Asus reviews

Asus reviews

3.7

kunde service ikke eksisterende

elendig kunde service!! min 2 måneder gamle computer skal 2 uger til sverige for at få sat en keyboard tast fast igen. det er da problemløsning der vil noget. 2 uger for at lave en reperation der tager 15 - 20 sekunder. skod firma!! køber aldrig asus igen.....

ADVARASEL! Dårligt produkt og elendig service.

Jeg købte fornyeligt en Asus x552cl notebook med Windows 8 installeret. Da jeg første gang startede Windows frøs den under opstarten. Dette gentog sig nogle gange, hvorefter jeg kontaktede Asus. De sagde at den skulle til reparation. Jeg sagde til dem at jeg havde betalt for en ny computer og ikke for en repareret computer, da reparationer slider især på kompakte bærbare systemer. Jeg prøvede derfor at bestille et genoprettelses medie via deres hjemmeside, men hver gang jeg prøvede fik jeg at vide det ikke var tilgængeligt.

Jeg kontaktede support og fik at vide at de havde problemer med at få lavet disse medier og at der kunne gå måske op til 6 måneder før det var klar. Jeg brokkede mig og sagde at jeg inden mit køb havde tjekket muligheden for at købe genoprettelses mediet, da det er min erfaring at man altid får brug for et sådan før eller siden. Der var desværre ingen hjælp at få. Jeg foreslog selv at jeg kunne installere Windows 7, da jeg havde et medie og licens selv. Support sagde at det kunne være en ide. Jeg gjorde dette og det virkede bortset fra at næsten alle drivere manglede. Jeg kontaktede derfor support igen og bad om en driver disk. Jeg var villig til at betale for dette, men fik at vide at den ikke nogle drivere Windows 7 overhovedet.

Det vil sige at jeg ikke kan bruge noget af computerens hardware til noget som helst. Grafikkort, Netværkskort, Lydkort m.m. Intet virker. Jeg spurgte derefter om jeg kunne købe et nyt Windows 8 eller 8.1, og om det havde driverne til computer. Svaret var at det kun var nogle af dem, men at de troede det var de vigtigste, dog kunne de ikke love noget.

Jeg har nu en computer der intet er værd. Måske en gang i fremtiden har Asus fået lavet drivere til deres hardware, og så kan jeg bruge min på det tidspunkt forældede computer. Nå, ja. Desuden deres servicemedarbejdere ubehøvlede og frække. Mit råd: Hold jer langt væk fra Asus.

Super kvalitets produkter og fin service

Jeg har en Asus computer, bærbar og en tablet, er meget tilfredse med dem allesammen. Jeg havde dog et lille problem et tidspunkt med min Asus tablet og så ringede jeg til kundeservice, og fik løst problemet forholdsvis hurtigt. Meget venlig personale.
Jeg kan helt klart anbefale Asus. De laver helt klart de bedste computere.

Reparation: langsom, inkompetent og snyd.

Min computer skulle laves, da den ikke ville lade op og det var noget der var galt inde i computeren. Nøjagtigt det samme var galt 4 måneder tidligere da min computer var indenfor garantiperioden, men som den ikke længere var denne gang. Man skulle nok tro, at det ville være gratis når nu det er det samme problem som sidst, men som de åbenbart ikke har fået fikset. Men nej. Ren svindel og humbug.

Godkendt kundeservice

Ejer en ASUS Zenbook UX32VD som jeg købte i april sidste år.
Der opstod problemer med at tænde og slukke den, og jeg kontaktede kundeservice.
Efter 1-2 forslag til at ordne problemet, blev den sendt til reparation: 1½ uge efter kommer den tilbage og er 100 % i orden.
UPS hentede og afleverede til døren - kvit og frit.
Ærlig talt: synes det er helt fin behandling.

Ingen problemer :)

Jeg har både en Computer og en tablet fra dem, og har ikke oplevet nogle problemer med dem overhovedet. Jeg synes det er god kvalitet men deres kundeservice er ikke det bedste. Giver dog stadig 5 stjerner da selve produktet er super godt.

Uprofessionelt - med plads til forbedringer

Jeg har gennem tiden haft mange produkter fra ASUS, og det har betydet oplevelser. Nogle gode, få fantastiske, men desværre flere dårlige. Der har mest været tale om pc-komponenter, og her er kvaliteten noget broget - især i de senere år.

Samtidig er det mig en gåde hvordan ASUS, som den eneste(!!) af bundkort-producenterne, stædigt fastholder, at bøjede pins i processorsoklerne er kundernes selvforskyldte fejl, når et stigende antal bundkort *ab fabrik* lider af denne kendte(!) produktionsfejl.

Kundeservice er tilsyneladende en by i Rusland.

Det er da den dårligste service jeg nogensinde har fået.

