aShoeAffair.dk reviews

aShoeAffair.dk reviews

9.5

holder hele vejen!

hurtig levering, ingen problemer overhovedet! har handlet her mange gange og havde en gang en claim med dem og de fiksede det uden at løfte et øjenbryn. meget fin service.

Billigste butik - super hurtig levering!

Rigtig god oplevelse!

God og overskuelig hjemmeside. Leveringsfrit - hurtigt og nemt. Og så kan man betale med forbrugsforeningskort.

perfekt

Alletiders- hurtig levering og fin vare til en super pris 😉

Hurtig og nem bestilling og hurtig levering

Jeg havde brugt tid på at gå i butikker og lede efter et bestemt par sko, men fandt dem ikke. Så det var bare så superdejligt og meget nemmere at sidde derhjemme på Ipad'en og hurtigt finde de sko jeg søgte.

Super fin service og hurtig levering.

aShoeAffair.dk -en skosnude bedre...

aShoeAffair.dk fungerede perfekt for mig......hurtig og nem betjening. Og skoene passede perfekt.

Super hurtig levering

Super hurtigt levering og god logistik sporing

godt gået

Jeg har bestilt et par sejler sko hos aSHOEAFAIR der var på tilbud godt tilbud
Jeg bestilte varer på nettet og efter et par dage fik jeg mine sko , de er i en meget god og høj kvalitet så jer e3r super tilfreds .
Det var også fint at se at der var vedlagt materiale i æsken hvis jeg ønskede at retuner skoene fin service
Men de skal bestemt ikke retuneres
Hilsen Marianne

Perfekt sted at handle

Lynhurtig levering :) Jeg fik tilsendt et par sko i den forkerte farve - dagen efter jeg havde ringet og gjort opmærksom på fejlen, havde jeg de nye sko - selvom returpakken ikke var modtaget endnu - det er SUPER service :)

Altid øv! med fejl og mangler..

Jeg bestilte et par sko - sidste par i den helt rigtige størrelse og til en meget god pris.
Det var næsten for godt til at være sandt.
- Og det var det.. jeg fik dagen efter min bestilling en mail om, at der var sket en fejl og at skoen slet ikke var på lager, øv.
Fint med hurtigt respons men en eller anden form for kompensation (som man oplever på mange andre sider) havde været super god service.
Jeg er dog ikke afvisende overfor at handle her igen :-)
Ashoeaffair

Reply from Ashoeaffair

Kære Susanne!
Jeg er rigtig ked af at høre, at vi har lavet en fejl på din bestilling. Normalt kan du godt regne med at lageret stemmer i forhold til det, du bestiller i shoppen, men en enkelt gang imellem sker der desværre fejl, fordi der er mennesker involveret i processen. I dette tilfælde gik det ud over dig, og det må du virkelig undskylde.
Vi er helt sikkert til at tale med, hvis du finder en anden sko, du kunne tænke dig i stedet for, det er jeg ked af hvis vi ikke fik skrevet til dig. Du skal bare kontakte kundeservice på kundeservice@growingfeet.dk, så finder vi en løsning.

Jeg håber vi "ses" i shoppen igen!

Signe Ulka

Hurtig levereing, fantastisk vare, ingen problemer

Jeg fandt et par smukke, fantastisk lækre PrimeBoots støvler tilæ den billigste pris på ShoeAffais - og 2 dage efter havde jeg støvlerne på. De holdt, hvad beskrivelsen lovede - og alt forløb gnidningsløst.

Jeg er meget begejstret for mine smukke støvler!

Shoeaffair har et meget brugervenligt site, med et fint udvalg af kvalitetsko. Bestilling og afsending skete nemt og hurtigt. Støvlerne levede fuldstændigt op til de forventninger jeg havde udfra billedet. Der er desværre ikke fragtfri levering/returnering, som man jo kender det fra større sites, det er det eneste der tidligere har fået mig til at tøve med at bestille. Til gengæld er fragt til nærmeste posthus for kr. 29,-, en rimelig pris. Jeg vil bestemt købe herfra igen og holde øje med de mange gode varer.

Jeg bestilte et par sneakers som jeg modtog allerede dagen efter :_)
Men desværre blev der sendt mig et par i grå i stedet for sorte - da jeg ringede for at fortælle om fejlen, talte jeg med en meget sød dame og de sorte støvler blev afsendt med det samme - og altså inden jeg kunne nå at returnere de fejlsendte.
God service og vil meget gerne handle hos ashoeaffair igen :-)

Super hurtig levering og super kundeservice

Super hurtig levering og super kundeservice - ville uden tvivl handle her igen!

Effektivt

Hold nu op det var hurtigt og effektivt. Selv da skoene skulle sendes retur og byttes til en anden størrelse. Nemt og effektivt.

Fin betjening. Ingen forbehold herfra...

Fin og hurtig betjening. Kan anbefales...

God service, og hurtig levering..;-)

Vil helt sikkert dele min købsoplevelse med mine venner, og fortælle dem at det er et godt og sikkert sted at handle. Der er rigtig god service, og jeg havde allerede min varer 2 dage efter bestillingen..

Helt i orden og hurtig levering

Mit første og nok ikke det sidste køb, problemfrit og hurtigt.

Bestilte om lørdagen og havde varen tirsdag. Gratis fragt til GLS shop var rigtig godt når varen nu ikke kostede mere end 225 kr.
Så alt problemfrit og hurtigt. Nok ikke sidste gang jeg handler her.

aShoeAffair - Shoes You Love

Om virksomheden

aShoeAffair.dk er din lækre skobutik på nettet. Mærker: Apair, Sofie Schnoor, Billi Bi, Pretty Ballerinas, BOSS Woman, Stylesnob, Ilse Jacobsen, Aigle, Hunter, New Balance Munderingskompagniet, Prime Boots, Ahler, Angulus, Lloyd, Paul Smith, BOSS Man, Clarks Originals, Timberland, Sorel, Bumper, Pajar, Havaianas, Converse m. fl.

Hos aShoeAffair er sko ikke bare sko, vi ved godt, at man siger at ”klæder skaber folk”, men hos os siger vi, at ”Sko skaber folk”, for de sko, du vælger signalerer i høj grad, hvem du er.

Vores motto er ”You can handle everything with the right pair of shoes”

Lige meget om du er på arbejde, i byen, hjemme i sofaen eller ude og gå en tur i skoven, føles det bare godt, når fødderne er klædt ordentligt på. Lækre sko kan man simpelthen ikke få nok af, og køber man kvalitet bliver de bare endnu flottere af, at blive brugt.

Vi vælger vores sko med hjertet, derfor betyder designet rigtig meget. Vi kan godt lide klassiske sko, der med deres tidsløse design, altid skal være i skogarderoben. Men vores hjerte banker også for sko, der følger moden, som den er lige nu. Derfor vil du finde begge dele hos aShoeAffair. Vores mærker er en stærk blanding af danske og udenlandske topdesignere.

Vi håber, at du hos aShoeAffair kan finde de sko, som DU elsker !

Visit aShoeAffair.dk

We live here: Caroline Amalievej 47