Automester reviews

Automester reviews

5.9

Rigtig god pris, flot arbejde

Vi har 2 biler, så der er trængsel i synshallen en gang om året.
Vi har aldrig oplevet at blive snydt eller præsenteret for ublu regninger, til gengæld er tidsforbruget mere end rimeligt, næsten direkte hurtigt.
Da vores Octavia skulle have skiftet tandrem og vandpumpe, totalt bremseskift ved alle 4 hjul samt stort service, var der skrevet 6,0 arbejdstimer på regningen.
Reservedelene til bremserne var originale Skoda/VW, hvilket man selv kan bestemme.
I alt 10.700 kr., hvor VW havde anslået udgiften til 18.000 kr.

Vi har været kunde der i 16 år, og er da klar til 16 år mere.

Uanstændig opførsel, løgne og inkassotrusler fra Plus Biler

Plus Biler - Søren Frichs Vej 51-53 8230 Åbyhøj - Århus.

Bilen skulle synes og vi aftalte at Plus Biler skulle se på bilen og ringe tilbage med et tilbud på, hvad det ville koste at syne bilen. Plus Biler ringede aldrig tilbage med et tilbud men fik synet bilen og sendte en regning på kr. 4.603,-
Plus Biler havde også monteret deres egne reklameskilte rundt om begge nummerplader da bilen kom tilbage. Det var heller ikke noget vi havde aftalt eller godkendt.
Da vi gør opmærksom på at vi ikke har fået et tilbud og godkendt dette, er svaret kort, at "sagen overgår til inkasso, 10 dage fra i dag. Der forelægger ingen mundtlige aftaler"
Det er rimelig usandsynlig at man ikke beder om et tilbud før man bare lader et værksted gå i gang med at syne en ældre bil og i dette tilfælde lyver Plus Biler.

Der kom 3 rykkere med gebyr a kr. 100,- på 3 dage.
d..25/2-2014 1. rykker med gebyr på kr. 100,-
d. 28/2-2014 kommer 2. og 3. rykker a kr. 100,- på samme opkrævning.

Plus Biler må sende sagen til inkasso, da vi ikke vil betale for noget, som vi ikke har fået et tilbud på trods en klar aftaler herom.
Jeg har bemærket at hele 44 ud af de 70 "meget positive" anmeldelser af Plus Biler er foretaget af en "person" som kun har lavet denne ene anmeldelse og mange af dem har kun et fornavn. Flere af anmeldelserne er endda skrevet samme dato.
Anmeldelserne på følgende datoer virker en anelse usandsynlige.
d. 16. december 2013
d. 19. september 2013
d. 18. september 2013
d. 8. februar 2012

Jeg blev overrasket :)

Er lige kommet hjem fra AutoMester Frederikssund på Roskildevej 152, hvor jeg "bare" skulle have skiftet motorolie, oliefilter og brændstoffilter.
Ikke nok med at de havde den bedste pris sammenlignet med de andre tilbud jeg havde fået via Autobutler.dk, men den venlighed jeg blev mødt med af den meget sympatiske mekaniker Thomas + at han støvsugede min bil til sidst. Jeg stod faktisk og var lidt paf over at han begyndte at støvsuge min bil.

Ja, jeg kan ikke sige andet end super TAK Thomas for super god service og veludført arbejde. Du kan være stolt af at være automekaniker hos AutoMester.

5 gange for at finde fejlen! Automester Bjerringbro

Vi skulle have skiftet drosselenheden i vores polo....
Det tog 5 gange ned til automester i Bjerringbro...
Simpelthen for ringe!!!!!!
Også måtte man endda høre på at mekanikeren sagde at nu var det jo ham der var mekanikeren og ikke os, ja det er jo derfor vi kom der, men vi regnede ikke med at det skulle tage 5 gange....
Der faldt da også en flaske sur vin på forsædet som undskyld RINGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 gange måske 3 men SKU DA IKKE 5 GANGE!

Automester Tersløse

Super service og klart svar på hvad de har gjort ved bilen, her er der inger der skal føle sig snydt.

Autocirkus

Automester / Gerts Autoi Helsingør.
Onsdag 05.12.2012

Kørt ind ind på parkeringsplads, kom ud af bilen, bliv mødt med en ældre medarbejder som på stedet afvist mig blankt.

