Autocentralen reviews

Autocentralen reviews

5.4

Først sælger de dig noget og 6 mdr. efter tager tingene fra dig

Jeg købte min Nissan Qashqai for 6 mdr. siden. Det var en brugt Qashqai og dertil hørte der vinterhjul med. Annoncen specificeret det ikke yderligere: Hverken at det var brugt, nyt eller på alu eller stålfælger. Kun at de var vinterhjul.
Da jeg købte bilen blev der forhandlet og vi blev enige om en pris. Da jeg så fik nøglen blev bilen pakket med de ting der var med i købet (undtagen 2. nøgle og hattehylden som jeg skulle hente senere). Sammen med sælgeren fik jeg syn på de fire vinterhjul som var lagt ind. Alt var i orden og så var det hjem i den nye brugte Qashqai.

Eftersom der var fuld garanti på bilen i 6 mdr. så kom jeg forbi dem igen i går (28. november 2013) og der havde jeg taget MINE vinterhjul med så de kunne skifte dem for mig. Det viser sig at de i deres system finder ud af at disse fire vinterhjul ikke er mine. De tager dem tilbage og giver mig nogle af meget dårligere stand.

Det kan godt være at deres system siger noget, men aftalen da jeg købte bilen var med fire vinterhjul. Og igen nævner jeg, at der ikke stod at de var brugte og på stålfælger. Så for 6 mdr. siden købte jeg en Nissan Qashqai med fire nye vinterhjul på alu.

De har begået tyveri af mine ejendele og begrunder det med at der er sket en fejl i deres system - vi snakker ikke om nogle uger efter købet, men 6 mdr. Selvom det ikke bør gøre forskellen.

AUTO CENTRALEN A/S STJÆLER FRA DERES KUNDER!!!!

Uhørt god service WAUUUUUU

Jeg er sælger/ indehaver af et firma, hvor jeg kører hele Danmark tyndt.Jeg havde en travl dag foran mig , så i dag den 18-4-2013 havde jeg ved et kunde besøg , revet den ene halv del af konfangeren af bilen, (min bil er er en Chervolet Epica) Så det blev et mærke værksted jeg skulle på. Det nærmeste sted var (Autocentralen Aalborg.Jeg havde en del planlagte kunde besøg , inden jeg skulle tilbage til Aabenraa.Jeg henvender mig til værkfører kontoret ,hvor jeg beklagede min nød,(kan du lave en nød rep. sagde jeg). Efter havde set på min skade , sagde han, at der ville komme en mekaniker om 5 min , (jeg kunne se at værkstedet var fuld af biler, så de havde nok travlt. Efter en halv time var kofangeren sat på , så jeg kunne forsætte min travle dag.Er lige kommet godt retur til Aabenraa, WAUUU . Service er 100 % i top, hvis jeg boede i Ålborg ville jeg 100 % købe hos dem.
Service tæller så meget for mig.
Klaus Klinggaard. Firma KlingTech Tele-Online Aabenraa.

God service til en god pris

Fik en rigtig god pris på udskiftning af reservedel. Fair pris, lavet til tiden og god service, selv om det var første gang jeg benyttede værkstedet. Har prøvekørt flere biler dernede, og altid fået en rigtig god behandling. Absolut et sted jeg vil anbefale:-)

Forsikrings "fejl"

Vi købte i januar en brugt bil og fik et godt forsikringstilbud ingen andre kunne matche. Det viste sig så også da vi skulle hente bilen at det var for godt til at være sandt og det kostede os nu yderligere 6000kr at få forsikring på bilen! Helt basal fejl som ikke burde kunne ske hvis det altså var en fejl. Vi kunne da bare annullere handlen, men stod jo og skulle bruge bilen! Vi fik et mindre afslag.
Utrolig dårlig service og vi kommer aldrig der igen.

Kan kun anbefale Autocentralen Ålborg

Har fået det bedste indtryk, da jeg ville handle bil, fik det jeg ønskede for min 9 år gamle bil, og fik lov at prøve alle modeller af det ønskede mærke.

Nægter at tage bil retur, samme fejl 5 forsøg til at rep.

