Avderod Ridesport reviews

Avderod Ridesport reviews

5.4

Overholder ikke købeloven

God kontakt inden køb, men når man skal returnere en vare der ikke passer, laver de desværre deres egne regler.
De mener at kunne fritages fra dele af købeloven, da de har valgt at skrive noget andet i deres købsbetingelser. Men sådan hænger loven sjovt nok ikke sammen! Man kan ikke nøjes med at pille de ting ud man gider overholde. Når dette bliver påpeget overfor dem, henviser de til deres købsbetingelser, også er der stilhed fra deres side af, og når man kommenterer det på deres FB side, bliver man blokeret.
Hvis man ikke er interesseret i at overholde lovgivningen for nethandel, må man nøjes med at have en fysisk butik.
Derfor kan jeg bestemt ikke anbefale at man benytter sig af deres netshop!

Efter lidt mail frem og tilbage, har jeg købt en sadel hos Avderød Ridesport. Den blev hurtigt leveret. Desværre passede sadlen ikke, så jeg returnerede den igen, og fik hurtigt pengene retur på min konto. God og hurtig service pr mail - de får mine bedste anbefalinger - og selvom jeg ikke købte sadel hos dem i denne omgang, så vender jeg helt sikkert tilbage når jeg skal købe rideudstyr næste gang!

Hurtig og professionel betjening

Jeg købte et sveddækken, bestilte onsdag aften og havde det fredag med posten. Det var en tilbudsvare og da den ønskede farve var udsolgt, sendte de den anden farve og skrev det på følgesedlen, dejligt for mig, da det vigtige var effekten og prisen, fremfor farven.

Is Avderod Ridesport your company?

Avderød Ridesport Details

Alt i rideudstyr til såvel rytteren som hesten og ponyen. Kæmpe udvalg standard og mærkevarer. Butikken som skal opleves.

Visit Avderod Ridesport

We live here: Avderødvej 22