Autopartner reviews

Autopartner reviews

4.7

Dårlig behandling og uacceptabel ventetid

Østre Fælledvej 10 Nørresundby

Mange til amatører skal man lede længe efter. Jeg havde min bil på værkstedet i 3 måneder i træk, uden de kunne finde fejlen. Undervejs bliver jeg på intet tidspunkt tilbudt en lånebil, eller bliver informeret om, hvad der er i vejen med bilen. Eneste information får jeg, når jeg kontakter dem,! De finder endelig ud af, at det er dem selv, der har dummet sig ved ikke at sætte topstykket ordenligt på fra starten, hvilket altså varede 3 måneder.

HOLD JER VÆK!

Uacceptabel reparation og dårlig behandling hos HJ Biler i Hobro

Jeg indleverede en bil som gav sig til at koge og bad dem om at finde fejlen og reparere den, samt at fikse blæseren. Så skiftede de vandpumpe??! (Hvorfor dog det?!), termostat og tandrem (som ikke var aftalt) på bilen og den koger stadig! De satte en brugt blæsermotor i og blæseren virkede ikke optimalt, så vi indleverede bilen igen og så skiftede de blæsermodstanden.
Det eneste de skulle have gjort var at skifte temperaturføleren i køleren og skifte blæsermodstanden på bilen. En regning på ca max 1500 kr, men istedet fik vi en regning på over 7000 kr:-( og de afviser klager og pynter på sandheden, når man siger, at man ikke har bedt om det arbejde, de har lavet på bilen. Velkommen til Dansk bilankenævn HJ biler Hobro!!!

Hellerup autoværksted - rigtig dårlig oplevelse

Jeg afleverede min bil da en motorlampe lyste og havde problemer med at starte. Jeg blev oplyst at 2 gløderør var gået og man anbefalede mig at skifte alle 4, hvilket jeg gjorde og modtog en faktura på DKK 4.500. Ca 1 uge efter viste samme fejl sig IGEN, hvorefter jeg kontaktede Hellerup Autoværksted, som gav mig en lang forklaring, som betød at relæet nu skulle skiftes, samt 4 nye gløderør!!! Det var jeg naturligvis meget utilfreds med, da jeg mente, at det var urimeligt at jeg skulle betale for nye rør samt arbejdsløn (fair nok med relæ hvis det var gået i stykker), men denne gang skulle jeg betale DKK 2500. Jeg havde havde stærkt på fornemmelsen at bilen fortsat i fungerede og ganske rigtigt, DAGEN efter ville bilen ikke starte. Jeg kontaktede Hellerup Autoværksted, som fortalte mig at det sikkert var starteren som var gået i stykker!!! Det ville de imidlertigigt ikke lave da jeg var for besværlig (jeg medgiver at jeg var utilfreds) og kastede sig ud i en stor diskusion (meget grim tone) i stedet for at løse mit problem. Sjælden har jeg følt mig så snydt! Jeg har afleveret en bil og betalt DKK 7000 og står med præcis samme problem som tidligere og skal nu til en ny mekanikker. Jeg er føler mig overbevist om at de ikke aner hvad problemet var med bilen fra start, hvilket havde været helt ok at sige fra start!! Hvis jeg som forbruger ikke kan aflevere min bilen hos en mekanikker og forvente at den fungerer efterfølgende hvor er vi så genne?? Det er sikkert ikke et generel problem for branchen, men min oplevelse hos Autoværkstedet i Hellerup, så passe på dem.... Til info er det første gang jeg prøver at anmelde en virksomhed på trustpilot, for jeg håber ikke andre skal have samme oplevelse.

Smil, service og troværdighed på højt plan

Autopartner, køge, ørnevej 20
Kan kraftig anbefales. Altid høj service standard. Altid mange smil. Altid troværdighed. Der ringes altid, selvom 2 små o-ringe skal skiftes. Der skiftes aldrig uden at kunden ved det.
Det kalder jeg service.

Ualmindelig dårlig behandling hos BKJ autoskader

BKJ autoskader udførte service på vores citroen C4. Dagen efter opdagede vi en 30 cm lang revne i nederste del af forruden.

Iflg. autoglarmesteren, som vi efterfølgende måtte have fat i, er revnen opstået som følge af et slag i yderkanten af ruden i motorrummet ved torpedopladen. Slaget sidder så langt nede og skjult, at det umuligt kan være et stenslag. Sammenholdt med at revnen opstod i forbindelse med serviceeftersynet, er det ifølge glasmanden helt overvejende sandsynligt, at skaden er sket ved serviceeftersynet.

BKJ autoskader var fuldstændig afvisende da vi fortalte dem om det. De kunne umuligt være kommet til at give ruden en slag. Argumentet var, at de har været 22 år i branchen, så de ved nok, hvad det drejer sig om!

Uanset hvor længe de har været i branchen, må man konstatere, at det er en dårlig idé at benytte firmaet, hvis det er imødekommenhed, god service og lidt selverkendelse, man forventer.

Men man kan selvfølgelig sige, at de lever op til deres navn: De sørger for autoskader og service på bilen ved samme lejlighed.

Prisen højere end lovet... "prisen var steget"

jeg kørte min bil til HJ biler i hobro for at få slukket en airbag lampe. Jeg spørger til prisen inden han går igang og han siger 160 plus moms hvilket jeg kan regne frem til er 200 kr. men da regningen kommer er prisen næsten 300 og undskyldningen er at prisen er steget. og begynder med at alle andre er dyrere osv. Flot. Fejlen blev rettet men prisen var ikke som aftalt. så kommer ikke der igen. eneste grund til jeg kørte dertil var at point s ikke kunne slukke pga forkert tester!

AutoPartner Details

Visit Autopartner