Asos reviewed by

Forkert vare leveret

Jeg bestilte for en uges tid siden nogle varer fra Asos til min ven, som han ønskede sig i fødselsdagsgave. En uge senere lå pakken ude foran min dør, og jeg var super begejstret. Jeg havde bestilt et par sko og en hoodie, og da jeg åbnede pakket og kigget på indlægssedlen stod der skam også at det var de to ting jeg havde bestilt. Og selvom skoene var der, rigtig størrelse og det hele, var jeg rigtig ked af at se at jeg havde modtaget et par ikke særlig charmerende joggingbukser i stedet for hoodien. Da min ven har fødselsdag i dag, ville jeg jo gerne kunne have givet ham gaverne med det samme.
Jeg skrev dog ind til Asos og de undskyldte mange gange, har sendt hoodien afsted og betaler portoen for returneringen af bukserne tilbage, når de modtager dem igen. Så jeg mister ikke andet på det end lidt irritation og tid. Men de var så, så søde at give mig en lille rabatkode jeg kan bruge til fremtidige køb.

Jeg har før købt fra Asos, helt uden problemer, og jeg vil ikke lade mig slå ud af denne lille fejl, når de håndterede min irritation og brok så venligt, og jeg følte mig virkelig hørt i den mail jeg fik tilbage. Så jeg vil klart fortsætte med at handle der i fremtiden.