Jeg sendte min notebook ind til rep d. 29.11.2013 og fik en mail med at Asus havde modtaget den til rep. d 03.12.2014
Da jeg ikke havde hørt noget som helst d. 20.12.2013 ringede jeg til Asus om spurgt hvordan det gik.
Asus sagde at den var blevet rep og sendt til mig d. 11.12.2013 næ siger ekspedinten den skulle være sendt d. 20 og hov der er vist sket en fejl... Han undskylder og vil vende tilbage. Han har min mail og telf.
Jeg hører intet fra Asus.
Jeg ringer igen efter nytår og får besked om at jeg da bare kan følge den på deres fragts mands hjemmeside og at de ikke kan se der skal være noget galt.
Jeg kontakter Asus´s fragtmand og får at vide det er Asus der skal efterlyse min pakke.
Ringer igen til Asus og får lige pludselig at vide at det da selvfølgelig Asus der skal efterlyse min pc,. og Asus vil lave en sag på det. Fint siger jeg hvornår får jeg så besked. Inden for 1 uge. svarer Asus
Jeg hører intet fra Asus...
Jeg kontakter igen Asus og ja lad os da lave en sag på det ...
Får en bekræftigelse på en mail at der er lavet en sag... og skal vente endnu en uge.
Jeg hører igen intet fra Asus
Jeg kontakter efter en uge igen Asus og efter lidt vente tid kommer jeg igennem igen og spørger efter ham der har min sag ... han har ikke tid da de har travlt .. det tror da pokker..... jeg ringer senere.. samme svar..
Ringer så igen til Asus og får en anden i kundeservice og får ham til at tjekke ..Jo
han kan se at fragtmanden nu gerne vil erstatte min pc og jeg spørger om jeg kan få en bekrætigels på mail.. det kan jeg ikke, men der vil komme en mail med hvad jeg skal gøre inden for en uge.
Det kom der bare ikke

Ringer så Igen idag og får fat i den ekspedietnt som havde min sag første gang..
Jeg henviser til den sag han havde oprettet , Det kan han ikke bruge..henviser til hans kollega som havde oplyst at min pc ville blive erstattet. det kan han heller ikke bruge. ...Øhhh. .
Nu er der oprettet endnu en sag på det og jeg hører intet selvom ekspedienten lovede at jeg ville få endnu en mail..
det er nu d. 24-01-2014 og der sker intet..
Gad vide hvornår jeg ser min Note book..

fantastisk service...

Hvilken uovertruffen service...
Min søns pænt dyre spil-bærbare pc gik helt i sort 5 mdr. før garantien udløb..
Skrev til asus med problematikken og fik besked om at pakke den forsvarligt i en kasse og derefter blev den afhentet hjemme hos os og fragtet til Sverige.Godt 14 dage efter (på trods af at der kom en jul imellem) blev den leveret samme sted igen og med udskriftet harddisk..
Det er SÅ flot og kan kun anbefale asus

både godt og skidt

har altid været fan af deres bundkort som bare virker 5 stjerner til dem, bruger ikke andet når jeg bygger pc´er.
så til minusserne. tænkte jeg køber lige en asus PCEN15 trådløs 300mbit til den nye stationære.. men har stort set ikke andet end problemer med dette netkort, taber forbindelsen eller kan ikke connect selvom den kan se og vise netværkene. trist at bruge tid på at få forbindelse hver gang den startes op og flere gange under brug.
Netkort er yt fra asus.

Købte padphone 2 da den kom frem og var sindsyg glad for den, eneste minus var der er ingen covers til den.
Efter lidt tid gik højtaleren og mic dog på den og jeg afleverede den til rep..
Er du gal en dårlig rep tid. næsten 4 uger fordi den ikke kan laves her hjemme,,, det er bare for dårligt i 2013.
nå fik den endelig tilbage og var glad. men kun 1 uge. den begynte af afbryde samtaler og tabe forbindelsen kortvarrigt. nå af sted til rep igen og 3-4 uger senere var den retur.
Der var kommet nyt indmad i den (print)
jubii så var jeg kørende igen.... 1 uge senere og højtaleren er gået igen.
ville så have sendt den til rep i denne uge men var så uheldig at tabe den på jorden og skærmen røg... ind på face book og sprøge hvad sådan en skærm ville koste at få skiftet når den nu illigevel skulle til rep med samme fejl igen.... men ak.. den blev slettet på facebook siden ikke engang et svar tilbage.. negative oplevelser er åbenbart forbudt.. som om jeg er glad for at være uheldig med nogen af deres produkter

Første bærbar fra asus var fyldt med fejl.

