Atbiler reviews

Atbiler reviews

6.1

Uacceptabelt dyre i.f.t. andre værksteder med godt ry!

Min mor har i årtier benyttet Toyota i Vejle - både i.f.b. med køb af biler og vedligehold. Nu er gearkassen i hendes 10 år gamle Corolla røget - selvom den ikke har kørt meget og hun kører rigtig pænt. Toyota vil have 15.500 for at sætte ny gearkasse i. Og hvis de skal købe bilen, byder de 8.000! Bilen er yderst velholdt og lige undervognsbehandlet. Og sidste år bød de 50.000!

Min mor spurgte i stedet Stepcar i Vejle - et mindre værksted med rigtig godt renommé. De skal max have 7.000 + moms - altså ca. 45% mindre! Gæt selv, hvor min mor aldrig mere lægger en eneste krone...

Skam jer, Toyota!
:-(

ATBiler i Give

Har ikke købt bil hos dem, MEN min Fiat var blevet helt flad på et dæk på vej mod fyn. Jeg holdte ind ved en tankatation ved siden af ATbiler, men deres luftapparat kunne ikke klare det, så de anbefalede mig at køre til AT. Så jeg listede derop på mit flade dæk. Der fik jeg en helt fantastisk behandling og må sige at personalet var nogle helt fantastiske gutter som virkelig udøvede superflot service. Tak for det :)

God brugthandel men dårlig opfølgning

Alle priser og leveringstider blev overholdt, men der var ikke konsekvent opfølgning på mine forespørgelser, faktisk mangler jeg stadig en brugsanvisning til det indbyggede Vebasto oliefyr, der skulle også mange opringninger til inden jeg fik vejledningen til det indbyggede GPS system.

Så længe det går godt og du betaler, er der ingen grænser for imødekommenhed, men går det galt så er det en anden sag...

Vi købte for 8 år siden en ny Toyota Avensis Verso Sportsvan, 2,0 diesel.
Vi har siden fulgt Toyota's anbefalede serviceeftersyn (og betalt med et smil) og værkstedet har i de senere år har været AT biler i Vejle, efter at Toyota overgik til dette værksted.
Den er nu 8 år og diesel-motoren har kun gået 180.000 km.
Allerede i december 2009 nævnte jeg for Toyota (AT biler i Vejle) at olielampen lyste lige lovlig længe når jeg startede motoren, og også blinkede lidt periodisk når man startede motoren.
Dengang fyldte de en liter olie på og sendte mig hjem igen.
I januar da lampen stadig lyste, skiftede de en si i bundkaret selvom de selv sagde at det ikke var normalt for en motor med så få km.
I august 2010 skulle bilen så til 180.000 km service, og jeg nævnte at lampen stadig lyste når jeg startede, desuden havde motoren fået en lidt dybere lyd over de senere måneder.
En time senere ringede en værkfører og sagde at bundlejerne var røget og derfor er motoren nu brændt af. En ny motor kunne for egen regning sættes i for ca. 45.000,-
Så vores velholdte bil (som også lige har fået rustbeskyttelse for 6.000,-) er nu ca. 20.000 værd såfremt den kan eksporteres til Afrika, der er ikke andre som vil have noget med den at gøre.
Toyota fralægger sig al ansvar og FDM siger at det er en svær sag da jeg har bevisbyrden, og skal bevise at Toyota har begået en fejl. AT biler siger selv at da det ikke er "normalt" at motoren slides i så ung en alder, havde de overhovedet ikke tænkt i de baner da jeg henvendte mig første gang. De kan ikke forklare hvad det skyldes, men vil ikke give mig nogen form for kompensation eller hjælp.
Så derfor kan jeg kun sige, at Toyota/AT biler er vældig flinke, service-mindede og imødekommende når der er ikke er problemer og man betaler med et smil, men er der alvorlige problemer, er det kroner og ører der tæller...

verdens bedste service

.vi havde haft indbrud i min bil og fik tilbud om reperation ved at biler i Vejle og det har jeg ikke fortrudt på noget tidspunkt det er den bedste service jeg har prøvet ved nogen som helst forhandler og når vi skal have skiftet vores bil ud om 2 år ved jeg hvor vi kan finde vores næste 2 biler som helt klart bliver toyota jeg kan helt klart anbefale dette firma

Jens og Marianne fra Brejning

Is Atbiler your company?