aShoeAffair.dk reviews

aShoeAffair.dk reviews

9.5

Mit første og nok ikke det sidste køb, problemfrit og hurtigt.

Bestilte om lørdagen og havde varen tirsdag. Gratis fragt til GLS shop var rigtig godt når varen nu ikke kostede mere end 225 kr.
Så alt problemfrit og hurtigt. Nok ikke sidste gang jeg handler her.

Hurtig levering!

God service, overskuelig hjemmeside og hurtig levering!

Super god service

Super effektivt

Gnidningsløst

Alt gik som det skulle.

Helt igennem perfekt service

Jeg har købt mange sko hos dem og fortsætter helt bestemt med at handle hos dem. Altid hurtig levering og en god service ved retur eller ombytte til andre sko.

Hurtig levering, meget pålideligt

Varen kom allerede dagen efter jeg havde bestilt. Levede helt op til mine forventninger.

Produkt i perfekt stand og med kort leveringstid

Købet har været tilfredsstillende og uden nogen former for kritik

Hurtig levering, det skal de have

Gode varer og hurtig levering. Men men - ganske få dage efter bestilling, er varen yderlig sat ned....nærmest en joke!!
Ashoeaffair

Reply from Ashoeaffair

Kære Betina!

Jeg kan sagtens forstå, at det er ærgeligt at opdage at dine sko er sat yderligere ned bare en uge efter, at du har købt dem! Det er altid det dilemma vi står med, uanset hvornår vi vælger at lave en kampagne eller sætte nogle sko på tilbud, så er der altid nogen, der som dig lige har købt. Men derfor kan vi ikke helt lade være! Vi varsler altid vores udsalg ca. 1 uge i forvejen, men øvrige kampagner eller prisnedsættelser kan vi desværre ikke altid nå at varsle på forhånd, fordi vi ofte træffer beslutningen med kort varsel. Til gengæld er vi altid til at tale med, når vi kan se, at du som kunde lige har købt, så du er mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice, så lover jeg, at vi nok skal hjælpe dig.

aShoeAffair.dk
Signe

Det var nemt og hurtigt

Jeg har ingen anmærkninger😃

Super udvalg, gode priser og hurtig levering.

Jeg havde forelsket mig i et par vinterstøvler sidst jeg var i Kbh. Surfede så rundt på nettet og fandt præcis samme støvler på AshoeAffair i min str. og endda til nedsat pris.
Jeg bestilte om formiddagen. Og allerede næste dag modtog jeg mine støvler.

Hurtigt og billigt

Jeg fik mine Bumper støvler til den billigste pris, og de kom hurtigt og jeg kunne følge dem fra de blev afsendt til de ankom til FAKTA.

super fed service

Et super fedt sted at handle , hurtig levering og fed varer til fornuftige priser

super!

hurtig levering. super

Brugt to gange nu, virkelig lækre varer og hurtig levering - tak!

Brugt sitet to gange. Varerne kom inden for et par dage, og var pakket fint i originale æsker. Vil klart anbefale, og en butik jeg kommer til at handle i igen. Lækkert udvalg med de rigtige mærker!

Nemt, hurtigt of effektiv

Nemt at bestille. Hurtig levering, og man fik opdateret hvor pakken var. Det ser ud som om at de har et godt sammenarbejde med Popsten. Meget tilfreds.

Super netbutik

Har handlet her flere gange og altid top service. Varerne er i orden når de når frem til dig dagen efter din ordre er afgivet.

Fint køb og proces

Fint køb og proces

Nem webbutik hurtig forsendelse

Kvalitets mærkevarer til gode tilbuddpriser.
Virker som om de har en dublet hjemmeside med præcis samme indhold, blot med et andet domæne (børnesko)

Vil handle her igen ved næste behov!

Fortsæt det gode arbejde!

Jeg fik mine fantastiske sko leveret hurtigt og på den aftalte dag.
Fin og overskulig hjemmeside. Første gang, men absolut ikke sidste :-)

Meget flot behandling hele vejen igennem

Det kan godt betale sig at købe sko hos aShoeAffair.dk du får den bedste hele vejen igennem

aShoeAffair - Shoes You Love

Om virksomheden

aShoeAffair.dk er din lækre skobutik på nettet. Mærker: Apair, Sofie Schnoor, Billi Bi, Pretty Ballerinas, BOSS Woman, Stylesnob, Ilse Jacobsen, Aigle, Hunter, New Balance Munderingskompagniet, Prime Boots, Ahler, Angulus, Lloyd, Paul Smith, BOSS Man, Clarks Originals, Timberland, Sorel, Bumper, Pajar, Havaianas, Converse m. fl.

Hos aShoeAffair er sko ikke bare sko, vi ved godt, at man siger at ”klæder skaber folk”, men hos os siger vi, at ”Sko skaber folk”, for de sko, du vælger signalerer i høj grad, hvem du er.

Vores motto er ”You can handle everything with the right pair of shoes”

Lige meget om du er på arbejde, i byen, hjemme i sofaen eller ude og gå en tur i skoven, føles det bare godt, når fødderne er klædt ordentligt på. Lækre sko kan man simpelthen ikke få nok af, og køber man kvalitet bliver de bare endnu flottere af, at blive brugt.

Vi vælger vores sko med hjertet, derfor betyder designet rigtig meget. Vi kan godt lide klassiske sko, der med deres tidsløse design, altid skal være i skogarderoben. Men vores hjerte banker også for sko, der følger moden, som den er lige nu. Derfor vil du finde begge dele hos aShoeAffair. Vores mærker er en stærk blanding af danske og udenlandske topdesignere.

Vi håber, at du hos aShoeAffair kan finde de sko, som DU elsker !

Visit aShoeAffair.dk

We live here: Caroline Amalievej 47