Avezu reviews

Avezu reviews

7.1

Fantastisk...

...tørt hår. Jeg er så skuffet over kvaliteten, når man læser de mange anmeldelser. Mon der er forskel på partierne??? Mit holdt nøjagtig til første hårvask og var derefter uregerligt. Ingen af mine plejeprodukter kunne gøre håret blødt, til trods for at jeg lige har haft de samme extensions i i 9 mdr. (Ikke fra Avezu). Så jeg ved godt hvordan man holder sine extensions pæne, men åbenbart ikke dem fra Avezu. Jeg får konstant en stor klump i nakken af hår og må rede det ud igen og igen. Man skulle mene, at hårstårene vender hulter til bulter, siden det bare ikke vil sidde. Nu venter jeg bare til tirsdag, hvor jeg har fået en akuttid hos min frisør. Aldrig om jeg vil spare på extensions mere.

utroligt søde mennesker

Hejsa :)
Jeg vil bestemt anbefale Avezu til enhver. først og fremmest har de mega hurtig levering, dvs normalvis kun 24 timers leveringstid.
hernæst er håret i lækker kvalitet, blødt og skindende, og holder flot kvaliteten.
Avezu har ikke mindst en fantastisk kundeservice, som hjælper efter behov. inden sure miner eller ubehøvlede damer. Nej det er to søde kvinder, som betjener dig, så godt som muligt! jeg fik tilsendt en forkert pakke, ringede og forklarede situationen, og dagen efter lå min rigtige pakke, med en personlig undskyldning. det er god service!
håret er ofte længere end det du bestiller, dvs bestiller du 50 cm er det MMINIMUM 50 cm og det samme med 60 :)
utrolig glad kunde, som helt bestemt har intention om at handle hos jer igen ;) !
kh Ditte Høglund.

Hej Ditte

Mange tak for din fine anmeldelse. Vi er meget glade for at du er tilfreds og ikke mindst for at have dig som kunde.

Vi gør meget for at kvaliteten af håret lever op til alles forventninger og som du skriver, gør vi altid vores bedste for at hjælpe efter behovet for kunden.
Kundeservice er dernæst en ting vi går meget op i, og det er bestemt dejligt at høre, at vi gør det godt.

Vi ønsker dig en rigtig dejlig påske og ser frem til, at fuldende dine kommende ordre.

De bedste hilsner

Dejlig Behandling

efter noget irritation omkring at jeg ikke havde modtaget alt mit hår, og der var sjusk i indpakningen, så har avezu valgt at sende mig det går jeg mangler, og det kalder jeg super service, på trods af omstændighederne.

Hej Nanna

Vi beklager meget hvis du ikke har modtaget alle totter, for selvfølgelig skal du have det du betaler for. Derfor ville vi også ønske, at du kontaktede os på mail før du bedømte os på TrustPilot, så vi kunne få sendt resten til dig og gøre din ordre fuldendt.
Vi er desværre alle mennesker og fejl kan forekomme,så derfor skal vi selvfølgelig også vide hvis der er sket en fejl. Vi har haft talt med dig sidenhen og totterne er sendt afsted til dig idag efter aftale pr. telefon og vi håber du er tilfreds med købet alligevel. Såfremt du er tilfreds, må du også meget gerne (hvis du ønsker det) ændre bedømmelsen.

Vi ønsker dig en dejlig eftermiddag/aften.

De bedste hilsner
AVEZU.com

Kina hår og billig shampoo

Håret skulle angiveligt være fra Nepal, men det er der hvis ingen tvivl om er en stor fed løgn!
1. Håret svarer knap nok til standarden hos Pure.dk
2. Skal der siges EN positiv ting, så er det at de 90% af gangene har en hurtig levering .. De sidste 10% er op til højtider hvor du selv skal sørge for at have en lager hjemme..
3. Adskillige klager på hårets ELENDIGE kvalitet og avezu gemmer sig under undskyldninger som: - Kunden har ikke plejet det ordentligt..
4. Trenser på 60cm i breden er MAX 60cm, så mål lige efter inden i starter en påsætning
5. Totter med 0,4g - Hav ALTID en brevvægt klar, så DU kan tjekke at avezu ikke snyder dig med alt for tynde totter .. Selvom billeder siger mere end 1000 ord, NÆGTER de at tage ansvar!
6. Ringer du til avezu's kunde"service" SKAL du kunne lide børn, for der er ALTID et grædende barn i baggrunden!
7. Få fat i rette vedkommende INDEN du gør dem opmærksom på at du har en klage til dem, ellers er de sjovt nok altid til møde?!