Den første bærbar jeg købte fra Asus var så fyldt med fejl, at den blev returneret 6 måneder efter den var købt. Den havde været til reparation tre gange, og hver gang var det netværkskortet den var galt med, samt andre småting.
Har ellers været godt tilfreds med deres hardware før i tiden, men det er nok sidste gang jeg køber en bærbar fra dem.

Dårlig service

Jeg har købt en bærbar computer, og udskiftet cd-drevet med en SSD. Derefter skal jeg boote fra disken inde fra BIOS, hvilket jeg ikke kan finde ud af, så derfor skriver jeg til Asus support efter jeg har siddet i flere timer på Google. Efter 48 timer modtager jeg en Email hvor der står " Hej, det kan vi ikke hjælper din med da vi ikke support udskift af hardware på din pc " Det synes jeg er lidt sløvt, og nu sidder jeg og har investeret 800 kr i en SSD også kan de ikke hjælpe mig, selvom de kunne bruge 5 minutter ekstra og fortælle mig hvordan jeg gør.

Computer sendt, repareret og tilbageleveret på en uge!

Køleblæseren på min ASUS notebook var begyndt at larme, og da ophobet støv ikke var årsagen, måtte der være noget galt med selve blæseren.

Jeg sendte dermed computeren til reparation hos ASUS, da den stadig var indenfor den 2 årige garantiperiode. Computeren blev dagen efter afhentet og sendt til reparation i Sverige. Blæseren blev allerede skiftet dagen efter ankomst til Sverige, og derefter sendt straks tilbage igen. Det hele selvfølgelig betalt af ASUS grundet garantien.

Det kalder jeg service der vil noget. Jeg har også altid været glad for mit køb hos ASUS i første omgang. Notebooken virker perfekt til mine behov med både skolearbejde og computerspil.

Asus Danmark anerkender dårlig service over for kunder!

Direkte citat fra Asus Danmark via deres facebook side.

"Vi er godt klar over at der sidder mange derude med den følelse at vores reparationer ikke har levet op til forventningerne. Dette synes vi også selv.
I erkendelse af dette har vi de sidste uger arbejdet virkelig hårdt på at få lukket alle PadFone service sager der måtte være åbne og er nu faktisk mere eller mindre kommet i mål bortset fra er par enkelte.
Vi ved godt det ikke hjælper dig som allerede har haft en uheldig oplevelse i forbindelse med PadFone, men det er for at fortælle jer at vi selvfølgelig tager det seriøst og at vores mobile kunder betyder noget for os"

Med andre ord, man skal ikke forvente en god service fra dem. Køb produktet og lev med fejlene hvis de skulle opstå. Meget skuffende specielt nu når de har et så lækkert og unikt produkt. (padfone)

HOLD DIG FRA ASUS!

Købte for nyligt en Asus padfone infinity...

Kort tid efter jeg modtog den begyndte den at sige en kliklyd når man trykkede på skærmen, både på telefonen men også på stationen.
Så jeg sender begge dele ind så de kan fixe dem. - Da jeg får det tilbage er det kun telefonen de har lavet, stationen har de slet ikke rørt ved. Men hvad værre er, der er kæmpe ridser på telefonen, det ser ud som om at den har været tabt på noget asfalt, jeg ringer ind og får at vide at han vil oprette den som en hastesag, så jeg hurtigt kan få den tilbage- LÆKKERT tænker jeg!

Jeg får udfyldt alt og sendt det ind, dagen efter får en mail om at den er afvist, og jeg skal kontakte UPS. - jeg ringer ind og får afvide at det er standard når det er en transportskade.
Dette kunne de åbentbart ikke fortælle mig i første omgang. - UTILFREDSSTILLENDE KUNDESERVICE!

For supporten

Ringer til DANSK support, og får fat i en engelsk talende medarbejder. Får at vide jeg kan ringe igen om 20 minutter. Jeg har nu forsøgt i flere timer. Tak for intet.

Deres menu er desuden så mumlende oplæst, at det er svært at høre hvad der bliver sagt, samt er lyden så lav at man skal skrue fuldt op for lyden.

Jordens ringeste kundeservice!

Har aldrig i mit liv oplevet noget lignende.

Min Google Nexus 7 begyndte at lave det berømte ghosting/pseudo trykken, og endte til sidst med slet ikke at ville starte op, lidt ærgeligt da det er en dejlig tablet!

Nåh, den blev så efter snak med Asus, sendt afsted til deres værksted. Nogen tid senere får jeg så en email, hvor der står skaden ikke er dækket af garantien! Nåh, øv, det forstod jeg ikke helt, så ser jeg at prisen for at "reparere" denne dejlige tablet, er ca. 1400 kroner. Altså, mere end hvad den koster at købe fra ny. Aha... så må jeg vidst nok i gang med telefonen!

