Avifauna reviews

Avifauna reviews

7.3

Flinke medarbejdere

Handler jævnligt i Avifauna da jeg ikke bor langt derfra.
Flinke medarbejdere og et godt bredt sortiment.
Meget fornyelse og skiftende udvalg.
Er godt tilfreds med Avifauna.

Gode handler

Har handlet i webshoppen to gange og begge gange er alt levet op til forventningerne. Derudover har jeg besøgt butikken flere gange og det har også været en positiv oplevelse hver gang.

langsom levering og manglede information

det første gang jeg prøver og handle fra denne side.
jeg bestilte det nytårsdag. 2 dage efter ringede de mig op fordi de ikke havde alt hvad jeg skulle ha. vi fandt så ud af noget og samme dag for jeg en ny mail fra dem hvor de skriver at pakken er blevet behandlet og bliver sendt afsted hurtigst muligt. og har ikke hørt noget fra dem siden og idag er søndag den femte. de får ind til imorgen middag ellers bliver jeg nød til at ringe dem op.

det er da irriterende.

Langsom information men meget fin service.

Jeg købte en hundeseng hos Avifauna. Efter to dage, kontaktede jeg kundeservice for at forhøre mig om hvornår min pakke ville blive afsendt. Jeg fik rimelig hurtigt svar om at pakken var afsendt men GLS havde dog ikke registreret den endnu.. lidt ærgerligt. Det går således, at pakken ankommer til GLS pakkeshop.. men Avifauna har afsendt den forkerte hundeseng!.. ØV. Jeg ringer til Avifauna og de undskylder mange gange, sender mig en returseddel samme dag samtidig med den korrekte hundeseng som jeg modtager dagen efter med en sød seddel samt en lille gave som undskyldning. De er utrolig søde hos Avifauna men jeg kan ikke give mere end 3 stjerner fordi jeg trods alt måtte hele tre gange op i GLS pakkeshop og det er ikke ok at modtage en forkert vare.

God service og billige priser.

Var en smut forbi Avifauna første gang Lørdag d. 03-08-2013 på vejen hjem efter et smut over grænsen.
Fik lidt ting til akvarierne
Købte lidt bundlags gødning og plante substrat til en meget billig pris.
Købte 10 liter JBL Manado plante substrat til kun 109kr hvilket er billigt, man kunne et andet sted købe en pose for 119kr og det var kun for 5 liter.
Købte også 2,5 liter JBL Aqua Basis bundlags gødning for 69kr hvilket også er minimum 30-35kr billigere end mange andre steder.
Havde også lidt spørgsmål omkring akvarie filter og hvad slags lysstofrør jeg skulle vælge til et plante akvarie, fik hurtig og professionelt hjælp.
De have mange forskellige produkter til billige priser, og mange forskellige slags dyr til ferskvand og lidt til saltvand.
Deres akvarie planter var rigtig flotte og til en god pris for en god varer.
Det er ikke sidste gang vi tager til Avifaune selvom det tager over en time, men mener at fest er køreturen værd.

Magen til ringe service skal man lede længe efter.

De reklamere med at varene er på lager , men det er de ikke altid.
Bestilte 2 stk fodermaskiner som der stod var på lager , jeg bliver så ringet op et par dage fter jeg har bestile dem og får forklaret de kommer om et par dage..
der går så et par dage og jeg ringer for at høre hvad der sker og får at vide der går yderlige et par dage ,,, vente så et par dage og ringer så til dem 7 dage efter jeg har bestilt varene , og får at vide at de måske kommer om 2 dag men da det jo bliver weekend kan de så først sende om mandagen hvis jeg er heldig ellers bliver det først om tirsdagen , men det er slet ikke sikkert de ville få de foder automater hjem fortæller de mig så.
Det vil siger en vare de reklamere med de har på lager er der over 10 dages leveringstid på og måske længere tid.
Har afbestilt forder automaterne og finde dem et andet sted
Godt nok en ringe service , i setdet for bare at melde ud som tingene er, og sige , vi har dem ikke lige pt , men de kommer på lager hurtigst muligt , men hvornår , det må guderne vide.
Kan kun blive til 1 stjerne og det er fordi jeg ikke kan give 0

en service ud over det sædvanlige :)

Er nødt til at give 5 stjerner for denne virksomhed. vi er virkelig blevet positivt overrasket de sidste 4 gange vi har været forbi.

Det hele er meget billigere, derudover tager de sig virkelig tid til at hjælpe.

Vi har bl.a.fået vejledning om akvarie og fisk samt hund.

Da vores akvarie blev leveret tilbød chaufføren,(som var en af dem der arbejdede i butikken) at hjælpe med at bære det ind, virkelig god service.

Vi køre hellere end gerne 50 minutter hver gang for at kigge forbi butikken i stedet for at tage i andre dyrehandlere.

Inspirerende butik & super service

Jeg skrev den 15 marts en e-mail til Avifauna omkring bestemte størrelser på deres akvariesten, da jeg har et Fluval Edge, hvor der kun er adgang til akvariet gennem et 12x16 cm. hul. Dagen efter havde jeg svar fra Holger om, at det sagtens kunne lade sig gøre at få Avifauna til at udvælge sten på baggrund af bestemte mål.

