Silkeborg Autoforum reviews

Silkeborg Autoforum reviews

8.5

Kanon

Købte en bmw e61 af Benny . Alt gik perfekt og han er kanon flink .
Vender tilbage når jeg skal have en nyrere bmw :)
Ved andre forhandlere i Silkeborg , sku man tigge og be om at prøvekøre bilen , alt gik smurt ved autoforum .

Super Service.

Netop købt Citroen Grand C4 hos Silkeborg Autoforum. Talte med Glenn - super sympatisk og imødekommende. Bilen blev som en positiv overraskelse leveret nysynet så jeg ikke selv skulle bøvle med det om 3 måneder. Fejl i elektroventil der først kunne opdages efter kørsel på motorvej blev på firmaets regning udbedret i Kolding hvor jeg bor, således at jeg var fri for at køre til Silkeborg. Tusind tak til Finn på jeres værksted for imødekommende betjening uden forbehold.

ualmindelig god service

jeg købte en nissan patrol 4.2 i 2002 af glen det viste sig at klimaanlæget var defekt men glen spurgte om jeg selv kunne finde et værksted da jeg bor syd for herning regning på ca.2800 kr blev betalt uden vrøvl købte i 2012 en vw amarok af benny og er meget tilfreds kan kun anbefale autoforum

Fed Service og pisse flinke og hjælpsomme er de!!

Jeg har lige købt en VW Passat hos Autoforum her igår og jeg er kørt derfra med ingen fejl. Bilen stod i top stand, de er troværdige og til at regne med.u Jeg fik Hjælp fra Benny og han er en god mand og hjælper med alt. Kæmpe ros til Benny. Kan stort Anbefale AUTOFORUM SILKEBORG. ! Ps jeg er virkelig glad for bilen.

Alt var helt i TOP!!

Jeg havde i længe tid været på udkig efter en bil som kunne opfylde nogle krav jeg havde til min kommende bil.
1. Den skulle lovligt kunne trække 2.000kg på krogen.
2. Det skulle være en diesel bil.
3. Den skulle køre min 15 km/l uden trailer og 10km/l med trailer.
4. Vægtafgiften måtte ikke oversige 5.000 kr. om året.
5. Bilen må ikke koste mere end 60.000 kr.

I min søgning finder jeg er bil som Silkeborg Autoforum har til salg den opfylder dog ikke kravet til at må trække 2.000kg.
Jeg ringer til dem og kommer i kontakt med Benny, jeg fortæller ham om mine ønsker. (på nær kravet til prisen)
Bilen jeg har kigget på mener han kan synes så den må trække 2.000kr og den kan vejes ned så vægt afgiften bliver 4.800kr årligt.
Vi aftaler jeg skal komme og kigge på bilen om 4 dage.
Dagen efter modtager jeg en mail fra Benny hvor i han skriver at han har undersøgt at bilen godt kan synes så den kan trække 2.000kg.
Fredag køre min far og jeg til Silkeborg Autoforum for at se på en VV Sharan 1,9 2009.
Vi prøve køre bilen, og syntes om den, det viser sig at det er en bil med fuld servicebog, alt er velholde og den er faktisk flotter end på billederne.
Efter prøve turen, og et tjek af bilen bliver min far og jeg enige om at købe bilen.
Benny siger at jeg kan hente bilen om tirsdagen kl. 10.00, så vil den være ny synet, synet så den må trække 2.000kr, nedvejet, og monteret med vinter dæk.
Tirsdag kommer jeg og henter bilen, alt er som lovet.
Bilen er købt med CVR nr. så der er ikke garanti på den.
Jeg har nu lige haft den til service og min mekaniker var helt i chok, bilen var bare i TIP TOP STAND.

Jeg vil med god nordjysk samvittighed anbefale Silkeborg Autoforum til andre.

Småfejl, men ellers ok

Har netop købt en dejlig Seat Ibiza Tsi fra 2011. Bilen var annonceret som 2012 model, men er reelt fra juli 2011, men ok, det havde jeg opdaget. Jeg kommer fra København og købte bilen via net og telefon, altså uden at have set bilen. Jeg var derfor meget insisterende på, at sælger kunne stå inde for bilen, og fik flere gange lovning på, at den ingen skader havde (nul buler og ridser). Bilen viste sig dog at have en lille parkeringsskade i højre fordør samt en relativt stor ridse i kofanger, fint malet over med en lakpen, men alligevel venner: det fortalte I på intet tidspunkt. Bilen blev købt med 29.000 km kørt (ifølge kontrakt og annonce), men ved overdragelse stod der sør'me 31.000 km. Ved overdragelse blev det også pludselig oplyst, at bilen havde været brugt til leasing (det havde jeg heller ikke hørt tidligere, og er der noget, som er skidt for en bil, så er det leje og leasing). Alt i alt ok og 3 stjerner til Silkeborg Autoforum, men hvorfor disse tåbelige skønhedsfejl? Det er præcist den slags, jeg som københavner ikke regnede med at møde i Jylland. Vær dog 100 % ærlige, jeg havde jo købt den alligevel!

