Autoescape reviews

Autoescape reviews

5.8

AUTOESCAPE!!! FLYGT SÅ HURTIGT DU KAN

Har aldrig oplevet dårligere behandling.
Efter 14 uger og 20 emails frem og tilbage har vi stadig ikke fået tilbagebetalt vores selvrisiko, selvom vi har tegnet selvrisikoannullerings-forsikring.
I autoescapes egne betingelser står der, der kan gå op til 8 uger, så dette er et klart kontraktbrud.

Vi advarer: Har du dine penge kær så brug aldrig Autoescape!

Brug aldrig autoescape

Som så mange andre har skrevet her, føler vi også snydt af dette selskab. Vi var i Milano og havdet lejet bil igennem autuescape/goldencar, vi fik lov til at betale for ekstra forsikringer selvom vi havde bestilt og betalt dette hjemmefra. jeg kan slet ikke forstå at SAS anbefalder dette firma som en del af deres samarbejdspatnere.

Jeg blev snydt af Autoescape

Jeg føler mig snydt efter at have lejet bil gennem Autoescape i Pisa i august. Havde tegnet selvrisikoannullering hjemmefra men hos Budget i Pisa blev jeg oplyst om at denne forsikring ikke var gældende og at jeg risikerede en selvrisiko på 1000-2000 euro ved en evt. skade, hvis jeg ikke tegnede en selvrisikoannullering hos dem. Når vi kom hjem, klagede jeg hos Autoescape. De svarede mig på svensk, at hvis der ikke var dækning på mit visakort, kunne Budget forlange en ekstra forsikring???Det handlede slet ikke om, at der ikke var dækning så deres svar viste, at de ikke havde forstået min klage. Formentlig forstod de ikke dansk. Jeg synes det er meget dårlig kundeservice, at svare mig på et andet sprog. Nu kan jeg tilfældigvis tale, skrive og forstå svensk. Men de forstod ikke dansk. Autoescape har tydeligvis kommunikationsproblemer, både med kunder og samarbejdspartnere. Jeg vil fraråde brug af Autoescape. Det var en kedelig oplevelse.

brug aldrig Autoecsape og AVIS, Aldrig!

Jeg har haft næsten nøjagtigt samme oplevelse som; bla. Tim L. Hedegaard.
lejet bil gennem autoscape og AVIS i malpensa(ITA) stod for billejen.
og en uge efter vi kom hjem blev der af AVIS trukket 8800kr fra min konto, selvom jeg allerede havde betal Autoescape for en fuld billeje(3000kr).
jeg blev aldrig hverken spurgt om eller accepterede nogen form for opgradering.

Venter i skrivende stund på 48. dage på svar fra autoescape og AVIS.
Autoesape vil/kan ikke engang ringe til avis! og hos AVIS kan man kunne få fat i kundeservice, som intet kan gøre, da klage-behandlingen foregår i Bulgarien.

HOLD jer væk fra Autoescape/AVIS kombinationen.

Rigtig god oplevelse

Vi kom til Milano, Malpensa, og skulle hente vores bil hos Hertz. Der var lidt kø ca. 40 min. men ikke så slemt som vi har oplevet andre steder ogdet er jo ikke autoescapes skyld. Vi fik den bil vi havde bestilt uden dikkedarer- endda fik vi en spritny fordi som ekspedienten sagde- vi havde lejet bilen for 14 dage. Der er god forklaring når man læser autoescapes "manual" igennem- den advarer også mod at tegne ekstra og dyre forsikringer. Virkelig god oplevelse.

En helt igennem forfærdelig oplevelse!!!!! ADVARSEL BRUG ALDRIG AUTOESCAPE

Jeg og min kæreste skulle på en 2 ugers ferie i USA og skulle derfor bruge en bil. Jeg tjekkede mange sider ud og havde mange valg men valgte autoescape på grund af prisen....Det skulle jeg aldrig have gjordt.

De gav os en fin bil som vi skulle hente hos AVIS (allerede her burde alarmklokken ringe, men jeg stolede på dem og tænkte alt ville gå fint)

Da vi ankommer til USA tæt på midnat står vi og skal have vores bil, intet problem det hele var i orden siger ekspedienten han skulle bare bruge mit kørekort og dankort (for en sikkerhedsskyld) alt var prepaid sagde han og jeg spurgte flere gange til om der ville være ekstra udgifter og han sagde nej. Jeg fik en fin kvittering som jeg studsede over da der stod jeg havde betalt 1000 dollar for mit lejemål (som er ca doppelt af hvad jeg betalte før jeg tog afsted) og jeg spurgte om dette var en udgift og han sagde nej igen.

