Autobremsen.dk reviews

Autobremsen.dk reviews

7.0

Ordner kun returvare om fredagen

Det var hvad jeg fik af vide i telefonen. det jo for ondsvagt. de fik varen tilbage i mandags, og en uge efter har man stadig ikke fået pengene. sidste handel jeg foretager herinde

Dobbelt check og alligevel fejllevering

Har netop som privatperson købt en baglydpotte til min kones bil en lille Saxo 1.1 gennem autobremsen. Købet blev foretaget gennem web siden og da der var mulighed for 2 forskellige bagpotter blev der dobbelt check hos Autobremsen på Roskildevej København - der blev opgivet bil nummer for at ekspedienten kunne give afklaring på min tvivl.
Lydpotten blev udlevet og jeg gik selv i gang med at skifte den. Det var dog ikke ligetil selvom det burde være simpelt. Den var ikke tæt og passede ikke helt. derfor valgte jeg at køre til mit autoværksted og få dem til at eftermontere - deres besked var at den ikke passede - Autopotten påstår, at den er korrekt og vil ikke bytte, da bilen nu har kørt fra mit arbejde 5 km til værksted - ikke den bedste service - jeg nu må investere i en original lydpotte fra Citröen idet der ingen hjælp eller kulance er fra Autopottes side

God butik

Har intet dårligt at sige om dem. Rigtig god service og køber der igen hvis jeg skulle mangle reservedele en dag.

Hvor er kundeservice henne?

Ringede ringede ringede. Nr 3 i køen, skrev, intet svar, skrev igen 3 dage efter, svar indenfor 30min. De har ikke helt styr på svartiderne, kunne godt bruge en ordenlig overhaul på forretningsgangen. Ingen bekræft på at der skal udbetales penge til mig, jeg venter stadig på 2. Uge nu. Varene var fine, men uden en opfølgning efterfølgende når man skal bruge det, så bliver forbrugeren nervøs for at handle igen.

jeg skulle bruge et sæt start kabler og en tændspole, tændspolen var til en Mondeo fra 99 og passede ikke, jeg ringede og beklade mig , de undskyldte og sagde at det var deres fejl og de sendte fluks en mand i byen for at hente min nye tændspole. sådan ingen problemer og har ikke haft det før, og jeg har haft bil i mange år super''

Man ved ikke helt, hvad man betaler her...

Bestilte varer som ankom efter 4-5 hverdage. Der stod ganske vist på siden, at de ville blive afsendt indenfor 24 timer, men om det kun har været gældende for lagervarer stod der intet om. Der stod ikke hvor lang tid, eventuelle bestillingsvarer ville være om at komme frem. Der står noget på deres side om, at har de ikke delen hjemme, skaffes den på 2 timer! Men det var vist heller ikke gældende i mit tilfælde.
Ved ordreafgivelse modtog jeg både bestillingsbekræftelse, betalingsbekræftelse, ordrebekræftelse samt forsendelsesbekræftelse på mail, så der var rigelig med information omkring ordregangen. Forsendelsesbekræftelsen fik jeg endda hele tre gange. Så intet at udsætte på det. Det bestilte var emballeret godt.
Ved gennemførelse af køb får man desuden at vide, at det vil være en fordel at oprette en kundekonto på deres hjemmeside, så kan man bl.a. logge ind og se status på ordre. Men det er i realiteten slet ikke muligt når man logger ind. Man kan faktisk slet ingenting ved login. Der er ingen fordele ved det.

Hvad mærkeligt er, og en af grundene til at jeg ikke giver topbedømmelse er, at man samler varer i varekurven for et beløb som også stemmer med det man godkender i betalingsforløbet og som også bliver trukket på betalingskortet. Men når bestillings- samt ordrebekræftelse kommer, så står der et lidt lavere totalbeløb end det man godkendte. Men hvad endnu mere mærkeligt er, at når man lægger varernes priser på ordrebekræftelsen sammen en for en, så giver det et endnu lavere beløb end den totalpris der står lige nedenunder. Kontaktede naturligvis autobremsen.dk på mail vedr. dette, men de savarede blot udenom. Da jeg efterfølgende besvarede mailen for at få oplyst, hvordan det hang sammen med de forskellige beløb, ja så valgte de denne gang slet ikke at svare. Efterfølgende mailhenvendelser bliver heller aldrig besvaret og det er den anden grund til at jeg ikke giver mere end tre stjerner.