SIDST MEN BESTEMT IKKE MINDST!!!
Info fra tidligere ansatte:
Deres "plejepakke" er bund ulovlig! De køber 5liters flasker (100kr pr 5 liter) og hælder det over i tomme emballager hvorpå de klistre deres navn på! INGEN varer deklaration, ingen dato stempel, ingen holdbarheds mærke! INTET!
Deres hår bliver købt hos den kinesiske leverandør der kører med den billigste pris - Ved ankomst til DK pakkes håret om i avezu's emballage og derefter send videre til dig ...

Ufattelig pinligt at have påsat jeres hår på ens egne kunder, i den naive tro; at jeres hjemmeside var oprigtig og at jeres hår ville leve op til det lovede - Det har hos mig, som ved mange andre; kostet en del kunder!

dårligt

Kvaliteten på håret er ubeskriveligt dårligt.
Har haft extensions i mange år, og har prøvet en del forskellige steder, men Avezu er klart det sted, med den dårligste kvalitet.
Spidserne er så tynde og slidte, har allerede klippet 10 cm af men det er slet ikke nok. Håret er mere slidt end hvis jeg har haft noget fra VIPHAIR i håret i 6-7 måneder.

Hej Caroline

Det lyder meget underligt. Hvis du vil være sød at kontakte os på info@avezu.dk og fortælle om problemet så vi kan finde en løsning sammen.
Vi ønsker at du får den bedste oplevelse omkring vores produkter og vi kan kun rette op på fejl og mangler hvis vi får dem at vide.

Fortsat god dag og vi håber at høre fra dig snarest.

hurtigt

hurtigt levering og mange dejlige produkter fra avezu
kan sagtens anbefale

Hej Paulina

Tak for dine rosende ord, vi er glade for at kunne gøre vores kunder tilfredse.
Vi ønsker dig en fortsat god dag/aften.

AVEZU.com

Super hurtig levering og det er det man lide at man ikke venter længe på sine varer. Kan anbefales. Fine priser. Fine Service :-)

Hej Akbar

Dejligt at høre, at du har været tilfreds med dit køb hos os samt servicen.
Vi ønsker dig en dejlig aften.

Fantastisk!

Jeg er SÅ glad for mit resultat fra Avezu. Mit hår er lavet med tape metoden, og jeg er sindsygt glad for det! Håret er i fantastisk kvalitet og servicen er helt i top. Jeg er meget tilfreds med Avezu og deres produkter. Fik pakken indenfor 24 timer og har kun positive ting at sige! :-)

Hej Christina

Mange tak for den fine anmeldelse. Vi sætter pris på at du er glad for håret såvel som for servicen!

skuffet

Jeg har bestilt 2 pakker med clips glat der står på jeres hjemmeside at det er 55 cm langt, men det der kom var kun var 50 cm langt :-( og det burde man ellers slet ikke kunne få hos jer i clip on, da der kun står 55 cm langt på alle clips. så det burde i nok ændre!!!!! så andre ikke bliver skuffet.
Håret er ekstremt tyndt og 2 pakker er slet ikke nok i alm. hår, der skal min. 3 og nok nærmere 4 pakker til.
men meget hurtig levering, derfor 2 stjerner.

Hej Karina

Det er ikke en fejl vi har hørt om før, at håret er 50 cm. Det kan eventuelt have været en fejl i håret og du må meget gerne kontakte os på mail info@avezu.dk, aså vi kan kigge nærmere på håret. 2 pakker hår er hvad vi anbefalder til et alm. fint hår og jo fyldigere håret er jo flere pakker hår kræver det.
Vi beklager selvfølgelig hvis du har fået et hår der ikke er som det skal være, men håber at du vil kontakte os, så vi kan få sagen løst.