Medarbejderen - Vi lave ikke den type biler, de er speciel.
Mig - Hvordan kan det være?
Medarbejderen - Ja men altså, der er så mange ting.
Mig - Så som?
Medarbejderen - Ja men........ Der er svære at skaffe reservedele til de biler.
Mig - Det tror jeg ikke på de er svære at skaffe, men fint nok, farvel.
(Jeg har en W211 E-klass 270CDI)

Ringede til hovedkontoret i Odense på tlf. 63418988 for at høre om det er normal at afvise kunder på denne mode, og det var så ikke normalt, sagde kundeservice medarbejderen. Han rådede mig til at skrive en klage via mail på automester@automester.dk. Torsdag 06.12.2012 skrev jeg en klage, hvor jeg forklaret det jeg havde oplevet. I dag er onsdag 12.12.2012, jeg har endnu ikke modtage så lidt som en simpel bekræftelse på modtagelse af min klage.

Automester / Espergærde Autocenter ApS Espergærde
Torsdag 06.12.2012

Gik ind til kontoret hvor jeg mødt ejeren, Henrik. Vi snakkede lidt sammen, han skrev en list af alle de ting som skulle laves på bilen, lovede mig et tilbud via mail på fredag 07.12.1212.
Dagen efter, fredag aften 07.12.2012, jeg ringede op Henrik for at høre, hvad der skete med tilbuddet. Han sagde, at han havde travlt, og at han ville have tilbuddet klar til mandag 10.12.2012. I dag er Onsdag 12.12.2012, Jeg har stadig ikke fået et tilbud fra ham. Hvilket jeg ikke længere har brug for.

Automester i Ry - Går langt for kunderne:-)

En lille Julehistorie fra det virkelige liv:-)

Tager bilen til Jylland onsdag for at se sønnens premiere på en teaterforestilling på Ry Højskole... Parkerer bilen, går på cafe og kommer tilbage til en bil med fladt fordæk:-( kl. er næsten 16 og udsigterne for at komme retur til København samme dag er i bedste fald ikke optimale;-)

En Medarbejder på Højskolen hjælper mig med telefonnumre til lokale autoværksteder og det lykkes mig at komme i kontakt med en lokal mekaniker, der i løbet af 10 minutter kommer forbi og tager hele hjulet med sig - vi aftaler at han primært skal lappe dækket, sekundært udskifte dækket således, at jeg kan komme retur til København efter forestillingen:-) Se mere

Kl. 17 bliver jeg kontaktet af mekanikeren, der fortæller at han atter har monteret forhjulet.

Mekanikeren havde identificeret skaden, repareret denne og banet vejen for at jeg kunne returnere til København samme aften:-)

Jeg spørger til prisen og mekanikeren ønskede blot 300.- kr....

Røvrender folk

Jeg var oppe med min Ford Orion fordi udstødningen var knækket. Jeg er kun på su, så jeg spørger dem om ikke det kan svejses så jeg ikke skal købe en helt ny udstødning. Det kan det ikke siger de, så jeg tager op til en anden mekaniker med bilen. Han svejser det, og det virker perfekt. Men det havde jo været fedt for AutoMester hvis de kunne tjene penge på en ny udstødning.

Ærlighed er ihvertfald ikke dem. Jeg gik fra deres tilbud på 3300 kr. for en ny udstødning incl. arbejdsløn. Til 500 kr. hos den anden mekaniker incl. alt.

Smørum autoservice

ABS-lampen begyndte at lyse og indleverede den til Smørum autoservice på den aftalte dag (1/6-2012). Derudover skulle motorolien skiftes. Den første besked var desværre, at de ikke havde mulighed for at få adgang til en lift, fordi adgangen til ABS-systemet skulle nås fra bunden. Aftalte en tid til ugen efter. Indleverede bilen igen (8/6-2012). Kontaktede dem lidt over middag og fik den besked, at Mazda måtte klare opgaven, fordi de ikke havde udstyret til at checke ABS-systemet. Da jeg hentede bilen fik jeg den besked, at det nok var ABS-computeren til ca. 7000 kr. der skulle skiftes.

Det viste sig senere (hverken Automester eller Mazda), at den ene ABS-sensor var afbrudt.

Det var i første omgang spild af tid at bruge to dage på næsten ingenting. OK, motorolien blev skiftet for ca. kr. 1700, hvor det sidste år kostede ca. kr. 1100 fra samme værksted. Tænker at de 600 kr, ekstra var tiden på at "undersøge" ABS-systemet. Ellers ærligt, fordi jeg trofast havde indleveret bilen hos dem, hver gang der var noget galt med bremser, hjulophæng og hjullejer.

Så det er ikke mere Automester fra min side fremover.

De burde få én stjerne, men da oliestanden passede, får de to stjerner ;-)

Automester Grenaa / Åstrupvej 25 - 27

Jeg har købt en fin Citroen Ax 1.1 ved Automester i Grenaa. Jeg fik en god behandling, og en rigtig god pris på bilen. Derudover blev alle mindre ting jeg påpegede på bilen lavet med det samme. Jeg fik helt ny udstødning, og derudover en 100% garanti i 6 mdr, som jeg har benyttet mig af flere gange, uden nogen form for problemer. Jeg har ingen grund til ikke at give Automester Grenaa 5 ud af 5 stjerner for deres særdeles gode behandling, og vil klart anbefale til andre bilkøbere.

