Autogearnord reviews

Autogearnord reviews

7.6

Eminent dygtige!!

fik Jim til at se på min Seat Altea fra 05. han fik hurtigt fundet fejlen. og inden jeg nåede at se mig om var gearkassen skilt og jim problemet udbedret. med hensyn til Olie vil jeg på det varmeste anbefale at følge Autogearnords anvisning. ikke mindst for at de har en chance for at stå inde for deres arbejde men også for din gearkasses skyld.

regner ikke med gear problemer efter mit besøg hos Jim. men skulle det ske der er knas i mekanismen vil jeg ikke tvivle på hvem der skulle stå for opperationen. !!

De bedste hilsner Kasper

Dårlig service.

Ingen service når man selv har olien!

Is Autogearnord your company?

AutoGearNord Details

Visit Autogearnord