Automaatter reviews

Automaatter reviews

7.9

Perfekt – ingen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle.

Som de 5 stjerner siger: "Perfekt – ingen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle."
Så enkelt kan det siges. Har handlet hos Automaater 3 gange og hver gang har de formået at levere bedre service end den forrige gang! Den sidste gang, her for en uge siden, var jeg endog en "besværlig" kunde med en masse spørgsmål, både på email og pr telefon.
Og ingen trætte kommentar/svar fra Automaaters side, bare forstående god service.
Kan varmt anbefales.
P.S. Nå ja. Produktet, d.v.s. måtterne er i super kvalitet!

Helt igennem fantastisk service.!

Kan kun give min varmeste anbefaling til Automaatter.dk.

Måtterne kom hurtigt, virker super lækre i kvaliteten og jeg fik lov at udvide antallet af karakterer i den tilvalgte printede skrift uden merpris.

Jonas er super flink at snakke med, og er lynhurtig til at vende tilbage.! Vil bestemt handle her igen.

Jesper

De gør sig umage, men deres gummi lugter fælt

Købte både gummi og velour måtter. Det krævede flere forsøg med tilpasning at måtterne. Desuden havde de ikke tjek på hvilket befæstningsbeslag der passede til mig bil. Men efter 3-4 uger kom det i hus.
Gummimåtterne tror jeg ikke jeg kommer til at bruge - selv efter at have hængt det meste af vinteren ude på altanen lugter de fortsat fælt af gummi....

Kunne godt være lidt bedre

Bestilling og levering forløb uden problemer. Hjemmesiden var nem at bruge til bestilling og pengene er trukket korrekt. Måtterne blev leveret to dage efter bestilling, hvilket var langt hurtigere end forventet.
To ting trækker en lille smule ned:
- Jeg savnede løbende information, som man får i andre webshops. Fx havde det været rart med tracking, så jeg som minimum kunne følge med, når ordren blev afsendt.
- Det skal naturligvis nævnes, at jeg valgte almindelige måtter i nålefilt (som er rigtig pæne), og ikke de formentlig langt stærkere taxa-måtter. Men jeg blev alligevel lidt skuffet, da jeg efter kun én dags brug kunne se, at måtten "fnulrer", dvs. jeg hurtigt havde rullet store nullermænd med hælene. Tror det er den ekstra hæleplade (tilkøbt), som ellers skulle være ekstra stærk. Jeg er spændt på at se levetiden på måtten som helhed.
Kan godt anbefale shoppen, men vær opmærksom på at vælge kvaliteten (og prisen) med omhyggelighed.

Hør nu her !!

Er meget meget forbavset over den lave karakter.
Hør nu her ...
Superhurtig venlig og professionel kundeservice og ordren til tiden.
Ingen træk fra Dankort inden afsendelse.
Måtterne er flotte . I mit tilfælde sort rya med gule effektbånd. :-)
Måtterne passer perfekt til bilen.
ABSOLUT ingen problemer efter de nye ejere er kommet til.
Har ikke nogen problemer med at anbefale dette firma !

Mvh Fritz Munk ,Nyborg

DE NYE EJERE GØR DET BRAGENDE GODT!

Super enkelt hjemmeside
Super hurtig ordrebekræftelse
Super hurtig forsendelse
Og så er det utroligt hvad nye måtter gør ved en ældre Ford Mondeo st.
ER SUPER TILFREDS!

De nye ejere af www.automaatter.dk bør ikke lastes for de gamle ejeres virksomhedsforvaltning.

www.automaatter.dk er klart anbefalelsesværdig!

Mvh Moses Sloth

Super Service!!

Har fået en fantastisk service og behandling hos Automåtter.dk.
Fik leveret på 4. dagen.

Kan forstå at firmaet har fået ny ejer, hvilket efter bedømmelserne at dømme, nok har været tiltrængt.
Jeg havde nogle spørgsmål omkring måtterne, og mailede. Jeg fik svar samme aften:-)

Hurtig respons på mine mails, og blev enda ringet op så firmaet var helt sikre på mine specielle ønsker.

Jeg vil med garanti bruge dem, næste gang jeg skal have måtter til bilen.

