ASK reviews

ASK reviews

5.0

ask.com ændrer startside og installerer toolbars

Denne andmeldelse er ikke om ask.com produktet/firmaet, men om deres markedsføring.

Nu har jeg efterhånden måtte afinstallere ask.com toolbars en del gange, og ændre min start side tilbage efter den er blevet ændret til ask.com, fordi ask.com sniger sig ind med andre programmer, og nogle gange, er det ingen gang muligt at afmarkere at den skal installere deres spam toolbars/ændre ens startside, hvis man gerne vil installere det program man rent faktisk prøver at installere.

Jeg aner ærlig talt ikke om ask.com søgemaskinen er god, men pga. deres aggresive og mega irriterende måde at nå ud til brugerne, har jeg bare fået et inderligt had til dem.

Til ask.com:
Lad dog brugerne selv bestemme om de vil have jeres toolbars! Find en anden måde at få brugere på. Det kan umuligt være en god markedsføring at snige/tvinge produktet ind på brugernes pc. Jeg finder det i hvert fald uacceptabelt, og får på ingen måde lyst til at bruge, eller bare prøve jeres produkt! Og jeg ville aldrig anbefale jer til nogen.

Mega irriterende...

...hader når leverandører som java sniger software med ind

Got a question - you only have to Ask!

I find a lot of useful information on this site. As I run a charity quiz I like to double check any subjects I may set as questions and find Ask is an invaluable source of information. Even if it is something that has been lost in my memory, I can put a generalization in and Ask can find it. As a pensioner it helps with my decreasing brain cells! For information and general browsing I can highly recommend Ask.

GREAT SITE

Every time I have searched for an answer to my questions, Voila there it is.

Good to try

It is ok, but it only serves to prove Google's No.1

Usefull but..

... not as good as google I'm afraid. Google is Goodgle.

If you need answers this is the place

I always go to this site if I have a need an answer. They always come up with something that is helpful. thanks guys.

Is ASK your company?

Visit ASK