VI for så vores bil og ingen problemer herfra. Ved aflevering gennemgår en mand bilen og siger det ser fint ud. Han giver os nu en afleverings kvittering på 1200 dollar....HVAD? nu blev jeg bekymret

Da vi så kom hjem var der et fint træk på 7000 kr fra min konto fra AVIS (udover de 3200 kr jeg betalte til Autoescape)

Jeg mener der måtte være sket en fejl og kontakter så Autoescape, som intet kan gøre før de havde kontaktet AVIS igen, 12 dage og 2 opkald senere for jeg endeligt svar fra autoescape som har snakket med AVIS og de havde trukket 430 dollar for meget, men de ville stadig have 600+ dollar for en opgradering og gemte skatter. JEG HAR ALDRIG ACCEPTERET EN OPGRADERING!!!! Jeg var meget konsekvent og spurgte flere gange til mer betaling.

Det er fuldstændig uacceptabelt at betale 3 gange så meget for en bil udlejning!!!

Jeg venter skrivende stund stadig på svar fra autoescape om den påståede opgradering. Jeg håber selvfølgelig på en fuld retunering af de penge jeg aldrig skulle have været trukket, men kan mærke at dette bliver en lang sej og tung kamp!

BRUG ALDRIG AUTOESCAPE ELLER AVIS!!!!

Nemt og lige til

Man får et hurtigt overblik, hurtig tilbagemelding samt den vare som er bestilt.

Helt ok

bestilling av bil gikk greit. Tok altfor lang tid i kø hos Hertz på Malpensa airport, Milano.

En gor feriestart

Alt gik som planlagt. Stor var overraskelsen da vi opdagede det var hos HERTZ vi skulle leje bilen igen. Den lovede bil var tilstede. Helt ny, kørt 5.000 km. Ingen billige forsøg på at sælge en ligegyldig forsikring, som vi havde i forvejen. Total problemfrit at aflevere bilen igen. Billig pris og god Service. Vender absolut tilbage.

mvh

Torben Banf

Alt betalt på forhånd?!

Vi skulle leie bil fra kl 13 , avhentested Leonardo Da Vinci-flyplassen i Roma. Det første som møtte oss var at vi hadde fått oppgitt feil parkeringshus, det neste var at det var en SINNSSYK lang kø for å få bilen. Vi ventet i over TRE timer før vi omsider kom fram til skranken, og da viste det seg at vi måtte tegne ytterligere forsikring, ergo ble leieavtalen fordyret med 400€ . Dette var ikke som forventet, og særlig negativt var det at vi ble over tre timer forsinket ut fra Roma. Ferien er kvalitetstid, og å måtte kaste bort dyrebar tid på dette viset er under enhver kritikk!

Autoescape bruger en biludlejer, der finder på ekstra omkostninger. Reagerer ikke på min reklamation.

Der opstod et problem ved min leje af bil hos DriveonHolidays i Lissabon.
Selv om jeg på forhånd havde betalt for at undgå selvrisiko, opkrævede de EUR 67,50 for det samme.
Autoescape skrev til mig:
Auto Escape ønsker dig velkommen hjem fra din rejse.
Vi håber du var tilfreds med den udlejningsbil du bestilte hos os . . . .

Jeg svarede med reklamation, har efter 3 uuger ikke fået svar.

Snyd

Prisen for en lejet bil bliver meget mere end hvad man regner med. Autoscape oplyser dig ikke om den endelige pris fra starten du får et chock når du afhenter bilen.

Undgå Europcar!

