Ateadirect reviews

Ateadirect reviews

3.5

Elendig service - eller - kunderne sidst

Jeg bestilte servere hos ATEA to gange. Ifm. med disse to ordrer har de lavet 5 fejler der kostede mig tid (+stress).
De kunne ikke give mig kredit - fint, det forstår jeg 100% at man vil ikke risikere. Så min næste bud var dankort, men "undskyld, vi tager ikke dankort". Så proforma faktura, så betaling igennem banken, så vent vent vent (og de har naturligvis lavet fejler med håndtering af disse betalinger :).
Søg på nettet - du kan finde næsten alle varer som de har billegere andre steder - og uden komplikationer med betaling, fakturering og "vi kan ikke levere varen". Rådgivning? Ha ha...

Elendig service og rådgivning

Jeg bad om et tilbud på et computer system med 2 HDD, der skulle sættes op til RAID 1. Da jeg modtog computeren kunne den ikke boote styresystemet. Jeg kontaktede sælgeren, som sagde, jeg skulle sende den tilbage, så de kunne kigge på den. Det viste sig, at de havde installeret RAID på den HDD med præ-installeret Windows, som fulgte med. Sælgeren var slet ikke bekendt med denne problematik, mens deres klargøring åbenbart udemærket vidste, at computeren ikke ville kunne bruges, før man fik fat i en recovery disc fra computer producenten. De bestilte en recovery disc, som de formåede at miste igen, hvorefter de måtte bestille en ny. Nu over 2 måneder siden og rigtig mange mails og telefonopkald efter, har jeg stadig ingen computer, og de hævder nu pludselig at RAID controlleren er i stykker, samt om sagen ikke kan løses med en kreditnota. ATEA har på intet tidspunkt, vist nogen form for initiativ, der kunne medvirke til en hurtig løsning på problemet. Nu er der så gået yderligere en måned, og på trods af krav om kompensation tilbage fra december baseret på deres egne retningslinjer for levering, har de stadig ikke taget sig sammen til at komme med et ny tilbud.

Utrolig dårlig service, ingen hjælp at hente selvom der stadig er garanti på produktet.

Efter at have fået mit produkt der var nogle små problemer med vælger de fuldstændig lade vær med at svare mig hverken på mail eller tfl. Dette er selvom jeg stadig har min garanti, så vælger at ignorerer mine henvendelser.

Utrolig frækt. Fraråder alle at handle ved dem, og hvis folk gør, håber jeg ikke de ender i samme situation som mig.

De fik aldrig varen på lager, måtte til sidst annulere ordren.

Bestilte i 2011 en telefon som de reklamerede for i deres tilbudsavis.
Efter et stykke tid hvor jeg ventede på den og den ikke kom, kontaktede jeg dem, og fik at vide at de havde problemer med leveringen, de kontaktede aldrig mig for at fortælle at varen var forsinket eller at de havde problemer leveringen, jeg måtte tage fat i dem og høre ad flere gange hvad der skete med min ordre.

Efter lidt over halvanden måned annullerede jeg ordren.

Korte leveringstider...

...en god dialog og hurtig email-korrespondance,
er vigtigt for mig.
Kan kun give min bedste anbefaling

Mangel på levering og info

I skrivende stund er det 11 uger siden jeg, via mit firma, bestilte en Ipad 2 og har stadig ikke modtaget noget andet end 1 ledning!
Ved flere henvendelser får man oplyst at de ikke kan sige noget om levering og jeg må bare vente og se!!

At de siger at de leverer indenfor 6 uger passer jo så ikke! Derudover kan de jo sagtens prale af at have det bredeste sortiment, når de ikke kan levere!

I skrivende stund minder det mest om de firmaer man ser der er ved at gå fallit - praler af en masser, indkasserer pengene og leverer intet!

Dårlig service når uheldet er ude

Jeg leaser en Macbook Pro fra Atea. Nu virker strømforsyningen pludselig ikke mere. Det medfører jo at computeren kun kan køre 4-5 timer og så kan den ikke bruges mere. Det melder jeg straks til Atea og forventer at de sender en ny asap.
Men det gør de skam ikke. De lover at sende fragtlabels så jeg kan sende den defekte strømforsyning til dem. Så vil de sende den til Apple og få den repareret. Når de har modtaget den kan der gå op til 10 dage før jeg får den igen, siger de. Så i de 10+ dage har jeg ingen computer.
Det er for langt ude. Jeg leaser/køber ikke fra Atea igen.

Super service godt udvalg

God hjemmeside men man kan jo næsten blive helt radikal med det store udvalg men så er det godt at de er nemme at komme i kontakt med for lidt rådgivning.

Havde en lille misforståelse ang. hvad der var bestilt men det er løst hurtigt og på ganske tilfredstillende vis.

God service, dag til dag levering

Køber ind til virksomheden, lige fra pc, skærme til printer og toner. Der er dag til dag levering, der er altid nogen at tale med eller skrive med online, service er i top.

God service og hurtig levering

Jeg har handlet en bærbar Lenovo computer hos Atea.

Levering skete hurtigt og smertefrit.

Jeg har én gang snakket med kundeservice, som også var venlige og kompetente.

kanon service og levering

helt klart et firma der er værd at anbefale.

god support, hurtig levering. handler med dem gennem mit firma ofte, og har indtil nu aldrig haft nogen problemer

Hurtig levering, varene svarede 100% til beskrivelsen. Alt kørte uden problemer.

Kan kun anbefale firmaet ved køb af udstyr til virksomheder. Super service med kanon kundepleje.
Får desværre kun 4 stjerner, da deres levering med DPD var lang og meget besværlig.
/Jacob

Is Ateadirect your company?

Visit Ateadirect