Jeg ved at jeg aldrig kommer til at handle med dem en anden gang når der forekommer tre forskellige beløb ifm. et køb og de ikke altid er så gode til at svare på mails. De evner ikke engang at svare på mails indenfor en uge. Utroligt! Og så stor er virksomheden jo da heller ikke.
De har ellers E-mærket, så jeg tror at det må være i deres (E-Mærkets) interesse at få et nys om de forskellige totalbeløb. Forhandleren kan jo tydeligvis ikke give et svar på hvorfor...

Fin service

Varene var som beskrevet og betjening god og hjælpsom!! handler der meget gerne igen!!

De har styr på hvad de snakker om.

Hurtig levering og god service

God og hurtig service

Varene kom dagen efter de var bestilt.
Fik god service pr. tlf, da der var et par spørgsmål til de dele jeg skulle bruge.
Vil handle der for fremtiden da både service og pris bare er i orden!!!
Henrik P Larsen

Nemt, hurtigt og til den rigtige pris

De gange jeg har handlet hos Autobremsen, har jeg altid modtaget vare hurtigt. Det har altid været dele af god kvalitet og pasform, samt til den rigtige pris, så jeg vil ikke tøve et øjeblik med at handele der igen.

Kim

Autobremsen sælger udelukkende kvalitetsvarer og altid til fornuftige priser!

Jeg vil til enhver tid anbefale Autobremsen frem for andre reservedelsleverandører. Altid reservedele i bedste kvalitet og altid til fornuftige priser. Køb på internettet fungerer perfekt med hurtig levering og der også fin service når man handler i butikken - og så får man stumper der passer!

godttilfreds

Ok det er udmærket

anmeldelse

Jeg kan kun med stor tilfredshed sige at jeg gerne vil handle med autobremsen igen for jeg fik en super service og god rådgivning og de dele jeg købte passede perfekt.
så jeg kan kun anbefaler autobremsen til andre.

Super betjening

Jeg skulle købe et bil batteri og var lidt i tvivl. Ringede til deres support og fik fantastisk god service. Jeg fik batteriet leveret af 2 søde herrer til lovet tid.

Alt kørte på skinner

Alt kørte på skinner.
Og det kørte stærkt.

Meget dårlig til at tage en telefon

har prøvet at ringe i 2 dage for at bestille nogle vare så jeg fik de rigtige. men er nummer 3 konstant jeg ringer ventede 2 gang 30 min og mere har jeg ikke tid til. kan trykke 1 og ligge en besked men virkede heller ikke flot flot. men ellers god service i butik og altid de rigtige dele i forhold til andre horhandler.

ABSOLUT INGEN KUNDESERVICE!!!

Deres så kaldte "kundeservice" er ikke til en skid.
Der står på deres hjemmeside, at de vender tilbage på mail inden for 24 timer... det gør de IK!!.
Ind til nu har jeg sendt over 15 mails over 5 dage uden at de vender tilbage.
Jeg har ringet til dem over 40 gange, men er sjovt nok ALTID nummer tre i køen.
Det er lige meget om man ringer morgen, middag eller aften så er man altid nummer tre i køen.
Jeg har også ventet over 30min for at se om man kommer igennem, men man bliver ved med at være nummer tre i køen.

købt bremsecaliber til peugoet 307,pris 40% under thansens pris og bedre kvalitet.
Ikke sidste gang jeg bestiller dele hos autobremsen

Det er her man handler

Hej
Efter er utrolig hurtig levering, og den rigtige varer første gang,
kan jeg varmt anbefale, at du bruger Autobremsen som din reservedels leverandør, det er nemt og hurtigt.
MVH.
Carl Andreassen

Bedste sted at handle dele!

Servicen i top og altid god rådgivning samt kvalitets dele.

Autobremsen A/S Details

Reservedele, tuning og udstyr - Autobremsen har varen! Danmarks største lager med reservedele til hele den danske vognpark. Sports bremser og koblinger er også os!

Visit Autobremsen.dk

Write to: web@autobremsen.dk