Artsloten reviews

Artsloten reviews

Excellent
9.6

Mooie webwinkel met een goeie service!

Had gister perongeluk de beugel van mijn art 4 slot in de put laten vallen. Had de dag erna gebeld erover en kreeg toen meteen een gratis nieuwe beugel opgestuurd hoefde zelfs niet de verzenkosten te betalen.
Dikke duim voor de goeie service en heel erg bedankt!

Snelle levering & scherpe prijs

Gisteren besteld, vandaag al binnengekregen. Netjes verpakt en incl. gratis magazine. Prima webwinkel :D

Prettige webwinkel, snelle reactie op mail

Erg blij mee, slot volgende dag al geleverd. Naar aanleiding van een vraag binnen een half uur reactie per email. Top service!

Prima beugelslot ART4 een aanrader

we hebben pas geleden een nieuwe scooter gekocht met 4 sterren slot
nu bleek het slot niet te passen in de wielen....
nu via art sloten een ART4 slot gekocht en nu is het probleem opgelost

snelle levering niets op aan te merken....

zeker een aanrader

Snelle levering!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Nette reactie op vragen gekregen...

Perfecte afhandeling

Had een slot bij artsloten.nl besteld en is netjes binnen een dag geleverd in een goede verpakking.

Goede afhandeling, mooi product en niets te klagen.

Prima produkt en zeer snelle levering, uitstekende service.

Altijd weer een verrassing wat er als bonus bijgesloten is bij het produkt. 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis of zoals deze keer, afgeleverd bij het bedrijf waar ik werk.

fantastisch slot tegen lage prijs

Afgelopen dinsdag besteld en het slot kwam donderdag binnen. Ben er ontzettend tevreden mee. Enige jammere vond ik dat er op de site stond voor 15:00 besteld, volgende dag in huis! Helaas kwam deze een dag later waardoor ik dus een beetje in de knoei kwam met mijn verzekeringspolis maar goed dat zien we door de vingers!;) voor de volgende keer als ik wat aan spullen of sloten nodig heb weet ik iniedergeval jullie weer te vinden! Tot slot, er zat ook nog een leuke verassing bij een sleutelhanger. Tis maar klein maar het maakt de klant wel blij! Leuk gebaar! Ik zou zeggen geen twijfel en bestellen mensen!;)

Perfect, niks meer aan doen :)

Snelle levering. Leuk gratis motorboekje erbij gekregen. Tevens een goede prijs t.o.v. andere webwinkels.

Perfect

Ik ben zeer tevreden over de geleverde bestelling die ik artsloten deed. Mijn bestelling werd de volgende dag afgeleverd was zeer goed verpakt ook zat er een motorblad bij en nog een verrassingkje kortom een zeer tevreden klant die zeker weer een bestelling bij deze firma gaat doen . Ook de site is zeer overzichtelijk en ze waren een van de goedkoopste op het internet die ik kon vinden.
Mvr gr jorgen

Complimenten!

Wij waren op zoek naar een goed slot voor een scooter. Via een zoekmachine vonden we deze site en konden vanwege de goede informatie makkelijk een slot vinden. We hadden het slot heel snel binnen en het is nog beter dan we verwacht hadden. Ook erg leuk de tijdschriften en het kleinigheidje wat in de verpakking zat. Complimenten!

geweldige zaak

gewoon een wereld slot besteld nog goedkoop en snel geleverd wat wil je nog meer

Snel en goed geholpen

Na de bestelling te hebben geplaatst zag ik dat ik toch een verkeerde keuze had gemaakt, na mijn directe telefoontje om 15.00 werd de bestelling keurig gewijzigd en kreeg ik een dag later beide sloten binnen.
De sloten bevallen goed!

Snel, correct in prijs en levering!

Bestellen en de volgende dag alles in huis. En ook nog een leuk motorblad erbij.
Dikke pluim voor Artsloten.nl

Het slot was perfect en de levering was snel!

Ik geef toe, in het begin was ik sceptisch. Maar het overtreft mijn verwachtingen. Goede site, lage prijs en snelle levering! Het slot is precies wat ik zoek, een aanrader!

je hoeft niet langer te zoeken

je hoeft niet langer te zoeken je besteld en een dag later krijg je wat je besteld hebt.
Maar het is meer dan je besteld het lijkt wel een feest pakket,
waarde bonnen boekjes en andere leuke dingetjes.
Als iemand mij vraagd zal ik zeker deze site aanbevelen, en als ik een slot nodig heb weet ik waar ik bestel bij jullie.

Supersnelle levering!

Super snel geleverd. Daarnaast ook keurig verpakt! zeer prettig!
Alleen jammer dat de gewichten van de sloten er niet bij stonden. Het beugelslot is me iets te zwaar om mee te nemen voor op de fiets. De spaken zullen er nog van ombuigen... Dat verklaart tegelijkertijd wel waarom het een ART 4 slot is. Super kwaliteit!

Kryptonite art4 schijfremslot

Ondanks dat Hemelvaartsdag er tussen zat, werd het Kryptonite art4 slot de volgende werkdag keurig verpakt thuis bezorgd. Perfekt afgewerkt slot, dat eenvoudig op de remschijf is aan brengen. Ideaal dat er een kunststof bescherming om de beugel zit, ter voorkoming van beschadigingen. Twee kleinere sleutels en een sleutel met inschakelbare (blauwe) led. Perfekt om niet in het donker te zitten pielen. Jammer dat er geen tasje door Kryptonite wordt meegeleverd, maar de beugel is zo compact dat deze zonder problemen een plekje onder het zadel vindt. Al met al bijzonder tevreden en nerfgens goedkoper. Willem Hallers

Vector ART 4 gekeurd Padlock + Chain 100cm

Ik had een vector slot besteld voor een hele mooie prijs.
Nergens goedkoper gevonden!!
Het slot werd de eerste voldende werkdag dag afgeleverd zoals afgesproken.
Leuk dat er een gratis blad bij is geleverd.
Het slot was keurig in de doos verpakt.
Duidelijke website met veel productinformatie.
Deze webwinkel is een aanrader!

Groeten,
Jongejans

Pro-Tect Motorslot ART 4 + Hangslot XS Serie

Dit slot besteld, snel ontvangen incl. 3(!) sleutels en het slot sluit perfect. Ziet er ook erg mooi uit; het oog wil ook wat.

Artsloten Details

Webshop met schitterend aanbod ART-SLOTEN