Aspnethotel reviews

Aspnethotel reviews

9.7

Jeg har ikke haft problemer før med firmaet og kune overveje at bruge dem igen til mine hjemmesider private eller til erhverv ghvis jeg stifter firma igen.
Det er service der er til at betale og til at forstå.

Formidabel support

Kan klart anbefale AspNetHotel, deres produktions miljø virker klippestabilt og da jeg havde brug for hurtig hjælp lykkedes det deres support afdeling at løse mit problem på mindre end 1 time.
Intet mindre end formidabelt.

Hurtigt og professionelt

Endelig har jeg truffet et support team, der med det samme forstod mit behov, og som var imødekommende over for at skulle implementere en lidt anderledes løsning. Det foregik hurtigt og professionelt, og helt uden at jeg bagefter havde behov for at skulle korrigere noget - som jeg ellers plejer at opleve andre steder. Det var simpelthen et pletskud fra starten af.

Med ASP.Net som speciale føler jeg mig hjemme her. Og hotellet har en udmærket respons tid og performance.

Hvor meget nedetid der evt. måtte blive vil tiden vise. Men det er min fornemmelse, at der i givet fald vil blive taget aktion på det hurtigt, så det bliver næppe et issue.

På baggrund af mine allerede høstede erfaringer med Aspnethotel.dk, så vil jeg i nær fremtid flytte nogle af mine andre sites herover, og jeg kan således varmt anbefale andre at gøre det samme.

Ken Sørensen
Web front-end udvikler

Formidabelt!

Mine kunder er både private virksomheder og offentlige organisationer. Jeg er totalt uafhængig af aspnethotel. Jeg valgte dette firma til hosting første gang godt 2 år siden. Fik landet et intranet til en hel afdeling på en kommune. Kendte ingen og tog en kalkuleret risiko, baseret på hvad aspnethotel skrev om deres support og oppetider. De 400 mennesker, der har været daglige brugere af systemet siden, kender ikke hotellet og det siger alt. Havde der været det mindste problemer med noget.F.eks support, oppetider, hvad som helst, så havde jeg flyttet for længst. Det er ikke sket og jeg udvider nu, med flere kunder og større krav til hotellet.
3 ord til aspnethotel.dk.: Forudsigelighed, stabilitet og hjælpsomhed.

Claus Rosendal Pedersen
Udannet Programmør & Systemudvikler.

Rigtigt rigtigt godt.

Kort og godt. Så længe at de opfylder mine tekniske behov vil jeg ikke vælge andre.

overvældende imødekommende support

Jeg er meget imponeret over reaktionstiden og den service jeg fik ved en simpel domænepegning. Meget venlig og imødekommende support. Utrolig effektiv når man tager firmaets størrelse i betragtning

Lynhurtig og kompetent support

Jeg har haft kontakt til support hos aspnethotel et par gange lige efter at have bestilt hotellet. Begge gange fik jeg hurtigt svar, og fik løst mit problem indenfor få minutter. En fornøjelse!

AspNetHotel blandt de bedste på markedet

Efter nogen søgning på nettet fandt jeg AspNetHotel.dk som blandt andet understøtter DotNetNuke - et program som vi anvender i vores ejerforening.
I mit daglige arbejde som IT projektleder i Rigspolitiet har jeg arbejdet sammen med mange udviklere og IT firmaer.
AspNetHotel.dk har et serviceniveau som placerer dem blandt de bedste på min Top10 liste.
Jeg kan varmt anbefale AspNetHotel.dk, de er hurtige – endog meget hurtige til at supportere.

OLJ / København

Aspnethotel gør ens dag nemmere

Yderst god support der virkelig får en til at føle sig hjemme.

Det føles ok at spørge om ekstra hjælp så det er klart pengene værd.

Forrygende support

At arbejde med ASPnethotel har været en fornøjelse. Hurtige svar på mailes og god værdi for pengene. Altid en venlig betjening. Kan kun anbefale andre at benytte aspnethotel som hosting!

Godt arbejde!

Anders Christensen

Fantastisk support

Har virkelig god og hutig support, også til rutineopgaver kl. 22.30 onsdag aften.
Det er en helt igennem god oplevelse at være kunde her.

Fantastisk hosting + support!

Hos Aspnethotel gode svartider og ikke mindst en fantastisk og responsiv support.
Det er guld værd. Jeg har oplevet at kunne få installeret (og afinstalleret) Umbraco indenfor bogstavlig talt minutter. Jeg kan kun anbefale Aspnethotel.

Vh
Leif

Rigtigt god service.

Jeg har arbejdet med flere firmaer af samme type med har kun med aspnethotel.dk oplevet at samarbejdet går så smertefrit. Man er ikke i tvivl om at der ligger en meget stor viden bag den support man får.
Jakob Madsen

Hurtig og effektiv

5 stjerner fordi der er utrolig hurtig behandlligstid på både bestillinger og support - og det er derudover også rigtig brugbar support.

Fantastisk support

Det har været en fornøjelse at samarbejde med aspnethotel. De er profesionelle og meget kompetente til deres arbejde.

Den hurtigste og mest effektive support vi har oplevet!

Overskriften siger vist alt. Over forventning i alle sammenhænge.

Responsiveness + Knowledgeable + Courtesy = Fantastic Experience

I needed to make changes in the DNS records for a domain registered with another hosting provider that was redirecting to a domain registered and hosted at aspnethotel.dk.

Firstly, the support person at aspnethotel.dk responded to my request for assistance almost immediately. Secondly, he knew EXACTLY what to do to fix the problem and even guided me through the Control Panel configuration changes on the other hosting providers network.

And lastly, he was patient and courteous throughout the entire process and follow up on every single email that I sent him.

I would highly recommend aspnethotel.dk to anyone seeking a hosting provider that is responsive, knows their business extremely well and are easy to work with.

Altid til at regne med!

Havde server nedbrud kl 21 i aftes (torsdag), hvorefter jeg skrev til Aspnethotel.dk support. 5 minutter efter var der en mand på sagen og i alt 30 minutter efter nedbrudet var alt i orden igen. Suveræn og pålidelig service!

De varmeste anbefalinger herfra!

Super-god support, når det en sjælden gang behøves

Jeg har benyttet aspnethotel.dk i nu et par år, og er meget tilfreds med ydelsen. For det meste fungerer det bare, og når der en sjælden gang i mellem er problemer (mest når jeg selv har dummet mig), er supporten super-imødekommende, og meget hjælpsom og forstående.

utrolig god support, teknisk assistance og performance

Vi flyttede tre middelstore websites med mange daglige aktive brugere fra et webhotel til aspnethotel, uden at have hverken nedetid eller tabte data. alle de småting som man, trods god planlægning, alligevel støder ind i, blev håndteret hurtigt og perfekt af aspnethotel undervejs. performance på er endda gået voldsomt i vejret og vi føler os særdeles trygge i deres hænder.
jeg vil ikke tøve med at anbefale dem til alle andre.

www.aspnethotel.dk Details

aspnethotel.dk tilbyder professionel ASP.NET webhotel og hosting med SQL Server understøttelse, ASP.NET v4.0 m.m. - og Danmarks bedste .NET support.

Visit Aspnethotel

Call us on: 70208757