ATP reviews

ATP reviews

3.9

ATP -LG har ventet siden aug.. 2013

Der sker intet når man henvender sig.
Hver gang man synes man har sendt hvad de behøver så sørg for at følge op. Mangler stadigvæk mine feriepenge, så det står for egen regning..
De vender ikke tilbage hvis de mangler noget det er useriøst og min sag ligger stadigvæk i deres bunker. 5 ugers ventetid i øjeblikket er ikke optimal? Mon ikke de skulle ansætte en sagsbehandler eller 2 mere og få sat lidt skub i tingene!.

Statskontrolleret svindelvirksomhed LG

Da jeg sendte min anmeldelses om min virksomheds konkurs - smed de min anmeldelse væk. Selve anmeldelsen var umulig at udfylde og - fandt jeg ud af efterfølgende baseret på at din fagforening skal håndtere det.
Jeg var igennem en alvorlig operation og var derfor ikke i stand til at følge op hver dag, men ringede til dem flere gange, hvor de IKKE fortalte mig, at de havde smidt min sag væk eller at de ikke havde modtaget den. Da jeg endelig var over sygdoms forløbet, fik jeg endeligt besked på at de ikke havde modtaget min anmeldelse, men nu var det desværre for sent. Jeg indsendte anmeldelse elektronisk og henvendte mig til min fagforening.
Min fagforening har nu på mine vegne ført min "sag" - og gæt engang en virksomhed, som hver enkelt lønmodtager i Danmark, betaler til forsøger at prutte med fagforeningen - som om det er et tyrkisk gedemarked før lukketid.
Jeg ved ikke om der er tale om bevist svindel - eller om det ganske enkelt er administrativ sjusk/inkompetence.
Men det er betænkeligt, at der ikke findes en overordnet klageinstans, der kan varetage lønmodtagernes klager. I forløbet har jeg stødt på flere som har været ude for lignende tilfælde.
Nu kører vi på rettens vej og jeg tror tiden er inde til at involvere pressen!

Jeg hader af hele mit hjerte de nye systemer.

Selv på kommunen måtte der hele to og uddanne (søde) personer til, for at finde bare det ene af de to stykker papir jeg skulle bruge, det andet kunne de ikke hjælpe mig med, det må jeg selv finde.

Skal lige siges at jeg har brugt to timer her til formiddag og nu vil jeg sætte mig ned og kikke igen på de sider hvor jeg ikke kunne finde det jeg havde brug for.

Nemt overblik!

Fin fin side med godt overblik!

Skandale

Katastrofe, et system som burde virker for alle og en hver, SKUFFER, jeg har 3 gange ringet på en måned og fået 3 forskellige svar. Ikke nok med det så er deres website meget dårlig opdelt, det næsten umuligt at finde Telefon nummeret. Sørgeligt!!!

Umuligt at komme i kontakt

Trods det, at de har mine penge, er de umuligt at komme i kontakt med. Køen til telefon er fyldt, ligegyldigt om man ringer kl 8 eller på andre tidspunkter, og jeg har forsøgte over flere dage. Email er heller ikke besvaret. Resultat er at jeg har kr. 100 per feriedag i næste uge, trods det at der er rigeligt på kontoen til en almindeligt lønudbetaling. Hvis de ikke havde monopol på området, vil jeg flytte pengene omgående pga dårlig service.

Klovneklub

Har man spørgsmål af NOGEN slags til klóvneklubben på ATP, så RING. thi deres behandling af mails er pinlig !!
Jeg har nu mailet frem og tilbage til dem, og den ene aner ikke hvad den anden laver og INGEN kan svare på NOGET.
De fyrer blot en liste med standardsvar af i hovedet på eén og lover ellers at svare snarest muligt hvis svaret ikke fremgår af deres spamsvar?
Det er altså goddag-mand-økseskaft for alle pengene og HVER gang de IKKE svarer på det spørgsmål men på noget helt tredie, og det tager ca 14 dage, så skal man begynde forfra med at beskrive det emne man tidligere har søgt em løsning på !
Det er pinligt skrankepaveri og burde ikke være muligt i et moderne samfund !

Svarer ikke på mails

Svarer ikke på mails...

- og når de så endelig svarer, så læser de ikke min henvendelse ordentligt og svarer i øvrigt fra no-reply adresse, så man ikke kan følge op på sagen... Ikke særlig smart

Det er absolut en hjemmeside man kan have tillid til,desværre synes jeg at de prøver at presse for mange informationer sammen så det godt kan blive lidt uoverskueligt,men jeg har ikke haft nogen problemer med at finde de oplysninger jeg skulle bruge vedr.
ATP udbetalinger.

Arbejdsmarkedets Erhvervssygdomssikring (AES) Details