Dansk Auto HI-Fi reviews

Dansk Auto HI-Fi reviews

6.9

Suveræn service

kun smil her fra, kan kun varmt anbefaldes

Suveræn butik og professionelle folk. ;-)

Handler både bilstereo og værktøjsskabe hos dansk autohifi. Super dygtige folk, der ved hvad de snakker om. Super dygtige til at montere og hjælpe med gode ideer til nogle flotte højtalermonteringer. Handler altid hos dem for fremtiden. Gider ikke uprofessionelle folk mere. Pil opad og alle stjerner til dem.

Ingen returret selvom produktet er i intakt emballage

Købte min forstærker i Dansk Auto-Hifi i Køge.
Men da jeg havde været hjemme og haft den monteret 1 gang, fandt jeg ud af at der var for meget generator støj.
Da jeg kørte op for at levere varen tilbage, spurgte han om den havde været monteret, hvorefter jeg sagde at, jeg selvfølgelig havde den haft monteret i 2min, for at se om problemet med støjen var væk.
Han sagde til mig at han ikke tog varen igen hvis den havde været monteret, hvilket lyder helt væk, da det må være fair at "test" montere varen, for at se om det virker som det skal.
Det sjove er at jeg nogle dage før købet af forstærkeren havde købt nogle filtre til min gamle forstærker, men da jeg kørte op for at aflevere de filtre for at købe den forstærker, gav han med glæde pengene tilbage på filtrene, for at kunne sælge forstærkere.
Det skal lige siges, at de 14 dages ret/bytteret ikke var oversteget.
Det er for dårligt!

Hurtig levering men der stopper det også.

Jeg bestiller en fordelerblok og en kondensator.. Modtager det hurtigt, men da jeg pakker æsken op har de sendt en forkert fordelerblok som man slet ikke kan bruge til det de beskriver på deres hjemmeside. ( dvs. Det billede og den beskrivelse af produktet matcher på ingen måde den vare jeg modtager)

Nå det kan jo ske tænker jeg. Videre med kondensatoren, det er en billig model, men derfor skal den jo stadig virke. Normalt når man køber sådan en medfølger der som minimum en modstand til at lade den op med. Det gjorde der ikke i dette tilfælde. Jeg lader den op med en alm. 12 volts pære, og bemærker med det samme at den lader med lynets hast , det plejer de ikke at gøre.
Da alt er tilsluttet og jeg tænder anlægget kommer der intet lys i l.e.d displayet, selvom jeg ved alt er monteret korrekt, piller jeg den fra igen og måler på den med et voltmeteret. Den giver intet udslag som den skal. Derfor er den i stykker.

Jeg henvender mig til autohifi vedr. de to ubrugelige ting jeg har modtaget, og de fortæller jeg bare skal sende det retur så vil de kreditere mig beløbet. Fair nok tænker jeg og sender det retur. De vender tilbage på mail om at kondensatoren fungere og at de har testet den. Og jeg bliver selvfølgelig sur over de skriver dette da jeg selv har testet den, det skriver jeg til dem, men bliver mødt med et flabet svar om at jeg sikkert har glemt at montere en ledning ( hvilket jeg bestemt ikke har, det er ikke første gang jeg montere anlæg ) . Det hele ender med at de kun vil overføre noget af beløbet retur til mig, og tilbage står jeg med ingen vare og har endda betalt fragt til dem 2 gange for ulejligheden.

Hvis kondensatoren virkede var jeg selvfølgelig ikke interesseret i at betale fragten en gang til. Jeg syntes jeg har fået dårlig behandling, og er blevet mødt med en bedrevidende dame fra autohifi.dk med navnet Joan

Sket er sket det drejer sig ikke om store beløb, det er princippet i det. Jeg handler der ikke igen.

Dejligt Firma, kan klart anbefales

Har købt en værktøjsvogn, af dette firma. dejlig service. og fin kvalitet.

kan virkelig anbefales. Her handler jeg gerne igen.

Kundeminded virksomhed af første klasse!

Har virkelig sjældent oplevet så god en service og behandling, som hos autohifi.dk Medarbejderene er helt nede på jorden og giver sig rigtig god tid til at besvare eventuelle spørgsmål fra kunder. Super god kundeservice!

De sender Torsdag og Tirsdag, og hvis man kordinere det med sin order, så er det virkelig god og hurtig levering!

Kvalitets varer og gode priser

Har handlet alt mit grej til bilstereo hos autohifi.dk
Kvalitets varer, har selv fra Audio system. Det koster lidt, men prisen og kvaliteten hænger sammen her. God service fra butiks ejerne og hjælp til montering! Kan ik sige noget om forsendelse, da jeg har handlet i selve butikken.

Pris, levering og betaling OK - kunne dog godt stramme lidt op på indpakningerne :)

Super service, hurtig levering, varer svarer til beskrivelse.

Dansk Auto Hi-Fi ApS Details

Dansk Auto HI-FI A/S - Din Online portal til bilstereo, autostereo, skiftere, forstærkere , højtalere, subwoofere, gps navigation, og diverse audio radio udstyr og Autolifte.

Visit Dansk Auto HI-Fi

Write to: mail@autohifi.dk