Asos reviews

Asos reviews

7.4

Love it

Vildt fedt tøj og hurtig levering :-)

Er vild med Asos

Jeg har nu flere gange købt tøj og smykker hos Asos, og har kun haft gode oplevelser. Pakkerne er godt forsejlet, og smykkerne kommer i små æsker, så de ikke beskadiges under transport. Og så er priserne virkelig gode, og leveringstiden udmærket.

SUPER!

Jeg har bestilt tøj fra Asos i mange år, og jeg har aldrig haft problemer med noget som helst!
God service, god kvalitet, gode billige priser og en masse fedt tøj.
Thumbs up herfra :)

Super godt! Men lidt sjusk

Jeg købte en taske fra asos og den blev leveret og der var ingen bøvl med det. men den måde de pakker tingede ind på er lidt sjusket jeg modtog en pakke hvor pakken var fladmast og lidt i stykker!

Super!

Har nu bestilt fra Asos flere gange, og bliver ved. Det er super nemt, og priserne er tit rigtig gode, da de tit har tilbud. Fragten plejer at tage en uge for mig, så plejer at kunne gå ud og vente på posten præcis en uge efter jeg har bestilt, og vupti så kommer min pakke. :) - kan klart anbefales!

Super !!!

Nemt at bestille. og leveret hurtigere end forventet :) .. stod det først sku leveres i morgen (torsdag.d 19) men den kom allerede i morges (onsdag d18 ) :)
dog synes jeg det er lidt surt at tingene bare er puttet hurtig ned i en plastpose så det er meget krøllet men ellers fint
ingen klager og bestemt en hjemmeside jeg vil handle igen.

Love it

Fantastisk kundeservice og ok udvalg og priser. Levering er langsommelig, men betaler man for ekspreslevering, så går det hurtigt. Kan kun anbefales.

Fine priser, fin kvalitet

Kan ikke forstå at folk er skuffet over det de får hjem af tøj hos asos. Det er det samme tøj man køber i forretningerne og derfor samme kvalitet.

Har selv købt tøj der ikke passede her, men fik det nemt sendt tilbage. Ellers er der ofte tilbud på mærkevarer der ellers aldrig kommer tilbud på i en fysisk forretning.

Stort set perfekt

Jeg har handlet rigtigt meget hos Asos igennem 7 år og for det meste er det problemfrit. Det er nemt at handle og forholdsvis nemt at returnere. Hvis der er en fejl ved ordren eller varen (hvilket sker sjældent) er de altid hurtige til at finde en løsning og deres kundeservice er altid venlig og høflig (noget som danske webshops kan lære rigtigt meget af). Som regel bliver varer sendt natten/morgen efter bestilling, dog kan jeg mærke at de er lidt længere tid om det her i december, men sådan er det vel de fleste steder.
De har altid et kæmpe sortiment og ofte gode priser selv på mærkevarer.
Det varer stort set altid 7 dage for standardlevering og deres Express levering er ikke så god, men det mener jeg er DPD's skyld (mand hvor er de dårlige) og ikke Asos (som dog godt kunne finde et andet fragtselskab).

Gode priser - dårlig levering

Jeg bestilte en kjole med express-levering som skulle være her senest i dag, men det er den så ikke.
Synes det er for dårligt at man betaler ekstra for hurtig levering, og så overholder de ikke fristerne!

Er aldrig blevet positivt overrasket

Jeg har købt noget på Asos ca. 20 gange igennem de sidste par år. Dette har jeg udelukkende gjort pga. at det er billigt og fragten til DK er gratis. Det største minus ved Asos er, at de ingen kærlighed viser for de ting, som de sender afsted. Deres produkter bliver smidt ned i en plastikpose og bliver ikke engang foldet pænt sammen. Alle de produkter, som jeg nogensinde har bestilt har været fuldstændigt krøllede, når jeg har modtaget dem. Flere af produkterne har ikke kunnet tåle at blive strøget og så har man altså lidt et problem ! Nu har jeg så lige modtaget en sweatshirt fra deres lidt dyrere linie og der var 3 pletter på ved ankomsten, hvilket var meget tydeligt, da trøjen var hvid !? Jeg er godt nok skuffet. Det her er sidste gang, at jeg handler hos dem - billigt eller ej !

Hurtig levering ++

Har handlet her flere gange og har kun positive oplevelser.
Hurtig levering, gratis fragt samt stort udvalg af tøj ,sko mm.

Super god levering - god kvalitet ift. pris, og altid mange fede varer!

Jeg har kun haft gode oplevelser med Asos! Jeg har en enkelt gang oplevet en lidt forsinket levering, men jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, at det faktisk ville komme. Jeg har købt mange ting fra Asos, og jeg er aldrig blevet skuffet over kvaliteten, hvis man tager prisen i betragtning.
Alt i alt er jeg egentlig meget meget tilfreds, og vil gerne anbefale siden!

Elsker Asos

Køber tit fra Asos og har aldrig oplevet problemer med det. (-:!

SJUSK!!

DEAR Asos. WHY dont You answer when we complaint??
WHY do You steel Money from ouer account??
WHY dont Your "Costumer Service" have a phonenumber so we can get in contact ???

TAGER DOBBELT OP per ORDRE- OG bEHOLDER PENGENE 10 DAGE ????FED RENTE

DOBEELT BETALING AF ORDRE OG VIL IKKE FRIGIVE PENGENE - PÅ ORDRE 87084621 - IKKE NOGET NUMMER AT RINGE TIL - DU Kan bruge timer på at skrivE............................... tænk hvis MAN BARE VENTEDE 10 DAG MED AT FÅ SINE PENGE, SÅ FÅR DE RENTER

God service og nemt at returnere

Har handlet hos Asos mange gange, og kan kun anbefale det. De anvender postdanmark som desværre er noget upåregnelige, men Asos afsender hurtigt, og sætter hurtigt pengene tilbage på min konto efter de har modtaget mine returvarer.

Emballagen er endda designet så man kan bruge den hvis man sender noget retur, med en selvklæbende adresse man sætter på.

Det er sjældent at jeg giver 5 stjerner til nogen, men de eneste fejl/forsinkelser jeg har oplevet, har helt og særdeles været Postdanmarks skyld.

Ekspress levering?? Det tror jeg ikk.

Jeg var inde og bestille 2 kjoler til 7/9-13 bryllup, mandag d. 2 sep. Jeg tjekkede med det samme om den med forsendelse, kunne nå at være fremme inden. Og hvis jeg valgte ekspress levering, til 30-40 kr ekstra, stod der de kunne være fremme senest fredag d. 6/9. Perfekt, tænte jeg.
Jeg ventede og ventede. INGEN KJOLER.
De kom først med posten mandag d. 9/9.
For dårligt!!! De skal ikk love varen kommer en bestemt dato, hvis de ikke kan overholde det. -.-

Fik aldrig de rigtige kjoler eller pengene retur

Jeg havde bestilt 2 galla kjoler, jeg modtog ikke den rigtige vare første gang, så jeg bestilte en ny, og sendte den anden retur. Det samme skete så igen, jeg modtog endnu en ny kjole som også var en helt anden type end den jeg havde bestilt. Den sendte jeg også retur. Pengene har jeg ikke set siden. Jeg modtog mails om at de havde fået kjolerne og fulgte deres sides anvisninger.

Jeg købte et ur derinde fra og der var absolut ingen bøvl.

Is Asos your company?

Asos Details

Modetøj til kvinder og piger i Danmarks fedeste shop. Hurtig og billig levering på alle varer. De fedeste mærker til de bedste priser.

Visit Asos