Asos reviews

Asos reviews

7.4

Fantastisk

Køber ofte tøj og lignende fra ASOS. Har ALDRIG oplevet problemer.
Kvaliteten er helt fin og udvalget er virkelig stort.

Konsekvent problemfrit

Konkurrence dygtige priser, bredt udvalg, fin kvalitet og hurtig levering. Jeg har bestilt hos Asos i årevis, og jeg har aldrig oplevet ét eneste problem.

Be aware of returns!

Jeg bestilte tøj med lovning om fri fragt og fri retur. Da jeg får min pakke er der ikke en pre paid label med til retur. Da jeg så stod på posthuset og sende retur måtte jeg jo betale. Det betød at jeg skule betale 295 kr for at få det sendt retur!!!! altså 295 kr, lige ud af vinduet. Så skuffet og vil aldrig aldrig handle der igen. Da jeg kontakter dem (efter lang tids bøvlen for man akn jo heller ikke få personlig kundeservice men det er en robot) så det blev på facebook, sagde de først at jeg må være blevet forvirret af deres forskellige hjemmesider hvor der er forskellige retur rettigheder. Det mener jeg nu ikke, og de beder om jeg sender en privat besked. Neeej så vil de alligevel hjælpe når jeg og tænke men nej, jeg får bare et svar om det samme igen. Men så var det jo privat og man kan ikke se den dårlige service public på facebook.
Vær vågen og forvent ikke service!!

Meget tilfreds

Virkelig nem, overskuelig og meget troværdig webshop. Super hurtig levering. Kommer helt sikkert igen.

Altid en fornøjelse

Jeg har handlet ved Asos flere gange, og der har aldrig været problemet. Det er nemt og hurtigt.

Perfekt online shop

Jeg er altid fuldt ud tilfreds med ASOS, ligesom mange af mine nærmeste. Med et hav af forskellige produkter, altid diverse tilbud og fri fragt, så kan jeg ikke andet end at være tilfreds. Denne gang bestilte jeg et par sandaler, som kom til den lovede dato. Størrelsen var den rigtige (hvilket vil sige deres størrelsesguide også er pålidelig), det lignede fuldstændig billedet på hjemmesiden og jeg er som sagt fuldt ud tilfreds!

absolutly perf.

havde det så cool! fik den rabat jeg skulle og fik det enda en dag før der stod jeg ville modtage det;D

Elendig kundeservice

Jeg købte tøj for 650 kr., men denne handel gik åbenbart ikke igennem, da der var noget galt med mit kort. De beder mig i deres automatisk udsendte e-mail om at lave en ny ordre med det samme tøj. Det gør jeg så, men finder ud af dagen efter, at de har trukket pengene to gange alligevel. Da jeg kontakter deres kundeservice ved mail, kommer jeg kun i kontakt med en automatisk robot, der slet ikke svarer på mit spørgsmål, men derimod på overkategorier, som man skal placere sit spørgsmål indenfor. Man kan ikke komme i kontakt med dem personligt, og generelt er deres kundeservice upersonlig og ringe. Synd for en online shop, med et ellers bredt udvalg af flot tøj.

Godt tilfreds

Bredt sortiment og god levering

Ja tak!

ASOS fungerer simpelthen som alle andre net-virksomheder burde! Jeg har ikke én eneste klage til denne webshop! Jeg benytter mig forholdsvis tit af firmaet, og jeg er altid en glad og tilfreds kunde.

Stayw away from shoes from the house brand

I bought in november a pair of asos leather chelsea boots for approx 50 pound. At first I was pleased but after two monthsd of light useage the sole on one of the shoes had a deep crack. When I took it by my local shoe smith he said it was to deep to be repaired and said I should contact the seller to complain. When I sent an e-mail stating this I got a genreic reply saying it was not in stock any more and offered 10% dicount on future buy. I have been vocal to all my friends and network to avoid shopping the ASOS brand.

Fantastisk tøj, billige priser og god levering !

Jeg har handlet mange gange ved asos det sidste par år, og er aldrig blevet skuffet. Tingene er billige, kommer senest en uge efter afsendelse og altid i god stand. Det eneste der er gået lidt galt, var da jeg bestilte en trøje hos dem sammen med mange andre varer og den ikke blev sendt med, hvor der i pakken lå en lang undskyldning om at de var kede af at de muligvis havde skuffet mig, ved ikke at kunne sende denne trøje, da der samme dag var blevet sendt den sidste af dem, og at de ville overføre pengene til min konto øjeblikkeligt, samt give mig et gavekort så jeg kunne købe en ny, når den kom på lager igen, samt at jeg ville modtage både et brev og en mail om hvornår det var muligt at bestille den igen.

Jeg kan klart anbefale Asos ! Det er uden tvivl min favorit side, hvor man kan købe tøj til mange forskellige stiltyper og aldersgrupper.

Fremragende!

Har handlet hos asos de sidste tre år, og det er helt klart min absolutte go-to hjemmeside, når det kommer til at shoppe på nettet - både tøj, sko og kosmetik. Stort klap på skulderen herfra :)

SUPER

Super hjemmeside! Rigtig stort udvalg og man kan næsten altid finde noget godt til ingen penge. Man kan desuden spare en del penge på nogle af deres mærker ift her hjemme og så er der studierabat på 10% - LOVE IT

Dejlig stort udvalg og overskuelig bestilling

Udvalget er stort og i alle prisklasser. Det er nemt at bestille og betale. Leveringen er gratis, hvilket jeg virkelig synes godt op. Returservicen kan dog være en del besværlig og dyr.

Perfekt!

Asos er en rigtig god webside med masser af tøj til kvinder og teenagere. Størrelse er nemt at finde rundt i, og jeg har ikke oplevet en eneste gang ikke at modtage min pakke. Du får et leveringstidspunkt, og hvis det ikke passer dig, kan du afbestille. (For 40 kr ekstra kan du få den inden for 3 dage).

I <3 ASOS

Hurtigt, nemt og billigt. Har indtil videre aldrig haft nogen problemer med asos.

Har ikke modtaget min pakke

Nu efter en uge, har jeg ikke modtaget min pakker, eller mail om at den skulle været kommet... Har kun fået mail om at den er sent. men har ikke modtaget noget!...

Asos er super!

Har aldrig haft problemer med Asos, det er bare en super god hjemmeside! :)

Modtog forkert størrelse! :(

Fandt et par dejlige handsker hos ASOS - bestilte dem i small og modtog dem i medium... Rigtigt trist! Specielt fordi dette var min første gang jeg har handlet hos dem.

Is Asos your company?

Asos Details

Modetøj til kvinder og piger i Danmarks fedeste shop. Hurtig og billig levering på alle varer. De fedeste mærker til de bedste priser.

Visit Asos