Aspnethotel reviews

Aspnethotel reviews

9.7

Fremragende produkter, værktøjer og service.

Fik oprettet et website og sql-database samme dag som bestilt. Alt har bare fungeret hurtigt og perfekt, herunder ftp-adgang, admin-værktøjer, e-mails, domaine-flytning, nyeste versioner af DOT-net og MVC, Sql-server.
God performance på database- og webservere. Så vil jeg gerne fremhæve professionel og hurtig service.
Eneste lille anke er nogle døde links på aspnethotel.dk til connectionStrings i web.config, men dette så ubetydeligt og har ikke direkte forbindelse til produktet - så bestemt 5 stjerner.
Jeg kan bestemt anbefale aspnethotel.

Fremragende service og fleksibilitet!

Har kørt med ASPNETHOTEL som hosting i tre år, og der har aldrig være større udfald eller problemer overhovedet.

Support er hurtig og præcis, og giver kvalificeret svar på selv komplekse tekniske problemstillinger.

Unik support og hjælp

Med aspnethotel er jeg sikker på jeg kommer i mål med projektet. De ved helt klart hvad de har med at gøre.

Oprettelse uden problemer, samtidig med at det gik hurtigt. Under 5 timer og kl 22 fik jeg oprettelse og velkomst mail.

Efter en opringning med spørgsmål vedr. dns opsætning var der først god forklaring i telefonen og efterfølgende flere mails med svar på tilsvarende spørgsmål.

Nem opsætning, god support og hurtigt svar

Meget nem deployment af site, inkl hjælp og support flere gange samme dag.
God service !

Super god og hurtig service

Jeg er meget imponeret over den gode behandling man får som kunde, både når det gælder abonnementet og når det gælder tekniske spørgsmål. Jeg kan varmt anbefale Aspnethotel til alle.

Service i særklasse

Vi er påbegyndt flytning domæner til aspnethotel.dk, da driftsikkerhed er en vigtig faktor for vores online løsninger. I den forbindelse har aspnethotel.dk ydet meget stor hjælp til at få vores løsninger op at kører på deres systemer.

/Jannick Madsen - KE Solutions A/S

Ekstraordinær god service

Hurtig og effektiv hjælp og support da der var uklarheder i den oprindelige aftale. Alting var oppe og spille indenfor få timer. Super godt gået :-)

Super godt webhotel altid meget hjælpsom og hurtig support

Jeg har kun haft positive oplevelser med aspnethotel. Supporten er super hurtige og altig meget hjælpsomme, så kan kun anbefale aspnethotel herfra.

Topkvalitet

Jeg har igennem flere år været kunde hos Aspnethotel, og deres oppetider og service er helt i særklasse. Jeg kan derfor kun anbefale Aspnethotel som hosting løsning.

fantastisk effektiv og imødekommende service

Det kan kun være 5 stjerner. Helt igennem en god, effektiv og kompetent support der bliver givet.

Skulle flytte to domainer, hvor det ene var hoved domaine og det andet var bi domaine. Der var gode anbefalinger til hvordan det skulle gøres uden at det gik ud over SEO på google.Noget jeg ikke selv havde spottet.

Enestående - simpelthen!

Efter i 5 dage at have forsøgt at uploade til en anden udbyder kontaktede jeg ASPNETHOTEL.
Allerede inden jeg valgte at flytte eksisterende hosting over til aspnethotel, tilbød de at teste mine filer.
På blot 1 døgn er hostingen blevet overflyttet - webhotellet aktiveret og siden er oppe og køre.
Svartiden fra support er i særklasse. Uanset hvad min henvendelse har drejet sig om har jeg fået svar i løbet af blot få minutter.
Jeg har kun roser at give... Vil til enhver tid anbefale Aspnethotel til enhver der skal have hosted et projekt.
Det er virkelig kompetente, effektive og tålmodige medarbejdere.

Uovertruffen support og fleksibel samarbejdspartner

Jeg benytter ASPnethotel via mit firma og har gang på gang oplevet en yderst fleksibel support og et meget professionelt setup.
Jeg giver mine varmeste anbefalinger!

Jeg kunne ikke tænke mig til en bedre support, selv hvis jeg forsøgte....

Svært at give bedømmelse her ... rigtigt svært.... det er jo en helt anden liga, virker ikke fair kun at kunne give 5 stjerner.

Jeg har i min tid som IT Professionel ikke arbejdet med en hurtigere og mere effektiv support end den aspnethotel yder... ikke engang dyrt betalte support kan være med her ...

Professionelt produkt og rigtig god kundeservice!

Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men de her fortjener lidt ros! Efter at have brugt tid på et testsetup hos Dandomain, som ikke gav det ønskede resultat pga gammelt software, tog jeg kontakt til asphotel.dk - og de var meget behjælpelige med at guide mig til den rigtige løsning for min Umbraco-installation. Og det virker bare! Når jeg skal have fat i supporten er de rigtig hurtige til at give et klart og brugbart svar!

Vh Kim

Service er i top!

Vi har benyttet apsnethotel.dk igennem 6 år og er glade for for både svartider, stabilitet og rimelige priser. Ikke mindst deres evner til at yde support : intet problem er for lille og de yder omgående professional assistance (uanset tidspunkt). Flere gange har de også påpeget andre muligheder/issues som vi burde undersøge - dette i kraft af deres overskud og viden.
Jeg kan kun give dem mine bedste anbefalinger.

Jens Madsen

SUPER SERVICE

Skulle have ordnet nyt domane på min webshop, og fik en fantastisk hjælp. Har på ingen måde selv fostand på - men fik meget hurtigt svar på min forespørgsel og hvad der skulle gøres, og at det var noget de hurtigt lige kunne klare, og hvad jeg selv blot skulle gøre, endda hvor de lige måtte hjælpe mig igen da jeg intet forstod. Fik meget positive mail med hjælpe, og kort efter var det hele i orden.
TUSINDE TAK - vil kun anbefale Jer til andre!

Teknik og support i topklasse!

Jeg arbejder professionelt som .NET udvikler og anbefaler varmt AspNetHotel til alle relevante kunder.
Registrering og betaling kører hurtigt og gnidningsfrit - oprettelse af webhotel sker så hurtigt, som man overhovedet kan forvente. Styrer man selv DNS for sine domæner (og klargør disse med lav TTL før oprettelse/flytning), kan man ofte være fuldt kørende på webhotellet inden for samme dag som man bestiller!
Supportsager besvares og løses med uhørt hurtig responstid og man er altid sikret at nyeste versioner af Asp.NET er installeret. Alt i alt en kæmpe fornøjelse at bruge som leverandør!

1 0 0 % P E R F E K T

Har efterhånden været kunde mange steder og intet er bedre end ASPNETHOTEL.DK.
Supporten er altid hurtig og kompetent, oppetiden er outstanding og priserne er meget rimelige.
Kun de bedste anbefalinger herfra :)

Gennemført

Utroligt gennemført koncept med fantastisk support - og har ikke mindst aldrig oplevet nedetider!

Anbefaler det varmt til andre - det er den eneste udbyder jeg stoler 100% på.

www.aspnethotel.dk Details

aspnethotel.dk tilbyder professionel ASP.NET webhotel og hosting med SQL Server understøttelse, ASP.NET v4.0 m.m. - og Danmarks bedste .NET support.

Visit Aspnethotel

Call us on: 70208757