Autoglasmanden reviews

Autoglasmanden reviews

6.4

SUPER!

Min mand fik på vej til møde i den anden ende af landet et stenslag i forruden - ringer til Palle Sørensen, som står som ref. under Odense. Han har drøntravlt i dag men vil gøre alt for at nå det - vil ringe besked inden for et par timer. Det gør han og han kører ud på stedet og laver skaden - jeg har kun rosende ord om Autoglasmanden (vi har også brugt dem tidligere). Fik ellers et nummer fra vores forsikringsselskab til et andet firma, som reparerer glasskader, men de kunne på trods af deres reklamer "slet ikke klare noget i dag" og et stenslag er jo gerne noget lidt akut.
Mange ros til en meget flink mand :-)

Det er virkelig ubetryggende.

I sidste uge var jeg så uheldig at en modkørende bil slyngede en sten efter min forrude. Men heldigvis har jeg er kanon godt forsikringsselskab hvor stenslags-rep. er gratis med i bilforsikringen. Man ringer straks på det servicenummer der står som så er til forsikringen. De siger man skal ringe til det firma som står nævnt på et kort jeg har lagt i bilen. Det gør man så.

1/ man ringer til firmaet Autoglasmanden.dk men de tager den ikke.
2/ man skriver til dem via deres hjemmeside
3/ de ringer hurtigt tilbage og vi aftaler mandag og at de vi ringe 30 min før ankomst. 4/ jeg gør dem opmærksomme på de ikke skal ringe før kl 08:30
5/ Det bliver mandag og min tlf. ringer kl 08:05 (tager den ikke)
6/ Det viser jeg at det er Autoglasmanden der har haft ringet.
7/ jeg ringer tilbage de tager den ikke
8/ jeg ringer igen og denne gang ligger jeg en besked på tlf. svaren
9/ De ringer tilbage UDEN at have aflyttet deres tlf. svare og siger du kommer engan om eftermiddagen men vil ringe 30 min inden.
10/ kl 14:30 vælger jeg at hente børnene og går ud til bilen. OG her ser jeg til min store overraskelse at de allerede har været der. At de har været inde i min bil og ordne mit stenslag og at de bare er kørt igen.

UDEN SÅ MEGET SOM AT RINGE 30 MIN FØR ANKOMST.
UDEN SÅ MEGET SOM AT BANKE PÅ MIN DØR OG SIGE DE ER ANKOMMET.
UDEN SÅ MEGET SOM AT BANKE PÅ MIN DØR OG SIGE DE ER FÆRDIGE OG VIL KØRE IGEN.

Det er virkelig ubetryggende at vide der har været fremmede folk på min grund, i min bil, velvidende man har lavet en aftale som de så vælger at ignorere og bare køre deres eget løb. Hvad hvis bilen havde været aflåst? hvad havde de så stillet op? Var de så bare kørt igen uden at gøre hvad de kom for eller havde de fundet en tlf frem og ringet eller våget sig op til døren og banket på?

OG sidst men ikke mindst.. Så er revnen stadig lige så tydlig som inden de lavede den så spørgsmålet er om de over har eller kan finde ud af at lave denne slags opgaver?

www.autoglasmanden.dk er ikke et firma jeg har fået et godt indtryk af desværre.

Tilfredsstillende

God service, effektiv og god pris. Glemte dog at ringe og varsle det præcise tidspunkt som aftalt og der var enkelte glassplinter på instrumentbrættet bagefter. Men han var flink og prisen var god!

Dårlig reparation af stenslag

Har henvendt mig igen - uden at få svar. Måske sagen skal overgives til sagfører.

------------------

Har været nødt til at ændre til 1 stjerne - de svarer slet ikke på henvendelse - ingen vilje til at løse problemet.

--------------------------------

Vi fik et stenslag kl 08:00 og kørte 2 km hjem - i tørvejr.

Kl 10:30 kom autoglasmanden, og skulle lappe det stenslag. Han borede hul, ned midt i stenslaget, og hældte lim i.

Bagefter var der stadig en revne i ruden, og lapningen var meget synlig. Jeg gjorde opmærksom på dette, men manden sagde bare "Sådan skal det være - det kan ikke være anderledes"

En anden fagmand siger, at det er sket, fordi hullet ikke blev boret korrekt, og limen derfor ikke kom ud i den sidste revne.

Autoglasmanden har ikke tilbudt nogen løsning. De har kun brokket sig over, at jeg har sendt en mail til den forkerte adresse. Men de har jo selv offentliggjort adressen :-)

Is Autoglasmanden your company?

Autoglasmanden Details

Visit Autoglasmanden