www.attitudeholland.nl reviews

www.attitudeholland.nl reviews

7.7

Goed

De bestelling was er binnen 2 dagen ,ging allemaal heel snel

Minder voor een hoge prijs

Jammer dat de levertijd zolang was, maar dat stond ook aangegeven.
ik moet wel zeggeb dat de schoenen die ik besteld heb al na twee weken kapot zijn gegaan, ik heb dan ook de rits moeten laten repareren.
Men verwacht toch meer voor zo'n prijs.
gelukkig heb ik over mijn verdere aankopen geen klachten en ik heb dan ook iemand blij gemaakt.
toch jammer van de schoenen.

Service en kwaliteit met een attitude!!!

Deze webshop heeft een snelle levering en producten van prima tot hoogwaardige kwaliteit! Als je iets retour stuurt, wordt dit ook keurig afgehandeld, misschien niet heel erg snel maar wel eerlijk! Als ik weer wil shoppen, ga ik eerst naar Attitude!!!

KICKASS!!!!

Alles wat jullie verkopen op de site vind het geweldig! Als ik mega veel euries had zou ik nonstop bestellen voor mijn dochters en mij....en misschien voor mn mannetje ook :p.
Perfecte service en heb het ook al aanbevolen aan vrienden. Ga zeker weer bestellen :D!

SUPERRRRRR!

Precies datgeen waar ik naar opzoek ben, wat je niet in commerciële winkels kunt vinden/kopen ;-) TOP!

snel en duidelijk

Op dat moment en superaanbieding.

professioneel en klantvriendelijk

Een webshop met een enorm assortiment . Snelle levering en enorm vriendelijke en betrokken medewerkers ! Attitude Bedankt!

Toffe onlineshop met goede service

Super kleedjes, goede website en snellere levering dan aangegeven

Het was prima

Ik zeg dat het prima was, omdat het niet super geweldig was, maar ook niet verkeerd. Ik vond dat mij spullen er optijd waren, maar ik kreeg een mail dat ik ze binnen twee dagen zou krijgen en vervolgends was dit niet zo. Ik zou jullie aaraden om niet zo'n mail te sturen als je je er niet aan houdt, Ik vond namelijk niet dat ze laat of langzaam waren, maar door die mail verwachtte ik ze eerder.

Fijne webshop.

Leuke aparte kleding. Goed verpakt. Vrij snel bezorgd.

Zeer lang duurende levering

Alles wat ik besteld had zat super en was netjes verpakt. Het enige wat me erg iriteerde was de levering. Ik heb ongeveer 3 weken moeten wachten. Vind ik erg lang, bij andere internet winkels heb ik het binnen 5 dagen/ een week.

eindelijk leuke kleding :-)

Ik wordt heel blij van het merk Gekko, het is leuk, zit goed en vooral: het past bij wie ik ben.

super

heel heel tevreden!
hier bestel ik nog !

Twee keer verzendkosten weggegooid

Bestelling ging goed.
Contact via email ging ook redelijk snel.
Helaas paste het jurkje me niet,dus retour.
Het toe en terugsturen heeft me twee keer verzendkosten gekost.
(2x€6,75)
Erg jammer en vooral zonde.

Prachtige kleding en prima service

De kleding is prachtig en betaalbaar. De service is zeer goed. Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon. De levering is snel. Erg leuk is dat je ecredits krijgt waarmee je de volgende keer korting krijgt. Mis wel wat meer reviews van klanten. Tip: nodig klanten uit om een review te schrijven over het artikel.

Geweldig!

Op deze site kan je makkelijk en snel bestellen, en het is snel bezorgt. Op donderdagavond besteld, en op zaterdag ochtend in huis! Ook kun je op de plaatjes goed zien wat het product is.

Erg tevreden

Eindelijk heb ik het gevonden; een bedrijf dat gespecialiseerd is "out of the box" kleding en accesoires. Ik heb er een té gek elfisch minirokje besteld, dat ik als brede gordel over mijn rokken en broeken draag. Op het moment dat ik het bestelde was het niet voorradig. Ik kon aangeven dat ik een berichtje wilde wanneer dit wel het geval was. Dit vind ik een hele goede service. Een mailtje dat het rokje weer geleverd kon worden, kwam gelukkig snel. Het rokje werd snel en keurig verpakt afgeleverd. Wat ik ook belangrijk vind is dat het er inderdaad zo uitzag als op de foto's op de site van Attitude Holland. Twijfel je nog over een bestelling? Niet doen. Attitude Holland is absoluut een prima en betrouwbaar bedrijf.

Attitudeholland een winkel die goede prijzen en goede kwaliteit levert

Daar ik een fan ben van Spiral Direct kleding en er weinig shops zijn die dit verkopen, ben ik bij attitude holland terechtgekomen. En ze leveren ook nog eens tegen een goede prijs. Levering is goed en netjes.

goed

snelle levering en goed product

supernetjes en snel!

deze site is leuk om te shoppen, duidelijk en overzichtelijk :)
Mijn bestelling was er snel en ik werd met vriendelijke, persoonlijke mailtjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling!
Ik was zeer tevreden over de geboden service, het product dat ik besteld had was van iets mindere kwaliteit maar de prijs was prima.
de verzendkosten vind ik iets aan de hoge kant, daardoor ben je geneigd snel meer te bestellen dan je nodig hebt om verzendkosten voor volgende keren te besparen.

Attitude Holland Support

Over Attitude Holland

Attitude Holland bestaat sinds 1999 en is een bedrijf dat iedereen, hoe excentriek of apart ook, in zijn waarde laat. Haar motto is: Iedereen is goed zoals ‘ie is, hoe hij of zij er ook uitziet. Mensen uiten zich op allerlei manieren, via muziek, kleding, boeken, radio of internet. Attitude Holland ondersteunt deze mensen om zichzelf te durven en mogen zijn, met een aanbod op het gebied van kleding, schoenen en make-up. Mensen die anders durven zijn maken de wereld immers een beetje mooier.

Visit www.attitudeholland.nl

Ph: 0299-373670 | e-mail: info@attitudeholland.nl | bezoekadres: energiestraat 4e, 1135 GD Edam. Netherlands

Call us on: +31 (0)299 373670
We live here: Energiestraat 4e