I oprettede TO bookings og trak pengene TO GANGE, på trods af at jeg fik besked om, at den første ikke blev gennemført. HELT UAKCEPTABELT!! FÅ ÆNDRET DET SYSTEM NU!!! Har anmeldt det til Nordeas juridiske afdeling.
Lejede bil gennem Autoescape. Var ikke opmærksom på, at det var Europcar jeg reelt kontraherede med. Det tog ca 1 time at få bilen i Pisa lufthavn. På trods af, at de havde modtaget alle data fra mig skulle de udfyldes igen af mig, manuelt, hvoerefter medarbejderen skulle indtaste igen. Kæmpe kø, mange var frustrerede. Kunden før os var en halv time om at blive ekspederet.
Endvidere er det ikke klart, hvad Jeres selvrisikoannullering dækker, og hvorledes det foregår, hvis der sker en skade. Som jeg forstår det skal man faktisk betale til Europcar, og så refunderer I.

Nemt, god information, sikkert

Dejligt med gode informationer om især forsikringsforhold.

Aldrig lej en bil her

Da jeg forsøgte at booke en bil via deres hjemmeside bliver mit kort gentagende gange afvist og jeg bliver bedt om at indtaste mine oplysninger igen. Jeg beslutter mig for at sende en mail, men har så fået bekræftigelses mail på to biler jeg åbentbart har bestilt og pengene bliver næsten med det samme trukket fra mit kort, oveni det får jeg en mail om et ekstra beløb på næsten 100 euro der skal betales når jeg henter bilen.
Jeg kontakter autoescape og beder dem afbestille begge biler og føre pengene tilbage til min konto. De siger der vil gå en 2-3 bankdage, men nu 14 dage efter er pengene stadig ikke tilbage på min konto, trods jeg har kontaktet dem op til flere gange. Jeg får bare en undskyldning og at pengene snart vil være der.
Jeg kunne aldrig drømme om at bestille en bil igennem autoescape igen, og jeg kan se at der er flere der har haft samme oplevelse som mig.

Super service og Information

Jeg har været meget glad og tilfreds for den service og skreven information jeg har fået vedr. leje af bil fra Pisa lufthavn af Autoescape.
Specielt har det været en stor hjælp og støtte med information om hvad og hvad ikke man skal godtage af biludlejeren på stedet. Personalet hos Budget pressede virkelig meget hårdt for, at jeg skulle tage deres forsikring, da, efter deres udsagn den allerede betalte ikke gjaldt her og nu! Ligeledes slog de for at man afleverede bilen næsten tom for benzin, da Budgtens benzinpris var absolut den billigeste. Jeg fyldte tanken op og sparede ca 15EU alene på dette.
Så tak for god service og information. Kommer uden tvivl tilbage en anden gang.

Snydepelse

De tager bevist elementer, som skal betales ud af deres tilbud, så de ser billige ud. Men der kommer afgifter efterfølgende, hertil også at påfyldning af benzin tillæggelse servicegebyr mm. Og det værste er så, at de bevist sælger forsikring 2 gange. Og selvom det opdages, så kan du ikke få din bil uden at betale ekstra og det som du troede var hele betalingen kan ikke refunderes. Så du har valget mellem at betale ekstra og få bilen eller miste din betaling og leje bil andet steds. Det ligner organiseret snyd

Dårligste kundeoplevelse jeg nogensinde har oplevet !

Vi lejede en Fiat 500 i Italien og betalte den hjemmefra dk. Da vi ankom til lufthavnen i Palermo, fik vi oplyst, at de ikke havde den bil, vi havde lejet, og de ville ikke give os pengene retur. Vi var nødt til at leje en langt dyrere bil hos et andet firma, og vi fik ingen hjælp af Autoescape. Jeg skrev flere gange men ingen hjælp. Nu er vi tilbage i DK, og jeg har rykket Autoescape flere gange, men jeg får intet svar. Rigtig rigtig dårligt. Brug aldrig Autoescape ! Dorthe Bundgaard

Det virker

Ok ingen problemer

Let at bestille og overskueligt.

Kan anbefale at bestille min næste lejebil hos autoescape.

Auto Escape Biludlejning

Om virksomheden

Auto Escape tilbyder billig biludlejning med totalpriser på 9000 stationer i 125 lande. Vi tilbyder totalpriser inklusiv fri kilometer, tyveri, kasko og ansvarsforsikring, gratis ændring og annullering. Bestil trygt din biludlejning gennem Auto Escape og få total frihed på ferien. Læs vores tip til køreturen i USA, Frankrig, Spanien og Italien. -Tip til billeje i USA -Tip til billeje i Frankrig -Tip til billeje i Spanien -Tip til billeje i Italien

Visit Autoescape

Write to: info@autoescape.dk