AV-Connection A/S reviews

AV-Connection A/S reviews

9.8

Kompetent, hurtig & venlig betjening, perfekt kundeoplevelse.

Havde brug for at få kombineret et ældre B&O anlæg til vores LED tv, hvilket AV-Connection havde kablerne til. Rådgivningen blev givet gennem mail, så jeg nemt kunne bestille de kabler der skulle bruges. Det viste sig at det ene kabel ikke havde rette dimension til anlæg men via mail fandt AV-Connection løsningen og tilsendte mig det rette kabel.
Så vi har nu fået den gode B&O lyd på vores LED tv til en billig penge ift køb af tilsvarende nyt grej.
Kan kun anbefale AV-Connection's service og produkter.

God leveringstid og jeg fik endda en lille gave med ;)

Slow

Langsomt levering
AV-Connection A/S

Reply from AV-Connection A/S

Hej Hans.

På den første ordre du lavede har du også valgt økonomi forsendelse, hvilket betyder at denne også bliver sendt med skib. Vi kontaktede dig også få dage efter du lavede ordren, hvor vi gjorde dig opmærksom på, at varen var i restordre hos leverandøren og tilbød dig samme produkt bare i en anden farve som kunne leveres med det samme. Dette blev afvist og vi fik at vide at du gerne ville vente på varen i den bestilte farve.
Du er meget velkommen til at kontakte os for yderligere information og for muligheden for evt. at få ændret forsendelses metoden.

M.v.h.

AV-Connection A/S

Super Hurtig Service :D

Tak for super hurtig service og godt produkt, er fuldt tilfreds med handlen, varen og servicen :)

Bedre fåes det ikke

Super nem side at handle på og firmaet er meget informativ tak herfra

Perfekt service og leveeing

Bestemt et sted jeg vil handle igen.God og hurtig service og vejledning. Varene havde jeg dagen efter bestillingen. Helt igennem perfekt.

Ringede tilbage da der var problemer med leveringen

Fin service. Mangler bare lige det sidste kundepleje inden 5 stjerner

Varen i forventede kvalitet og leveringen var hurtig. Så kun positivt herfra.

Nemt at finde den vare man søger. Kvaliteten på produktet svarer nøjagtig til det forventede og leveringen foregik hurtigt. Bestilte en søndag og modtog varen tirsdag med posten.

PERFEKT

Levering med det samme efter bestilling.

Nemt og enkelt.

Super god service

På nettet havde jeg set at AV-Connection A/S havde lavet løsninger til at koble B&O højtalere til andre fabrikater af lydkilder.
Jeg skrev en mail til firmaet med specifikationer af min SAMSUNG fladskærm og B&O højtalere og efter et par dage modtog jeg en mail med forslag til en løsning.
Jeg købte de foreslåede kabler og forbandt dem som anvist.
Løsningen fungerede perfekt. -- Super dejligt!!!

Super service, de ved hvad der virker :)

Alletiders, hurtig levering, god kvalitet og stort udvalg:)

Som altid. Nemt, hurtigt og god pris

Det er ikke første gang jeg handlede hos AV-Connection og som altid, så fungerer det. Nem bestilling, hurtig levering og prisen er god.

Stort udvalg, lave priser

Stort udvalg og lave priser. Lidt primitiv, men overskuelig og let tilgængelig hjemmeside.

Hurtig levering til fornuftig pris

Kan varmt anbefales 1 klik, bestil, betal og inden man ser sig om er det også leveret.

Venlig henvendelse da de ikke havde den bestilte vare. Men tilbød bedre til samme pris. Kigger helt sikkert hos dem næste gang vi har behov for LED pærer

Lækre produkter

De rigtige produkter, og en god rådgivning og service.

AV-Connection A/S Details

AV-Connection er en dansk virksomhed, som er specialiseret i at tilbyde et bredt udvalg af kabler, hi-fi og hjemmebio udstyr. Virksomheden er drevet af personer med en brændende interesse for hi-fi og en solid teknisk indsigt, hvilket sikrer, at vi altid kan tilbyde vores kunder den bedste rådgivning og service, således er du sikker på at få den løsning, som er rigtig for dig.

Visit AV-Connection A/S

We live here: Kærvej 71 B