Aura4laura reviews

Aura4laura reviews

8.1

No problemos!

Fik mine varer 2 dage efterbestilling - som endda var pakket fint ind :)

Meget god kundeservice, quick levering.

:) Meget tilfreds! Koebt en taske, leverede 2 dag senere :)

Fint

En rigtig fine side, og hurtig levering :o)
Dog var jeg så uheldig, at en enkelt ting var gået i stykker under leveringen - Fik dog ikke sendt dem en mail, så kan i princippet ikke klage ;)
Men det er jo altid lidt irriterende at skulle til at klage over en vare der er itu :o)

Ellers har jeg intet dårligt at sige! :)

Fin leveringstid og ingen problemer med returnering

Ja, som der står i titlen;

Fin leveringstid og ingen problemer med returnering.

Derudover nemt at følge pakkens vej og afhentning af denne.

5 *'er herfra

Har købt adskillge gange ved Aura4Laura.dk - og har altid været mere end tilfreds.

En enkel gang var det en masse ting der skulle sendes som gave til en der lå på Skejby Sygehus.. og det var så fint arrangeret <3
For nyligt købte jeg også et par ting i shoppen - og det kom lynende hurtigt.. pakket godt.

SÅ fuld tilfredshed herfra.

fantastisk indpakning og levering

Aura4laura er fantastisk til at shoppe gaven du ikke selv kan aflevere. Jeg har handlet flere gange hos aura4laura, og aldrig haft leveringsproblemer - tværtimod.

Roderi

For sen levering i forhold til det lovede. Og forkert vare ved den endelige levering

Hurtig Levering (2 dage)

God og hurtig levering og virkelig konkurrencedygtigepriser. Desværre, som så mange andre internetvirksomheder, er fragten stadig umådelig dyr med mindre man bestiller mange varer på en gang. Vi bestilte en madkasse til vores datter samt et par krukker til en samlet pris på ca. 200,-. Udfra dette skal man betale næsten 25% yderligere (45 kr) for levering.

fin hjemmeside

Med gode varer og altid pakket fint ind.
Vare lever op til forventingerne.

Super hjemmeside, med levering og produkt som lovet.

Aura4laura.dk har en super hjemmeside, hvor jeg kan se og læse om gaverne jeg vil købe. Jeg har nu købt der en del gange og det har altid virket som det skulle med gode produkter og levering til tiden.

Polycarbonat??

Jeg havde set og ønsket mig nogle super flotte cafe latte glas fra aura4laura.dk Jeg sendte derfor et link som ønskeseddel med følgende beskrivelse:

Kraftigt brudsikkert Café Latte glas på 530 ml i polycarbonat. .
Produkter der er lavet af Polycarbonat ser utroligt glansfulde ud og er bygget til at holde! Glasset kan hverken ødelægges, knuses eller krakelere, kan benyttes i opvaskemaskine og microovn, er resistent overfor pletter, er uimodtagelig overfor lugte og har en fremragende isoleringsevne.
Indpakningen til 49,- var super flot, men de bestilte glas var PLASTIK glas!!! Jeg kontaktede aura4laura, for at høre om det ikke var en fejl sending, da jeg havde en faktura med 8 cafe latte GLAS. Her blev jeg mødt af en kvinde der nærmest fortalte mig at jeg var dum. Der stod jo højt og tydeligt at det var polycarbonat på beskrivelsen. Jeg vidste ikke at polycarbonat ikke var en speciel galsart der var beskrevet, så foreslog at de skulle skrive plastic i parantes, men nej det var som det var.
Jeg fik lov til at returnerer mine varer og endnu engang skulle der betales en fragt.
Jeg føler mig godt og grundigt snydt ;-(

Fik mine varer - men stand ikke okay

Jeg bestilte i søndags, og har fået alle varer leveret via GLS. Fin levering.
Det var dog ikke så fint at den ene lysestage var fuldstændigt indsmurt i stearin, og tydeligvis har været brugt i en udstilling! De kunne i det mindste havde renset den ordentligt....

God service og produkter

Hjemmesiden er supergod og jeg har aldrig haft problemer med service eller kvalitet/levering. Altid hurtigt og fået svar på spørgsmål hurtigt. Desuden et rigtigt lækkert udvalg af fx Rice.

Hurtig og effektiv ekspedition

I går købte jeg et regnslag hos aura4laura via nettet - pakken ankom allerede i dag. Det er hurtig og effektiv ekspedition og det er ikke sidste gang, jeg handler der.

Dårlig service og langsom levering

En forretning der ødelægger nethandel. Vare ikke leveret, må rykke på svar for hvor varen bliver af. Da de endelig svarer, at varen er returneret til dem fordi de har skrevet forkert postnummer sender de den ikke engang igen samme dag. I øvrigt er PostDanmark udmærket i stand til at levere brev/pakke med forkert postnummer! Handler der bestemt ikke igen og anbefaler klart ikke andre at gøre det.

Fint

God og nem side at handle på
Er meget tilfreds med min handel

Langsom levering

Jeg har bestilt varer 2 gange. Den første gang gik der flere uger, før jeg fik mine varer pga. restordre. Det blev jeg dog ikke oplyst om før jeg rykkede for varerne.
Anden gang jeg bestilte, var der igen 2 varer i restordre. Den ene kunne jeg dog først få i november. Det fik jeg en mail om, fint nok. Den anden vare som var i restordre, blev jeg først informeret om, da jeg pakkede de andre varer ud. Der lå en lille lap med beskeden. Det synes jeg nu ikke er så smart. De varer som jeg har fået er i ok stand.

Is Aura4laura your company?

Aura4Laura Details

Aura4laura sælger livsstilsprodukter og lækker brugskunst til hjemmet. Vi ynder at yde en super service og har en ære i at alle skal have haft en god oplevelse når de handler hos os.

Visit Aura4laura

Call us on: 36419501