Asfyn reviews

Asfyn reviews

5.1

Ikke særlig godt

Mens jeg boede selv fik jeg på et tidspunkt en regning som jeg kunne se jeg ikke kunne betale, ringede ind og fik en meget snerpet dame i røret som oversat til almindeligt sprog "det må du selv ligge og rode med, jeg er bedøvende ligeglad med om du kan betale den, du skal!" Efter nogen tid har jeg så fået den betalt, men gemte åbenbart ikke kvitteringen da det nu er 1 1/2 år siden det skete. Og nu har jeg så fået et brev fra deres inkasso. Fantastisk service!

Hvordan kan deres servere stadig være belastede?

Da jeg skulle indberette el, vand og varme i starten af året var der stor belastning på serverne, hvilket godt kan være foreståeligt, fordi der højest sandsynligt var mange der ville indberette.

Nu, snart en måned senere, står der stadig det her:
Vi beklager!
Vi oplever lige nu stor belastning på vores systemer.
Du er velkommen til at prøve igen eller komme igen på et andet tidspunkt.

Vi beklager ulejligheden.

Administrationsservice Fyn

Det er bare overhovedet ikke godt nok. Jeg har prøvet i et par dage at tilgå log ind på hjemmesiden, uden held.

EDIT: I får lige 2 stjerner mere for hurtig respons og retning af fejl. Det virker upåklageligt igen. Tak
Asfyn

Reply from Asfyn

Hej Johann

Tak for din anmeldelse. Både ris og ros er vi glade for, så vi hele tiden kan blive bedre.

Det er rigtigt, at siden har været belastet her i forbindelse med årsaflæsningen. Det har betydet, at nogle kunder har oplevet at få beskeden om, at siden var belastet. Det er vi naturligvis kede af og har derfor nu etableret ekstra serverkraft, så man ikke skulle opleve dette igen.

Jeg har lige testet dit bruger login og nu kommer jeg fint ind. Jeg håber derfor, at problemet er løst nu. Ellers er du naturligvis meget velkommen til at kontakte os.

Lotte Ziegler
Kundeservicechef
Administrationsservice Fyn

Ubrugeligt system

Kan ikke indberette forbrug pga. som der står, ekstra ordinær stor belastning.
Sådan har det været i mange dage.
Nu kommer der vel et rykkergebyr.

Kompliceret, dyrt og tidskraevende

Til trods for at jeg har flere ejendomme, hvor jeg er vant til at haandtere el/varme/vand admin har jeg nogle gange ekstremt svaert ved at forstaa deres regninger.

Tidligere i dag ringede jeg til dem, men det kraever sin taalmodighed. Lange telefonkoer...rigtig lange.

Til gengaeld er de rigtig gode til at laegge gebyr paa deres regninger, hvis man misser en betaling, hvilket man ofte gor naar man skal navigere deres system.

Held og lykke

Meget dårlig behandling ved inkasso!

3 år efter jeg er flyttet ud af den gamle lejlighed jeg boede i med min x-kæreste fik jeg tilsendt en opgørelse på 3500,-. Jeg indsendte med det samme et forlig så jeg kunne begynde at betale af på regningen. De samme papirer blev sendt til min x-kæreste men uden svar tilbage. Jeg har selv måtte sørge for at prøve og få ham til at underskrive og sende papiret tilbage for at jeg ikke skal hæfte for hele gælden. Og da han siger han har sendt det, ringer jeg til asfyn og spørger om de har modtaget det da jeg ellers hæfter for hans del også. Efter at ha ringet forgævet igår og bad ham der står for sagen om at ringe tilbage til mig men uden held. Ringer jeg ind igen i dag. En meget ubehøvlet Susanne fra inkasso afdelingen siger til mig at jeg kunne bare ha betalt regningen! Igen fik jeg ikke kontakt til ham der stod for sagen. Bagefter må jeg ringe ind til kundeservice og bliver viderestillet til chefen som udmærket kunne spørge ham der stod for sagen og finde ud af at de ikke har modtaget papirerne fra min x. Magen til dårlig behandling af hende Susanne skal man lede længe efter! Jeg gør jo hvad jeg kan for at betale den og er allerede igang med afbetaling. Men synes godt nok det er svinsk at sige jeg bare kunne ha betalt den når den først lige er kommet - 3 år efter !!! :(

Visit Asfyn