Jeg har d. 30/11-2011 købt og betalt 130.000,- for en nissan primera der har kørt små 110k km.
Kort efter købet begynder en airbag lampe at blinke og den kommer på værksted uden nogen problemer.
Jeg får den tilbage og den virker i en kortere periode hvor efter samme fejl kommer igen.

Nå på værksted igen.

får den tilbage

Værksted igen.

Det er nu 6 gang den er på værksted, vel og mærke med den samme fejl.

Ejeren af autocentralen aalborg nægter at refundere mit køb og nægter samtidig at give mig en anden bil i stedet for.

Efter købeloven har sælger 2 forsøg til at reparere mine brugte bil men nægter at følge købeloven, som jeg er udmærket bekendt med, da jeg selv er virksomhedsejer.

Efter at have været på værksted for 6 gang med samme fejl, er man endda så fræk at tage sig betalt for en lånebil, i mens endnu en reparation står på, fordi man ikke har gjort sit arbejde godt nok 5 gange i træk på kun 3½ måned.

Jeg køber aldrig bil hos dem igen og det gør mine venner og bekendte heller ikke!

Værkstedschefen er desuden ikke ikke samarbejdsvillig idet han støtter chefen i hans udsagn om at jeg ikke kender købeloven.

Sagen går nu videre til vores advokat!

lejenspand.dk

Oh christ!!! en bolchebutik

Er man typen der gerne vil ud og prøvkøre bilen inden man køber den, så er det ikke her du skal rette henvendelse til. Er nu gået forgæves tre søndage, hvor de har lovet at den bestemte model var hjemme(det skal lige siges at det er en standard Nissan Note med 1.5 dci diesel motor). Og ik nok med det. Så siger sælgeren at jeg da bare skal tage en tur i benzin udgaven, der kan jo alligevel ikke mærkes forskel ?!! Hmmm... klaphat!! Næ nej,.. Er du på udkig efter en ny Nissan, så kan jeg varmt anbefale H.J(Nissan) biler i Aabybro. Super service og en rigtig handelsmand!!

Ingen respons..

Har opdaget lak-fejl på min ca. 2 år gamle Honda, derfor har jeg kontaktet autocentralen, da de er nærmeste Honda forhandler.

Efter lidt ventetid (fair nok, de har travlt kl 8 om morgenen) tager vi bilen ind og fotograferer fejlene.
Jeg spørger hvornår jeg kan forvente at få bilen lavet, og får at vide at det ikke bliver før påske (på daværende tidspunkt 1 uge til påske)
Vi aftaler derfor, at han kontakter mig, så snart fejlen er godkendt så vi kan få den ind.

... Tiden går - pludselig er der gået 5 uger,og jeg har INTET hørt fra dem. Jeg ringer og hører, men vedkommende der tager telefonen kan ikke svare på det, og får derfor mit TLF nummer, Nummerplade og en kort resume af fejlen, og så vil han få værkstedschefen til at ringe..

Men intet sker.. De ringer ikke.. Nu er der gået yderligere 3 dage.
Ufatteligt at man skal presse tingene igennem, bare fordi det er en garanti-sag.

Et rigtigt godt sted at komme med sin Honda

Auto centralen i Aalborg fortjener et par ord her på siden. Er kommet en del gange på deres værksted, de har noget som man yderst sjældent finder i dagens Danmark: God gammeldags kunde service og oprigtige flinke medarbejdere. Er kommet på værkstedet både for service og i forbindelse med garanti reparationer. Den gode oplevelse ved at komme på deres værksted vil jeg primært tilskrive deres service chef Jørgen Kronborg – han har altid formået at få sig til at føle sig velkommen. Måske har jeg gennem årene med ”Fransk bil” været for dårligt vant, men hermed uddeles ”de 5 kokkehuer” til Auto Centralens værksted.

Is Autocentralen your company?

Auto-Centralen, Aalborg A/S Details

Forhandler af nye og brugte biler, kender desværre ikke købeleven men vi tager gerne røven på vores kunder

Visit Autocentralen

Call us on: 98102030