Efterspil: Firmaets ejer ringede nærmest øjeblikkeligt. Det dementeredes, at bilen havde været anvendt til leasing (det oplyste sælger nu selv ved overdragelse). Mht. ridsen i kofanger, så anmodede sælger om at modtage et foto med henblik på at finde en løsning. Udmærket service. Fortsættes....

Ejer tilbød udbedring af lakskader og beklagede meget. Kunde foreslog dekort, hvilket blev accepteret af ejer. FIN BEHANDLING!

Rigtig god oplevelse

Har købt en bil ved Silkeborg autoforum og fået rigtig fin behandling.

Havde fundet en bil via nettet. Den var endnu ikke klargjort - men vi fik en lånebil imens(1uge..). Da vi modtog bilen var den rigtigt flot klargjort.. Efterfølgende har der været et par småting, som de har udbedret uden problemer. De lever fuldt ud op til deres 6 måneders 100% garanti. Jeg vil absolut anbefale folk at købe biler der

Fin service

Vi købte brugt kia ceed fra 08, den passede fint til beskrivelsen ved prøvning og alt var som aftalt ved afhentning.

Prøvekørsel af brugt bil

Mine forældre var på udkig efter en ny bil, og de fandt en fin Peugeot 206 SW på Bilbasen annonceret af Silkeborg Autoforum - billederne så fine ud og salgsteksten lød også meget fin, meget standard. Så vi kørte fra Vejle til Silkeborg for at kigge på bilen, det fortrød vi dog ret hurtigt. Da vi kom frem til Silkeborg Autoforum og så bilen opdagede vi at bagbroen var i stykker, så begge baghjul sad skævt, dette var der intet nævnt om i salgsteksten og da vi spurgte ind til det fik vi følgende svar "Altså med sådan en bil til sådan en pris må man jo selv påregne lidt udgifter til udbedringer". Vi besluttede alligevel at trille en lille tur i bilen, men det blev en meget kort tur, da bilen larmede utrolig meget, motorlampen lyste og en konstant hylen og STOP lampe der blinkede. Da vi spurgte sælgeren hvorfor bilen hylede og blinkede STOP fik vi følgende meget flabbede svar "Om vi da ikke selv kunne se hvilken lampe der lyste i instrumentbrættet - han kunne da virkelig ikke lige på stående fod vide hvad der var galt". I annoncen for bilen står der at der medfølger 4 ekstra vinterhjul - det gør der godt nok også men dækkene er total nedslidte, ligeledes er de 4 dæk der sidder på bilen fuldstændig nedslidt, så man får altså hele 8 ulovlige dæk med i handlen :-) Og man skal ihvert tilfælde ikke regne med at sælger giver et par lovlige dæk med i handlen, så man kan kører lovligt hjem efter købet af bilen. Vi købte selvfølgelig ikke bilen, vi kørte istedet til et andet bilhus og købte en bil magen til, til samme pris men med 8 lovlige dæk samt en bil der er i tip top stand. Silkeborg Autoforum virker meget utroværdige fordi annoncerne ikke lever op til virkeligheden, og med den uproffesionelle og arrogante behandling man får, vil jeg ALDRIG anbefale Silkeborg Autoforum til nogen.
Silkeborg Autoforum

Reply from Silkeborg Autoforum

Hej Anita
Bilen du omtaler var et afhentningstilbud som var baseret på salg til mekaniker eller en gør det selv mand/kvinde som gerne ville spare nogle penge og udføre klargøring/istandsættelse selv. Grundet alder og km.stand var det ikke en bil som vi ville klargøre og havde derfor prissat den meget lavt i forhold til sammenlignelige biler. At i fandt en tilsvarende bil til samme pris i tip top stand synes jeg er flot.

med venlig hilsen

Klaus Verner

Indehaver

Køb af brugt bil.

Jeg købte en brugt bil hos Autoforum Silkeborg. Ved købet blev jeg gjort bekendt med at der ikke var garanti på bilen. Som sælger sagde det var et køb pænt under markedsprisen.

Efterfølgende har der så været mange fejl på bilen og jeg tog kontakt til firmaet og beskrev fejlene. Autoforum Silkeborg sagde, at jeg jo kunne have haft en mekaniker til at tjekke bilen inden - fair nok. Men da man så konfronterer firmaet med, at ikke engang de ting som man annoncerede med for at sælge bilen heller ikke virker får man intet svar.
I øvrigt skal man åbenbart ikke regne med, at man taler ordentligt til sine kunder, hvis man har noget at klage over.
Silkeborg Autoforum

Reply from Silkeborg Autoforum

Hej Simon
Bilen du omtaler var et afhentningstilbud som var baseret på salg til mekaniker eller en gør det selv mand/kvinde som gerne ville spare nogle penge og udføre klargøring/istandsættelse selv. Grundet alder og km.stand var det ikke en bil som vi ville klargøre og havde derfor prissat den meget lavt i forhold til sammenlignelige biler på markedet. Du blev gjort opmærksom på ovenstående inden handlen blev indgået og vi fandt derfor ikke dine reklamationer rimelige, da du havde fået en meget billig bil, imod at du selv forestod udbedring af evt.fejl og mangler. Og jeg vil yderligere sige, at vi taler normalt altid ordentligt til vores kunder, også efter at de har handlet.

med venlig hilsen

Klaus Verner