Det var da så den værste gang kundeservice jeg nogensinde har oplevet. I bund og grund gik det sådan her. Den kære "Tim", lod mig fortælle at deres "level 2" siger det er selvforskyldt, og jeg skal betale, og sådan er det bare. Han hører tit alle mulige undskyldninger, og vi har jo alle sikkert smadret den selv.

Jeg prøvede at forklare ham at jeg altså ikke har ødelagt den, og sådan og sådan... men der var intet at komme efter, han gad faktisk ikke rigtigt snakke med mig mere. Jeg blev ærligt talt mere og mere sur, og nej det hjælper ikke, i know. Men han var dælme godt nok provokerende.

Jeg beder om at tale med hans chef, eller en anden over ham. Men der er ingen siger han, han er det øverste led som jeg kan få "lov" at snakke med. "---> ?! ?! <---"

Jeg er endnu mere målløs, han forklarer mig at ASUS har valgt ikke at lade sådan nogen som mig, chikanere dem med ligegyldige problemer (noget i den dur, begyndte at se rødt her).

Spurgte ham hvad han som kunde ville gøre, hvad mine muligheder var? Der var ingen sagde han, jeg kunne klage et andet sted, men hans job var gjort.

Jeg er stadig målløs, og har kontaktet, og er igang med at kontakte alle jeg kan finde i ASUS, hele vejen op til Jerry Shen.

Med venlig hilsen Jesper
en temmlig frustreret ASUS Google Nexus 7 køber.

Pris og kvalitet hænger ikke sammen - men fantastisk service.

Jeg købte en Asus Zenbook til 5996 kr sidste år, i håb om at pris og kvalitet ville hænge sammen. Jeg gik efter en computer der ville holde til, at jeg kunne tage den med frem og tilbage til universitetet hver dag. Det var desværre ikke min oplevelse.

Efter kun få måneder begynder højtalernettene at gå løs og knække af. Jeg ærger mig, men sender den ikke ind til reparation, da jeg som studerende er afhængig af den. Den kan stadig afspille lyd, så jeg slutter fred med den irriterende fejl.
Kort efter begynder computerens bund at gå løs. Skruerne forbliver i, men metallet "bøjer", så computeren står åben og kan klikkes på plads, hvorefter pladen springer tilbage igen og efterlader computeren åben. Jeg ignorerer det, da computeren stadig virker, og jeg som sagt er meget afhængig af den. Men nu er opladerindgangen gået i stykker, og det lader ikke til at opladeren længere passer ind i indgangen. Jeg kan altså ikke oplade min computer. Et bogstav foran på computeren er nu også faldet halvt af, men kosmetiske fejl er nu ikke noget der betyder så meget for mig.

Jeg forstår ikke alle alle disse fysiske fejl på min computer, da jeg altid transporterer den sikkert, og i det sleeve, som Asus selv har sendt med computeren. Jeg valgte at betale ekstra for hvad jeg anså som en robust model, men blev slemt skuffet. Den eneste grund til at Asus får tre stjerner, er fordi deres kundeservicemedarbejdere er så søde og hjælpsomme.

Edit, 12-12-2013: Asus får en ekstra stjerne fordi de var så ekstraordinært hurtige til at reparere min computer. Det tog dem omtrent en uge (!) og alting blev rettet op på. Til min (positive) overraskelse har de givet mig en helt nyt bottom case og en ny oplader helt uden regning. Normalt skal man nærmest vriste sin computer fra reparatørens dødstive greb (og ofte betale for noget man ikke er skyld i), men ikke hos Asus. Super behandling.

Elendig support

Min computer er gået i stykker 2 gange på de første 9 måneder, oplader ligeså. Efter et kæmpe arbejde for bare at få den sendt ind, så modtager jeg den tilbage 2 uger
Senere. Men opladeren er stadig i stykker, så står nu uden strømforsyning i endnu 2 uger, da Asus nægter at hjælpe, selvom det er deres fejl.
Showet har gentaget sig to gange nu, og man føler sig virkelig dårligt behandlet. Min computer var bestemt ikke pengene værd. I stykker konstant og næsten ingen brugbar hjælp.

Ingen problemer med udskiftning af tastatur.

Da min bærbar skulle have et andet tastatur, på grund af forkerte tegn. Ikke teknisk fejl.
Blev den hentet af UPS i original æske, og jeg havde den tilbage en uge efter også i samme æske. Det var jeg meget tilfreds med. Den kom med plast folie på computeren rundt om tastaturet. Og den virkede perfekt. Ikke en skramme.

Is Asus your company?

ASUS is a leading company driven by innovation and commitment to quality for products that include notebooks, netbooks, motherboards, graphics cards, displays, desktop PCs, servers, wireless solutions, mobile phones and networking devices. ASUS ranks among BusinessWeek’s InfoTech 100 for 12 consecutive years.

Visit Asus