Ren skuffelse!!

Har altid bestilt hår fra Rapuzel of sweden, og det er virkelig det dejligeste hår!
Men havde hørt/ læst så meget godt om jeres hår, så tænkt at jeg heller skulle prøve det, men men..
da håret kom hjem, blev jeg SÅ skuffede!
Det er virkelige virkelig tynd, havde enda bestilt extra pakker da der stod at det var nok!
Det ser SÅ falsk ud når det kommer i, ligner på ingen måde ens eget hår!
Ikke nok med det så bliver det os tyder og tyder, der er næsten intet hår i spiserne..
Den eneste ros jeg kan give jer er hurtig lavering!

Første og sidste gang jeg hanlder os jer!

Hej Matilde

Vi beklager selvfølgelig hvis du har haft en dårlig oplevelse med håret. Må vi spørge hvilken metode du har haft købt og hvor meget?
Det du skriver med at det bliver tyndere og tyndere burde det ikke gøre, og vi kan jo kun rette op på vores fejl ved at få det at vide, så du må meget gerne kontakte os på info@avezu.dk, så vi kan kigge nærmere på håret og situationen.
Vi beklager endnu engang og håber du vil have lyst til at kontakte os, da vi er ligeså interesserede i at håret er som det skal være og at vores kunder kan være tilfredse.

AVEZU.com

Misvisende hjemmeside, personalet ignorerede min klage

Jeg fik før sat hot fusion extensions på fra avezu af en rigtig dygtig pige, men desværre vokser mit hår rigtig hurtigt, hvilket er en kæmpe skam, for så skulle håret hurtigere af (hvilket selvfølgelig ikke er avezus fejl), så jeg besluttede mig for noget mere skånsomt efter de hot fusion extensions, og satte min kærlighed på tape-extensions. Jeg havde før haft avezu og besluttede mig så for at bestille derinde fra igen. Jeg finder et knaldgodt tilbud (180*2) og bestiller hår for omkring 1400 kroner (plus forsendelse). Jeg bliver ikke informeret om, på deres hjemmeside, at tilbuddet på det hår er slut (hvilket ikke står nogle steder overhovedet), og at det ikke er muligt at få det hår længere, så jeg bestiller håret og betaler med det samme. Jeg modtager et opkaldt, men når ikke at tage telefonen, så jeg får en mail, hvor jeg bliver informeret om, at tilbuddet ikke gælder længere og at det egentlig også bare er sur røv for mig (med andre mere acceptable ord dog.) Jeg skriver så en klage over, at det simpelthen er for dårligt, at der ikke bliver informeret om det på hjemmesiden, når jeg nu har brugt så mange penge - at de ikke bare kunne have fjernet tilbuddet, hvis det ikke gjaldt længere, men nej. Jeg krævede også den samme mængde hår for samme pris (da det var det, jeg var blevet lovet), men de ignorerede mig, så jeg krævede mine penge tilbage. Derefter får jeg en mail med en ordrebekræftelse, som om, jeg har bestilt igen... jeg må desværre melde mig ekstremt utilfreds. Jeg fik aldrig det hår, jeg havde bestilt, og pengene har jeg ikke fået returneret (endnu?), men jeg håber helt klart, at jeg enten får hår eller pengene tilbage.

Meget utilfreds kunde, der ellers var helt vild med jeres hår.

Hej Jacqueline.

Vi beklager hvis du har følt at vi har ignoreret dine henvendelser, dette har ikke været vores hensigt.
Det du først havde bestilt var ikke et tilbud og havde aldrig været det, blot en fejl i vores nye hjemmeside. Vi beklager selvfølgelig fejlen, og normalt ekspederer vi først en ordre når vi har tjekket at alle varer er som de skal være.
Pengene er tilbagebetalt til din konto og blev det i går efter du havde skrevet på mail at du ønskede pengene retur.
Vi ønsker dig en god dag og håber til trods for utilfredshederne, at du kunne være interesseret i at handle med os fremover, da vi kunne se at du ellers var tilfreds med håret.