Venlig hilsen

Jimmi

Efter jeg havde bestilt måtterne fik jeg læst alle anmeldelserne herinde. Og det lovede ikke godt. Så jeg skrev til firmaet, og forelage mine bekymringer. Til min store overraskelse svarede de tilbage samme dag, selvom jeg først skrev ved 15-16 tiden.
De fortæller at der er kommet nye ejere i firmaet, og jeg ikke har grund til bekymring.
Efter fem arbejdsdage modtager jeg måtterne. Jeg havde bestilt beige måtter, men jeg synes nu ikke at måtterne er beige, nærmere lysebrune. Dette kan være svært at vurdere ud fra et billede, men umiddelbart er de ikke lige så lyse som dem de viser på hjemmesiden.
Måtterne er også lidt tyndere end jeg havde forventet (jeg bestilte luksus velour), men de virker solide og passer rigtig godt i bilen. Så de lægger fast, og skrider ikke rundt.

Alt i alt en bedre oplevelse end jeg havde forventet, efter jeg havde læst alle de andre anmeldelser herinde.

Anmeld automåtter til politiet.

Hvis firmaet trækker penge fra jer uden at i modtager en vare skal i straks anmelde firmaet til politiet for tyveri og svindel.
Desuden må firmaet ikke trække penge fra jeres konto før varen er afsendt.

karakter 0

Jeg har købt nogle matter for over en måned siden - intet hørt - ringet og mailet.
Hold jer langt - langt væk.

Elendig kvalitet

Købte for knap to år siden et sæt automåtter. Efter ca. 3 uger faldt gummimåtten (den ved førerpladsen) af. Forsøgte at komme i kontakt men uden held.

Efter knap to års brug er måtterne helt gennemslidte.

Brug ikke dette firma.

Aldrig modtaget ordre.

Ærgeligt at jeg ikke lige tjekkede denne side først. Man kan ikke komme i kontakt med firmaet. Virker som om at de bevidst undgår kundekontakt.

Venter stadig på at modtage min ordre. Frygter at pengene er tabt. Virker som et useriøst firma. ØV

Brug ikke tid på "www.automaatter.dk"

Ordre: 4585
Ordredato 12/3-2011

Har aldrig fået varen. De besvarer ikke mails, telefonen (97212214) i ordren dutter altid optaget. Mobiltelefonen i "Kontakt os" bliver aldrig taget.

Så det er vist spild af tid at indgive en ordre. Find i stedet en anden internetbutik, der har samme varesortiment.

Ardrig modtaget min ordrer

Dette er nok et af de mest ringe virkomhedere der FINDES!!!
Har bestilt nogle måtter For over en 1månede siden men har aldrig modtaget nogle... HOLD DIG LANGT VÆK FRA DET FIRMA

Ventet på bestilt vare i ca. 3 uger

Trods mail & telefon-opkald til firmaet, ingen respons. Har annulleret ordren.

Måtter leveret som aftalt, men kvaliteten er for dårlig

31.1.2010 Bestilte et sæt velourmåtter nr. 1201 hos automaatter.dk, fik ordrebekræftelse på e-mail. Pris 479,- + forsendelse 69,- i alt 548,-

8.2.2010 Fik måtterne. Pænt lavet, passer fint og ikke noget at klage over.

Men måtterne er nu 1 år gamle, og måtten ved førersædet er slidt igennem ved gaspedalen, efter 23.000 km. I forhold til prisen er 1 år for lidt. Et sæt lavprismåtter til 2-300 kr havde været lige så godt - eller dårligt.

Automåtter - hold dig langt væk fra dette firma

Indlæg vedr. Automåtter.dk

Ordrenr : 4427
Ordredato : 07-01-2011 17:15:37
Rykket 24/1 + 26/7 og 27/1-2011 - intet svar men fuldstændig tavshed

Lad mig starte med på det kraftigste at fraråde samhandel med dette firma som virker usandsynlig useriøst og som hverken besvarer henvendelser via telefon eller mail.

Ja, faktisk har jeg fortrudt, at jeg indlod mig på en handel med Automåtter igen, men det var vel i tillid til at ”første gang var en smutter p.g.a. sygdom”..

Som man ser af nedenstående korrespondance, havde jeg en tilsvarende oplevelse med firmaet tilbage i 2009, og man skulle jo tro, at jeg var blevet klogere, men hukommelsen svigtede - lige indtil leverancen ikke kom som lovet (d.v.s. efter 8 arb.dage).

Forklaringen dengang var som det fremgår sygdom - lidt spændt på, hvad forklaringen skal være denne gang.

