Autoquick reviews

Autoquick reviews

6.8

Venlige og kompetente

Jeg har haft rigtig god erfaring med autoquick og har benyttet dem flere gange på trods af afstanden fra København.
Der er Wi-fi og kaffe ad libitum mens man venter, så tiden kan bruges til arbejde. Der er plads til gode råd og man bliver ikke prakket reparationer på man ikke behøver.

Har måttet skrive en klage til Bilklage.dk

Efter at have haft min bil på dette værksted har jeg desværre måtte rette henveldelse til Bilklage.dk da vi ikke kan blive enige om en løsning.

Is Autoquick your company?

Autoquick Details

UDSTØDNING KATALYSATOR BREMSER TANDREM OLIE - OG FILTERSKIFT KLARGØRING TIL SYN RESERVEDELE MONTERING KOBLINGER STARTERE GENERATORER BATTERIER KØLERE Audi BMW Citroen Daihatsu Daewoo Fiat Ford Honda Hyundai KIA Mazda Mitsubishi Mercedes Nissan Opel Peugeot Renault Rover Seat Skoda Subaru Suzuki SAAB Toyota Volvo VW

Visit Autoquick