Jeg synes Art og Ink kan anbefales af tre grunde. For det første er de dygtige. De ved hvad de laver, de er super professionelle og de går op i hygiejnen. For det andet er alle sindssygt søde og Imødekommende. Personalet interesserer sig virkelig for dig, de er lyttende og smilende. For det tredje er tatovørerne også ærlige. De tatoverer ikke bare, men kommer med konstruktiv kritik til det man vil have lavet, og foreslår rettelser, så man kommer ud på den anden side med det bedste resultat.
Jeg er blevet tatoveret 8 gange, 3 gange hos Art of Ink. De er klart de bedste! Holder mig til dem nu - det burde du også gøre :-)
Forresten - de gir 20 % i studierabat!

bedste

I er så dygtige og har de bedste tattovører, med fede personligheder! - vi kommer kun hos jer (:

Fantastisk

Detter studio er helt igennem det mest fantastiske og elsker at være dernede når jeg skal have ny blæk i huden... Personalet er fantastiske rare og top proffestionelle! En KLAR anbefaling herfra!

God service og flinke folk

Jeg fik fornyligt lavet en tattoo i Art of ink i Odense. Super godt resultat og super god service. Min næste bliver også lavet der inde.
Kan varmt anbefales.

Thumbs up!

Jeg har fået en tattoo hos Art Of Ink i Århus, og jeg har kun positive ting at sige om både oplevelsen og tatoveringen. De byder på en utrolig behagelig atmosfære, samt afslappet- og åbenhed til kunderne. Derudover kan tatovørerne deres kram. Jeg fik lavet en middelstørrelse tatovering, som jeg selv havde designet, og resultatet var højest tilfredsstillende! Det bliver ikke den sidste tatovering jeg får hos dem, og jeg kan kun anbefale dem til andre som ønsker en beundringsværdig tatovering og en dejlig oplevelse!

God stemning og gedigent håndværk

Jeg er blevet tatoveret flere forskellige steder, og igår (11. april 2013) blev jeg så tatoveret hos AOI, Århus. AOI tilbyder et hyggeligt miljø, med dygtige tatovører. Jeg blev tatoveret af Jonas, som var meget snaksalig, satte musik på og gjorde det til en hyggelig oplevelse. Min tatovering blev præcis som jeg ønskede den, og jeg kan derfor anbefale AOI :-) Jeg kommer helt sikkert igen.

Perfekt kvalitet og service

Jeg kom ind i butikken i Århus og spurgte pænt om de havde tid en af dagene, da jeg ikke havde bestilt tid i forvejen, og bare prøvede lykken angående plads i deres skema. Efter lidt snak om tatoveringens størrelse, som er forholdsvis af en mindre størrelse, gav de mig tid med det samme.
Jonas lavede min tatovering, som forstod idéen med det samme, og lavede den flotteste frihåndsskitse jeg kunne håbe på.
Han satte noget fedt musik på og gik i gang, og alle i butikken var søde og med til at give en fed stemning. Og jeg må sige, det er den flotteste og mest kvalitetsfyldte tatovering jeg ejer. Perfektion.
Som ung gør det selvfølgelig ondt at punge en større sum ud, men det er hver krone værd. Vender helt klart tilbage grundet tatoveringens utrolige kvalitet.

For sjusket til prisen

Jeg forventede en god service, da det hidtil har været den dyreste tatovering jeg har fået lavet, selvom det bestemt ikke er den største. Jeg fik den lavet i Århus.
Jeg måtte få den rettet 3 gange, fordi der hele tiden var huller i. Jeg fik at vide at de ville forsvinde, men det er nu 2 år siden, og der er stadig huller i, selvom jeg har passet godt på den, og der ikke har været nogen betændelse.
Tatovørerne der lavede den (jeg tror jeg mødte to forskellige) var utrolig flinke og søde, og de skal intet ondt høre, bortset fra at jobbet ikke var ordenligt udført.
Da jeg fik rettet den for 3 gang, blev jeg opkrævet 500 kroner (oven i mine 1000 som jeg allerede havde betalt) for udstyr, hvilket jeg nægtede at betale, da der ikke var tale om tilføjelser, men rettelser fordi de ikke har været grundig nok. Efter at have fået en sviner af chefen i telefonen, lagde jeg på og fortalte tatovøren at trods hans uenigheder ville jeg stadig ikke betale. Han lod mig gå, vel vidende om at jeg nok aldrig sætter mine fødder derinde igen.

En fantastisk oplevelse

Art of ink er rigtig gode inden for faget - de ved, hvad de laver!
Kundeoplevelsen er dejlig med et gode socialt og fysisk miljø

Top professionelle

Har fået lavet en halv ryg, først i Odense og dernæst Århus, og kan kun sige, at jeg er yderst tilfreds med resultatet, og kan varmt anbefale begge steder!

helt sikker!

Syntes de er for fede ! Deres arbejde er godt sikkert og det man har brug for kan kun anbefale art og ink dem jeg har fået lavet der er helt perfekte :)

helt fantastisk tattovør!

Fik min første Tatto for en måneds tid siden ved dem og det var SÅ god behandling.. Kan kun anbefale dem!

Is Artofink your company?

Artofink Details

Art Of Ink har samlet nogle af Danmarks bedste tatovører. Teamet er bla. prisvindere ved Odense Tattoo Convention 2009 hvor det blev til priser for Best of Convention og Best of Saturday.

Visit Artofink