Under alle omstændigheder har jeg ventet længe nok nu ( 1 måned), hvorfor jeg starter med denne anmeldelse for dernæst bare at gentage, mine efterfølgende tiltag fra sidste gang, hvilket vil sige, at jeg såfremt varerne ikke er modtaget senest mandag den 7. februar, 2011 (ja, må jo hellere skrive årstal), da agter at foranledige følgende:

1. Automåtter politianmeldes for uhæderlig nethandel

2. Automåtter får spalteplads i de lokale aviser med en lille historie fra det virkelige liv, når man handler med firmaet – måske mere landsdækkende aviser måtte vise sig interesseret, idet jeg betragter sagen som meget principiel for nethandel generelt, hvor ”hæderlighed” er et must..

Jeg forstår simpelthen ikke firmaet’s fremgangsmåde, som jo er med til at ødelægge det for så mange, der handler på nettet hver eneste dag i tillid til, at det er ærlige mennesker der driver forretning på den måde - d.v.s. via nettet...

Som sagt - endnu en gang en skuffet kunde, som hverken kan komme i kontakt med dig telefonisk eller via mail selvom man opfordres hertil.

Hilsen
John Møller
Bådsmandsvej 19, 2660 Brøndby Strand

Nedenstående er korrespondance fra min ordre i 2009

Hej John
Beklager de manglende svar til dig og den forsinkede levering. Vi har desværre været underdrejede pga. sygdom. Som du sikkert har noteret dig, er der indtil videre ikke opkrævet betaling, så der er bestemt ikke tale om uhæderlighed, ”blot” forsinkelser. Din ordre er sendt til forarbejdning på fabrikken, men hvis du ønsker det, kan vi nok nå at stoppe den.
Med venlig hilsen, Kurt Jacobsen, Automaatter.dk

Hej Kurt...
Kan du forstå, at jeg begynder at tvivle på din hæderlighed??
Varerne er bestilt for længe siden - de er stadig ikke modtaget, og man kan ikke komme i kontakt med dig, hverken telefonisk eller via mail, som du ellers opfordre til.
Beder dig endnu en gang om at oplyse, hvornår varerne modtages.
Dersom svar ikke er modtaget senest mandag den 16/11-2009,vil sagen blive overgivet til politiet for undersøgelse, ligesom jeg vil foranledige at der kommer et indlæg i den lokale skrevne presse om dit firma og mine oplevelser med dette.
Afventer svar omgående på denne mail ligesom du er velkommen til at kontakte mig på mobil 2488 1000
Hilsen
"en skuffet kunde"

John

Hvordan annullerer jeg ordren?

Jeg kan nu også tilslutte mig de dårlige anmeldelser af automåtter.dk, som ikke har leveret og heller ikke svarer på mails og opkald.

Ved en annullering kan jeg vil kun maile ham og skrive jeg annullerer? Men hvordan sikrer jeg mig mine penge ikke hæves fra min konto? Kan jeg på forhånd annullere en fremtidig betaling (hvis han først hæver ved afsendelse - om de afsendes overhovedet?)

Kan desværre ikke give 0 stjerner

Man kan vel ikke sige at det er dårlig service hos dem, da der ingen service er overhvedet.

Bestilte måtter hos dem den 29/12 2010. I dag den 26/1 2011 har jeg intet hørt fra dem. De svarer ikke på mails og når man ringer får man tlf svaren.
Jeg betalte heldigvis med dankort, så pengen har de ikke fået.

Trækker penge selvom køb er annulleret

Jeg bestilte i september mdr. nogle måtter hos dette firma. Efter at have læst om deres dårlige forretningsmetoder afbestilte jeg dem inden jeg havde fået besked om at ordren var godkendt.

Nogle uger efter modtog jeg de måtter jeg havde afbestilt. Disse nægtede jeg modtagelse af.

Den 13 jan. bliver jeg nu pludselig faktureret for de måtter jeg aldrig har taget i mod. De svarer ikke på mail eller telefoniske henvendelser. Nu vil jeg på mandag tage fat i min bankrådgiver for at få beløbet tilbageført og hvis det ikke er muligt vil jeg lave en politianmeldelse.

Is Automaatter your company?

Automaatter Details

Skræddersyede bundmåtter til bilen - bestil online. Bestem selv materialer og farver på dine automåtter, og få evt. broderet tekst. Specialist i bilmåtter!

Visit Automaatter