Autofix.nu reviews

9.5

Super og med humor

Hurtig og fexibel

SUPER service

Føler sig næsten som en konge med sådan en betjening
Dejlig med en anderledes mail ,på at baren er klar til levering 😄😉

Hurtigt og nemt ingen problemer overhovedet

God hurtig service behandling/service men varen levede ikke op til forventningen

De får ikke de sidste stjerner da produktet jeg modtog IKKE levede optil det jeg var sat for øje eller hvad man siger.. Og det var penge ud af vinduet.. Men leveringen gik hurtigt, nemt og lige efter planen uden nogen form for forsinkelser eller fejl og mangler. Ham jeg havde i røret var flink at snakke med og meget hjælpsom, så på det plan er der ikke en finger at sætte :))

Har fået en super behandling

Varen er leveret til, blev ringet op omkring en ændring, rigtig god service

Super service!!

Jeg fik først en flaske oktanbooster med posten, som desværre var blevet utæt under transport.
Autofix beklagede meget og erstattede med 2 nye flasker, til trods for at det var Post Danmarks fejl

Kan klart anbefales!

Det virkede

Fandt hvad jeg skulle bruge på hjemmesiden
Bestilte
Varen kom præcis som lovet.
Smukt!

perfekt

Super behagelig oplevelse, jeg bestilte sædeovertræk og måtter til min bil, leveringen var her dagen efter jeg bestilte.

perfekt

Det var nemt at handle hos autofix de var hurtig til at sende den varer som man nu bestilte varer kom dagen efter

100% god oplevelse.

Jeg vil gerne bruge jer igen.

Dejlig oplevelse.

Det er ikke sidste gang jeg handler der.
God service og lige den vare jeg skulle bruge.

Kanon, både i shop og webshop

Altid mødt med et smil og bliver behandlet som forventet, nemlig som en del af "bil-familien"
Får altid gode råd og vejledning, hurtig levering, og hver del man spørger til bliver undersøgt til bunden for at skaffe delen hjem og til den rigtige pris. Kan intet negativt sige om denne virksomhed.

ikke tid til at hjælpe....

Jeg besøger butikken kl. 9.30 og bliver mødt af en åben butiksdør og et par ekspedienter som pakker være ud. Jeg går ind med min reklamation og får besked på at de først åbner kl 10. Jeg spørger pænt om de ikke har 2 min til at se på min sag da jeg er kørt fra Vejle. De har ikke tid og beder mig om at forlade butikken. Det er tæt på den ringeste service jeg nogensinde har oplevet.
Autofix.nu

Reply from Autofix.nu

Hej Bo,

"Ikke tid til at hjælpe...." Hmm, lad os lige for forklaret hvad der enligt er sket her, uden at behøve at lyve!

Da du holdte foran butikken, var der låst, fordi der var lukket. Døren blev låst op fordi GLS skulle ind med varer til butikken, hvor du så din chance for at smutte med ind til en lukket butik.

Du siger du gik ind i butikken, men du var aldrig her inde, du stod udenfor, da vi høfligt forklarede at der var lukket, og butikken først åbner klokken 10, da ikke hele personalet var mødt ind, samt at vi ikke har startet noget af systemet op endnu.

Vi bad dig ALDRIG om at forlade butikken, blot at vi havde lukket og at du var velkommen til at komme tilbage indenfor vores åbningstider.

Der er desværre en grund til at der er åbningstider, som f.eks hvis der står på skilte, døre, website osv. at åbningstiden er 10-17, så er det fordi at der er åbent fra 10 til 17. Dette gælder også om man er kørt fra Vejle eller man er kørt fra Amsterdam, så er åbningstiden stadig den samme.

