Arvingen reviews

Arvingen reviews

8.4

Personlige service - konkurrence dygtige priser

Det er en god butik, hvor du både kan handle online og i butikken på Østerbro.

Som altid: Super god service! :-)

3 dage før vi skulle ud og rejse, opdagede vi at begge piger var vokset ud af deres sandaler.
Vi er meget glade for "See kai run" herhjemme og fik bestilt i de rigtige størrelser. 2 dage efter var sandalerne her. undervejs havde jeg skrevet med dem via Facebook og som altid var der hurtig respons og god tone. Super, super service -handler helt sikkert igen, igen hos jer!! :-)

Superfin butik med venlig betjening

Købte en Bugaboo Buffalo med tilbehør hos Arvingen. Meget hjælpsom betjening i butikken og god service med en vogn, som var samlet og meget hurtig klar til afhentning.

Dårlig stil

Jeg bestilte et par sko hos Arvingen.dk og fik autosvar at de havde modtaget min bestilling. Derefter hørte jeg intet. Først da jeg selv tog kontakt fem! dage senere fik jeg at vide at produktet var udsolgt.
Jeg synes det er dårlig forretningsstil ikke at vende tilbage hurtigt. Hvis der er sket en fejl vil jeg gerne vide dette hurtigt så jeg kan finde det jeg skal have et andet sted.
Arvingen

Reply from Arvingen

Hej Viana.

Tak for din anmeldelse selvom vi selvfølgelig er meget kede af den.

Vi har i vores system modtaget din ordre søndag aften og allerede sendt dig en mail mandag morgen da vi åbnede om at skoen desværre var udsolgt.

Vi kan kun beklage din oplevelse som på ingen måde er vores stil at drive Arvingen på.

Lækker butik.

Vi har flere gange handlet hos arvingen. Det sidste vi købte var en søskendevogn til vores 2 drenge. Vi fik en grundig gennemgang af vognen, da vi hentede den. Den gode service, og det venlige personale, gør at vi vil anbefale alle at handle der.

Vi havde bestilt en bugaboo donkey til vores tvillingepiger :) Den stod klar som lovet & venlig betjening. Kunne dog ikke finde ud af det dumme stramme regnslag som der følger med, så tog en tur tilbage til butikken for lige at få demonstreret at det virker ;)
God service og venlig betjening.

Handler der gerne igen.

Fine hjemmesko, venlig betjening og god pris

Blev kontaktet vedr. lidt ekstra info omkring farver og udvalg. Venlig betjening! Hjemmeskoene var som forventet og prisen rigtig god!

Meget fin handel.

Nem hjemmeside, hurtig og korrekt levering. Jeg handler gerne hos Arvingen igen.

Bra service

Bra och snabb. kunde hämta den omgående. fick snabb svar på beställning på webben.

Kanon service:-)

Super service - hurtig levering og så havde de jo lige netop den vare jeg havde ledt efter overalt;-)

Svarer hurtigt på henvendelser. Hurtige forsendelser.

fin service

Forhandler Bugaboo produkter som en af de få jeg kan finde på nettet. Overskuelig hjemmeside og hurtig levering.

Godt udvalg indenfor Bugaboo mv.

Arvingen har Danmarks største udvalg indenfor Bugaboos og tilbehør til disse. Overskuelig hjemmeside og hurtig og præcis levering.
Da en af varerne viste sig at være anderledes, end jeg havde forestillet mig, tog jeg hen til den fysiske butik, og fik uden bøvl byttet min vare til en anden.
Kun de varmeste anbefalinger herfra!

Fin service og hurtig levering. Varen levede fint op til forventningerne.

Fantastisk kundeservice

Jeg har kun brugt hjemmesiden til at betale depositum, da vi selv hentede og betalte varerne i butikken på Østerbro. Men der fik vi bare så god service og hjælp, og jeg har også mailet frem og tilbage med en medarbejder fra Arvingen vedr. indbetaling af depositum via Arvingens hjemmeside. Kan derfor ikke sige noget om leveringstid, men har ellers kun gode erfaringer med butikken.

Fremragende service

Super god service, søde sælgere og hurtig levering.

Ikke super imponeret

Da jeg i foråret 2011 bestiller netop lige det sæt termotøj jeg har udset til min datter og skal afhente det i butikken får jeg af vide at de ikke har det - en fejl fra deres side, dårlig stil hvis du spørger mig.
Da jeg så får tilbudt et andet, kommer jeg hjem med bukser i str. 4-5 år og jakke i 3-4 år.
Alt i alt, en dårlig oplevelse hvor da jeg var dernede talte personalet personalet privat med venner der var forbi og følte jeg var til besvær.

Hurtig, præcis og pålidelig

Ordren blev afsendt samme dag som jeg bestilte. Jeg kunne sagtens finde på at bestille hos arvingen igen.

Nemt og hurtigt.

Meget tilfreds

Super!

Dejlig butik med et spændende udvalg og god service. Kan varmt anbefales.

Arvingen Details

Visit Arvingen