AVEZU

Lækkert hår, super god betjening og hjælpsomhed

Super sødt og venligt personale men får i røret når man ringer og har spørgsmål. De virker meget engageret og professionelle. Jeg har hver gang kun haft rigtig gode oplevelser ved at handle hos den :) Er meget tilfreds med deres Lærke hår, og deres gode service samt dag til dag levering :)

Reply from Avezu

Tak for de rosende ord. Vi betræber os også på at være engagerede og profesionelle samt udvise en god kundeservice.
Ha' en dejlig dag :-)

Har virlkelig givet god service

Min datter er ikke helt tilfreds krøllejernet filter håret og sidder fast

megaa fantastisk

Håret er lækkert og hurtig levering skulle jeg sige et minus er det at nr 60 ekstra blond er nok mere gylden blond end platin blon men fantastisk kvalitet

Hej Janice

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du synes om vores kvalitet og bestræber os hele tiden på at få #60 divine light så lys som mulig :-)

Fornem behandling og levering

Fornem og god behandling af min ordre, men desværre var varen ikke på lager, så der gik nogen dage inden levering. Men vi fik heldigvis varen inden vi tog på juleferie, så vores barnebarn blev glad og fik sin julegave til jul.

Hej Jan-Erik

Tak for din anmeldelse. Vi sætter pris på at du synes om vores service, som du selv skriver var varen ikke på lager, men heldigvis fik vi alle krøllejern leveret inden jul alligevel. Vi håber dit barnebarn stadig er glad for sin gave :-)

AVEZU.com

Pengene er hævet, men ingen pakke, ingen tager telefonen og ingen svarer på mials.

Hold jer langt væk...!! Jeg bestilte et krøllejern den 15/12.. Den 16/12 hæver de pengene fra min konto (dette må man først når varen bliver sendt), men jeg har ikke set skyggen af min krøllejern endnu (dags dato 27/12)...
Nå man ringer er der ingen der tager telefonen, de siger man skal sende en mail.. Jeg har sendt en mail, men får ikke noget svar...!! Er da glad for det ikke var en julegave (til andre end mig selv)

Nu er jeg så "spændt på" hvornår jeg får fat i nogen fra firmaet, og om jeg kan nå at få det hjem til nytår hvor jeg skal bruge det... :(

Hej Lotte.

Hvis du mener du stadigvæk ikke har fået din vare, er du velkommen til at kontakte os evt på mail hvor du vedlægger tlf så vi kan ringe dig op, da det godt nogen gange kan være lidt svært at komme igennem på tlf fordi vi har mange der ringer til vores info@avezu.dk

Rigtig fin behandling af ordre og god pris, men skal ikke bruge produktet før i Februar '14

God pris og fin og hurtig levering, skal dog ikke bruge produktet før Februar '14, så det kan jeg ikke kommentere endnu:-)

Hej Heidi

Tak for din anmeldelse, vi er glade for at du er tilfreds med prisen og leveringen, da vi gør meget i at sælge gode kvalitetsvarer til overkommelige priser. Vi håber produktet ligeledes kan leve op til dine forventinger nu når du får det brugt her i februar :-)

lidt for lang ventetid

varen kom, efter lang tids ventetid kunne godt have skrevet at der var udsolgt,men det kom så snart det var på lager igen, flot nok

min mening

Det der gør at i kun får 3 stjerner, er at der var så lang ventetid!!

Megt årlig levering

Jeg bestille en jule gave mandag morgen, fredag for jeg en faktura, og en mail om at jeg modtog min pakke om 1 til 2 dage. Jeg mailer tirsdag, intet svar, ringe onsdag, og en telefonsvarer bede mig om at sende en mail, det gør jeg om bliver ringet om at, de skulle pakke en masse pakker om, så der var ingen der helt præcis viste hvornår min pakke blev afsendt. Jeg modtog den fredag efter middag, så det tog næsten 2 uger at sende n pakke fra Esbjerg til Hillerød..

Avezu Details

Avezu

Hairextension fra Avezu er garanteret top kvalitet Hairextensions. Se her hvad vi kan tilbyde at levere til dig og læs også vores udførlige påsætningsguide.

Visit Avezu