Jeg fik aldrig bestilt stenene på Avifaunas hjemmeside, da jeg fik muligheden for at besøge butikken i Kollund alligevel, og sikke en oplevelse. Selve akvariedelen er i sig selv et besøg værd, og der er bestemt mulighed for at købe sig fattig i alverdens akvarieherligheder. En ting, jeg i den grad fandt super var, at der var et træknummersystem, så man faktisk er fri for at rende efter en medarbejder sammen med andre kunder, og dermed kæmpe om at komme til. Med et nummersystem er der styr på det, og ingen bliver overset.

Jeg fik købt mine sten og blev vejledt meget grundigt i mit valg af bundlag til mine CRS-rejer.

TAK for en god oplevelse.

Har intet hørt fra butikken efter min bestiling

Bestilte et tilbuds akvarium på deres hjemmeside til 1999,- havde fået oplyst via mail at jeg ville få et helt nyt frem for en demomodel som de skrev i deres tekst.
Ved ikke om der er fejl på deres hjemmeside eller hvad der er galt, jeg har ikke hørt fra butikken.
Først havde jeg via mail takket nej tak pga leveringen, men fortrød og bestilte via deres hjemmeside.
Det var en gave, men nu har jeg måtte finde på noget andet :-(
Vh Helle

Perfekt og hurtig levering af hundefoder

Jeg bestilte hundefoder hos Avifauna onsdag den 2. januar 2013 i forventningen om, at jeg så havde foderet fredag eller senest mandag i den valgte pakkeshop.
Foderet blev afleveret i pakkeshoppen allerede dagen efter - til min store, positive overraskelse :)
Hurtig, nem ekspedition uden problemer, og hurtig levering også uden problemer.

Derfor 5 stjerner herfra :)

Vanvittig go kundeservice!!

Har nu for anden gang handlet med Avifauna.dk. Alle gange har fragten været enorm hurtig, og servicen fantastisk!

Sidste gang havde jeg bestilt en forkert vare, den var for stor til mit akvarie ,skrev til kundeservice som svarede få timer efter, at jeg bare kunne beholde varen, og de ville tilbage betale pengene, så jeg kunne købe den rigtige.

Udover det, har det sindsygt mange vare at vælge mellem, så man føler ikke man skal handle flere steder, da de har alt.

Vær opmærksom på 'bestillingsvarer'

Selv om varen findes på lager (grøn status på hjemmesiden), så betragter de varen for "bestillingsvare" som i følge leveringsbetingelserne ikke kan returneres. Meget villedende! Der står hellere ikke noget om manglende returrett i deres ordrebekræftelse, så det er meget nemt at gøre fejl. I og for sig fint nok, om de bare var 'large' i forhold til retur bagefter. Jeg købte desværre en vare hos dem som viste sig at ikke kunne bruges. Den vil de nu ikke tage i retur. Første gang jeg har oplevet noget så urimelig som kunde, så sidste gang jeg handler hos dem.

Dejligt, nemt og billigt

Dejligt, nemt og billigt - det var det i hvert fald de gange, jeg har handlet fra dem. Jeg har så ikke været i deres irl-butik, men ja.. synes det er en fin shop :) tingene var som de skulle være og var pakket forsvarligt og vi fik vidst også rabat på noget af det, min mor og jeg. Så vi er da godt tilfredse.

god service

Har altid kun fået god service når jeg har handlet med dem og ders priser er gode og varene derfra er i god kvalitet,

Kan varmt anbefales

Jeg bestilte søndag aften en taske til min hund da det var her jeg kunne få den billigst. Mandag kl 12 var pakken sendt afsted. Modtog mail om afhentning hos pakkeshoppen Tirsdag formiddag. Jeg synes det er meget hurtig ekspedering, og tasken levede helt op til mine forventninger. Kan som sagt varmt anbefales.

Super service.

Lyn hurtig levering, Service, Svar, Helt igennem en rigtig god oplevelse
Et godt sted at handle Akvarie Udstyr.

Misvisende billeder på netshoppen

Inde på avifauna.dk kan billederne af diverse dyreartikler godt være misvisende i hvordan varen egentligt ser ud.
Det opdagede jeg da jeg modtog min trekantet gynge til fuglene. Den viste sig slet ikke at ligne den jeg havde købt på nettet, hverken i størrelsen eller formen. Jeg fik ringet derind til en meget sød kundeservicemedarbejder og hun fik vejledt mig i at sende varen retur med en skriftlig aftale, om at få byttet varen til en større model.
Kan nu også se, at de har ændret billedet på netshoppen til det rigtige.

SUPER!

Har handlet ved Avifauna mange gange og der har aldrig været nogen problemer. Meget fine varer og hurtig levering. Kan varmt anbefale dette firma! :)

Rigtig god internet butik med hurtig levering

Jeg bestilte min varer lørdag aften. Mandag morgen var pakken sendt afsted og tirsdag kunne jeg hente den i GLS pakkeshop. Så det kan ikke være bedre.

Supergod internet butik, Supergod service

Har handlet hos Avifauna i mange år, i disse internet tider er en forespørgelses via mail ikke meget at forlange , 10 gange bedre end at ringe, tænk på alle der ringer om småting. Mange spørger også om ting de kunne slå op på nettet. KALDET GOOGLE

Is Avifauna your company?

Avifauna Details

Setweb, Det nemmeste program til selv at vedligeholde, redigere og administrere sine internetsider!

Visit Avifauna

We live here: Egelund 11