Autohuset Bornholm reviews

Autohuset Bornholm reviews

7.6

venligt og rart sted

har brugt dem flere gange og er alle gangene blevet positivt overrasket over reparationsprisen, den har altid været markant lavere, også når man lige tager med at de godt kan glemme at lave alt man beder om, men det de har lavet er iorden og dyre ting kan man afdrage uden problemer, har aldrig sku skrive noget under eller betalt renter, det er da god service

dårlig

Dårligt værksted, har skulle at få lavet en lyd i motorrummet, men det er ikke gået så godt, efter 5 gange at få det væk, og dyre regninger, gætter de sig til hvad der skal skiftes, og sagde jeg ikke ville betale for flere udskiftninger af dele, da regningerne allerede er løbet op i 9000kr, og det er stadig ikke løst, hertil fik jeg at vide at jeg bare kunne finde et andet sted at få den lavet.. under et service tjek, har de ødelagt forskellige ting, fik mit bundkar ødelagt, hvorved de kværnede gevindet, og sagde at det var slidt, det kan ikke passe når man spænder moment.. der ud over ødelagde de min ene forlygte, som de ikke fortalte, 2 ridser i den ene forskærm,som heller ikke blev nævt.. Så hvis du ikke vil have overraskelser, skal du nok finde et andet sted at få lavet din bil, her gætter de, og fortæller ikke det de ødelægger, og finder du selv ud af det, hænger du selv på den.. kan ikke anbefales

Is Autohuset Bornholm your company?

Autohuset Bornholm A/S - Ziebart TidyCar Details

Autohuset Bornholm A/S er autoriseret forhandler af nogle af de bedste biler på markedet.  Alle vores mærker er kendetegnet ved høj k

Visit Autohuset Bornholm

Call us on: 56952047