Derudover, gør du det ikke nemmere ved at angribe personalet når du kommer ind i butikken. Specielt ikke når en ekspedient stille og roligt forklarer hvorfor virksomheder har åbningstider. Vi forklarer at grunden til at personalet er i butikken før at butikken åbner, er fordi der er mange ting der skal gøres klar inden man låser op for kunder i butikken. Der skal blandt andet ordnes varer der kommer hjem, mails som er kommet i løbet af aftenen fra den foregående dag samt håndtering af internet ordrer så vi kan sørge for at kunden har den bestilte vare hurtigst muligt. Derefter forklarer hvordan vi kan håndtere din reklamation.

Når man ber en personalet om at holde sin kæft (undskyld mit sprog) så gør det også selve ekspeditionen meget mere ukomfortabel.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at komme med din reklamation, hvis du har din kvittering med, og kan opføre dig ordenligt i butikken.

MVH
Autofix Horsens.

god betjening, fantastisk leveringstid

Dejligt med god service og dejligt personale

Fantastisk leveringstid

Hurtig levering, god service, god kunde kontakt.

Havde købt et sæt låsebolte jeg allerede havde, fordi jeg havde smidt låse bolten væk. Pakken kom dagen efter, men der havde jeg fundet bolten igen. Sendte varen return, og shoppen overførte mine penge da de modtog den.

I løbet af hele forløbet var ejeren nem at få kontakt med, både på telefon og e-mail.

Seriøs leverandør

Firmaet reagerede promte på at jeg havde fået en vare der ikke svarede til mine forventninger, og iværksatte en ombytning så jeg nu er sikker på jeg vil blive tilfreds.
Det er i min verden et bevis for en seriøs leverandør der tager kundetilfredshed alvorligt.

GODT FIRMA AT HANDLE MED

Havde brug for oplysninger om en bestemt vare og fik klart og entydigt svar, som medførte køb. Køb og levering gik helt uden problemer og varen svarede fuldt ud til forventningerne. Vil, hvis behovet opstår, ikke have betænkelighed ved at handle med AUTOFIX igen.

Aftalte varer til tiden

Jeg fik det jeg havde bestilt til tiden

Hurtigt men lidt forkert....men supergod god kundeservice

Købte en formstøbt bagagerumsbakke....den er godt nok formstøbt men ikke til den bil som den er bestilt til. Den passer i brede og længde men ikke i faconen.
Ellers var den som lovet meget fint pakket ind og leveret meget hurtigt og jeg er nu sikker på, at hvis jeg gad at klage, fik jeg bare en anden.
Firmaet er nu fint nok og næste gang jeg handler der bliver det så bare ikke modelspecifikke vare jeg bestiller.
På baggrund af denne anmeldelse blev jeg 5 dage senere ringet op af Henrik fra Autofix. Henrik var ked af min oplevelse og ville gerne at jeg var tilfreds. Han bad mig sende billeder af måtten i bilen, samt oplyse bilmodel. Det gjorde jeg og blev igen ringet op for at fortælle at en ny måtte var vej.
Se det er en rigtig god historie....for mig, for Autofix og trustpilot.
Så jeg vil til hver en tid anbefale Autofix, et firma der bare ønsker at kunden er tilfreds og på (næsten) egen foranledning opsøger kunden for at rette en fejl.
VIL TIL HVER EN TID ANBEFALE OG HANDLER UDEN SKEPSIS DER I GEN.

god cervice og hurtig leviring

gode produkter og god cervise

Autofix.nu Support

Dag til dag levering

Lagervarer bestilt inden 16.30 afsendes samme dag

Alle varer samlet ét sted

Vi bestræber os på at være den totale billistbutik på nettet. Så behøver du kun at handle ét sted

Telefonsupport

Hos Autofix har kun dygtige fagfolk ved telefonerne - og vi hjælper gerne og yder god gammeldags kundeservice

Om virksomheden

Autofix er Danmarks største online billistbutik. Når du handler hos os, er det serviceminded fagfolk der ekspedere din ordre. Vi bestræber os på at alle vores kunder skal "gå ud af døren" med et smil på læberne, når de har handlet - Hvilket afspejler vores anmeldelser her på Trustpilot.

Visit Autofix.nu

Write to: info@autofix.nu