Med venlig hilsen.
Tue Bruun Hougaard / Avx kundeservice

Benny's Auto i Brønderslev

Jeg har flere gange fået udført reperationer og eftersyn hos Benny's Auto og er ganske godt tilfreds. De har overholdt alle aftaler og arbejdet er blevet udført godt og hurtigt.

Automester tager ikke ansvar

Jeg har været i kontakt med hovedkontoret for Automester kæden og har fået at vide at de ikke har en klageinstans og er en kæde af frivillige værksteder.

De tager derfor intet ansvar for hvad de enkelte værksteder gør. Snyd eller ej.

Tjørnely Auto

Tjørnely er FUP og FIDUS. Betaler ikke sin kreditor. Åbner nyt selskab inden det gamle er gåer konkurs. Hvordan kan Automester lægge navn til Mads og Bjarne. Behandler de deres kunder på samme måde???. "ER DE TIL AT STOLE PÅ"??? Til alle jer derude. "PAS PÅ KØR IKKE TIL PARK ALLÈ 289 I BRØNDBY"
Hilsen Per Jensen

Helt fin

Automester i Givskud
Her er jeg kommet igennem 12 år hos Finn's Auto som det hed dengang, Her har der aldrig været noget at brokke sig over, her får man en snak om tingene, og så kører det bare.
Et fin fin sted at handle bil.

Der er nu gået nogle måneder efter at jeg skrev denne anmeldelse, og jeg havde ikke regnet med, at jeg mere i dette liv skulle ud til Finn og handle bil, men så havde han alså bare lige BILEN stående, og atter engang må jeg sige at man kører derfra som en meget tilfreds kunde, så skal du handle bil, så tag ud til Finn i givskud.

Automester og MC
Nu skulle min Suzuki Burgman ha' den store tur, den eneste jeg havde tillid til var alså igen Automester i Givskud, og det må jeg sige, det der kunne de alså også bare, Mek. Frank er bare god til MC, så skal du ha' rep. din MC, så kør til Finns Auto i Givskud.

jeg er godt tilfreds

Min Olie lampe begyndte at blinke og der var olie på bilen samt når jeg havde kørt et stykke tid begyndte bilen at lave en træls lyd. Så jeg fik bilen slæbt til automester i LIND de havde den køre klar dagen efter. Kom alt i alt af med 1500 kr inc 2½ værksteds time ny olie og ny olie filter og nye trykfølere.
Kan kun sige jeg er godt tilfreds

sikken en dialog i har bet om

fanme den værste behandling.....siger bare at firmaet har lavet en forsikring på bilerne de har stående....men hvad fanden med min som blev ødelagt ved firmaet ...tror i at det er i orden at tegne en forsikring bagefter....hvad fanden hjælper det mig.....dårligt sted at handle ...fraråder det til alle....Ole Frederiksen

Snyd og bedrageri

For nogle år siden begyndte min bil at komme med mislyde fra fortøjet. Jeg kørte til den lokale automekaniker (ABS Thurogården Aps, som er med i Automester kæden) og de fandt frem til at det var et forhjulsleje. Efter mange timers arbejde (og en del hårdhændede metoder fortalte de mig - noget rustent lort) fik de skiftet det. Det blev helt urimeligt dyrt for udskiftning af et leje - de havde taget fejl af hvilket hjul det var galt med og derfor havde skiftet begge. Et par måneder efter opdagede jeg at forhjulene var slidt skævt - forkert sporing! Værktstedet påstod imidlertid at det var fordi jeg havde kørt over en kantsten - Forkert. Jeg fik lov at betale for nye dæk og en sporing!!! Jeg skev en klage til Automester - HØRTE ALDRIG EN LYD!

Ca. ½ år efter var den igen gal med et hjulleje. Jeg sagde til (den nye) mekanikeren at det ikke kunne være forhjulene - de var jo blevet skiftet fornyligt. Men jo, det var det ene forhjul - Thurøgården havde bare sat det gamle leje som ikke fejlede noget på igen - og sendt mig en regning på et nyt leje!!!! BEDRAGERI siger jeg. HOLD JER LANGT VÆK FRA Automester!

Broager Karrosseri- og Motorværksted ApS - AutoMester Details

AutoMester er Danmarks største kæde af frie værksteder, med over 400 værksteder. Du har altså aldrig langt til nærmeste værksted. Vi kan servicere og reparere stort set alle biler, uanset alder og mærke. Vi arbejder for at få flere glade bilister.

Visit Automester

We live here: Sct. Pauli 30