Avis reviews

Avis reviews

Very low
2.3

Budget biludlejning

Groft svindel med kreditkort oplysninger. Pas på - I bliver taget ved næsen af dette fup firma.
Lejeprisen var sat til 798 (leje kontrakt nummer E333485611)
Der blev trukket 2428,75 på mit kreditkort.
AVIS / Budget påstod der var en skade, men har ikke kunnet dokumentere dette.
Jeg har vidner på at der ikke var skade på bilen i forbindelse med udlejningen.
AVIS kontaktede mig at skaden var i Kbh. Jeg kørte mellem Århus og Ry.
Dette viser bare at firmaet ikke spiller fair play..

Skylder mig fortsat ca kr. 3.000,- trods mange henvendelse, stadig ingen respons hvorfor Avis.dk Århus har hævet penge på min konto uden min accept og ud over leasing aftalen.

Jeg mini leasede en ELBIL mærke Renault Fluence, i en 6 måneders kontrakt til kr. 5.000,- per måned.
Da jeg arbejder i Norge fik Avis.dk Århus afdelingen 2 konto numre, et dansk og et norsk konto nummer, Avis.dk Århus skulle så trække kr. 5.000,- per måned, men skulle kontakte mig hver gang der skulle trækkes penge, på hvilken af de 2 konti, der kunne overføres penge fra.
Efter nogle måneder opdager jeg at Avis.dk Århus har hævet mindre beløb kr. 50
op til det største beløb kr. 850,-, tilsammen ca kr. 3.000,-.
Jeg sendte mail med dokumentation på hvert beløb som Avis.dk Århus har hævet uden min accept.
Jeg fulgte op med yderligere mails og telefoner, men intet har hjulpet.
Jeg har IKKE modtaget penge retur, ingen forklaring, ingen dokumentation.
Kan heller ikke få kontakt med personer højer oppe i Avis.dk for at fremtvinge en tilbage betaling.
Da avis.dk har hævet kr. 3.000,- på 2 konti, en konto i Danmark og en konto i Norge, er det næsten umuligt at anmelde Avis.dk for misbrug af mine konti.
Jeg har givet Avis.dk mine konto numre i tillid til at Avis.dk ikke misbruger mine konti.
Avis.dk Danmark og Avis.dk Århus afdeling har rent ud sagt en elendig service, derfor denne anmeldelse.
Ligeledes er Avis.dk bogholderi afdeling fuldstændig umulig at få et svar fra, skylder bare skylden på Avis.dk Århus afdeling.
FUP OG FIDUS FIRMA!

Skræmmende dårlig service

Og hold så op med at spamme mig med jeres idiotiske "nyhedsbre". Jeg håber, at I går konkurs.

Skandaløst ringe

1. Henter vore 8 personer bil i lufthavnen som koster ca. 1000/dagen og som vi har lejet 3 uger henover en lang juleferie (en Ford Transit).
2. Efter et par dage tænder en advarselslampe og bilen mister betydelig trækkraft. Vi skal selv i lufthavnen for at bytte bilen.
3. Får ny bil i lufthavnen, også Transit. Kører ud på motorvejen og samme advarselslampe som i den indleverede bil lyser, bilen mister trækkraft og jeg må vende om.
4. Det søde personale kompenserer med 2 lejedage, da de synes det er lidt pinligt.
5. Får udleveret den 3. bil. Denne er ramponeret hen ad siden, og ligner noget fra Lej-et-lig (1000/dagen!). Skydedøren går trægt og forreste dør i højre side lukker ikke helt tæt, hvilket vi finder ud af giver vand på forsædet i regnvejr! Radioen virker dårligt, da der ikke er antenne på bilen.
Jeg kunne have købt en bedre bil for lejeafgiften :-(

Super service over telefonen

I forbindelse med booking af billeje på Hawaii, ringede jeg til avis, for at få et godt tilbud. Dette fik jeg i den grad, som endda matchede de billigere selskabers priser. Det krævede kun jeg oprettede mig som Avis Preferred kunde, hvilket giver en masse ekstra fordele, såsom gratis opgradering, hurtig udlevering osv. Derudover fik jeg en super service i telefonen, som varmt kan anbefales, og jeg har nu helt ro i maven omkring vores kommende ferie på Hawaii.

AVIS service under al kritik

På nettet lejede og betalte jeg en vw golf til afhentning i Tallin Estland. vognen var klar og betjeningen fin i Estland. Vi fik anbefalet at tegne forsikring lige som vi lejede en GPS. På mit Visa kort blev i Estland reserveret yderligere 200 Euro, bla. til at dække de ekstra udgifter.
Bilen blev leveret fuldt tanket tilbage og forventede at derpå Visakortet blev trukket det beløb der skulle betales ekstra. Dette skete 2 dage efter hjemkomsten, 76 euro.
Her nu en uge efter har vi fået fremsendt en regning fra Avis på 78 Euro til betaling inden 7 dage.
Da det tydeligvis var tale om det samme beløb der allerede var blevet trukket på kortet, forsøgte jeg gennem flere dage at ringe til AVIS. Det er endnu ikke lykkedes at komme igennem på telefon, lige som det er umuligt at finde en Email adresse så man kan skrive og få en kvittering for at mail er afsendt.
Jeg synes det er en service under al kritik, det er som om Avis bevist gør det umuligt at komme i kontakt. Helt modsat når man skal leje, i den face er der ikke nogen begrænsninger i servicen.
Næste gang er det ikke Avis der skal lejes bil hos. !!!
Carlo Christensen

Censures their Facebook to make bad experiences disappear

A friend posts a very well written complaint on AVIS page. I tried to like but my 'thumbs up' continuously disappear. Same happens when I try to comment. Then I try to like other people's critique, some is possible and some aren't. I figure out that the system of that is when AVIS promises to make it up to the customer and the same customer at first happily complies the thread is closed. Then I wrote a statement on their wall saying that I found it very immature not to stand up to the critique they get, I got banned.

Fupannonce

Man ser en annonce i avisen med minilease af bil fra 99,- pr dag.... man klikker straks ind på avis.dk og også der er der et stort banner med samme tilbud på deres forside. Når man så klikker på banner´et kommer man til siden og kan se at samtlige biler til 99,- pr dag og 133,- pr dag er UDSOLGTE ????? ... hvordan kan man fortsat reklamerer for noget man ikke kan leverer???

Advarsel mod at bruge AVIS Biludlejning

Lejede og betalte via Mastercard medium biltype den 26-06-2013, for afhentning i Rom Termini Central station den 1.august. Det tog 1,5 time at få bilen udleveret. Personalet bag skranken var forvirrede og stressede og skæntes med folk, fordi det tog så lang tid at få sin bil udleveret. De skulle også udfylde en håndskrevet formular og forlangte at tage en kopi af Masterkortet, selv om bilen jo var betalt. Vi fik en dejlig WV Golf som havde kørt 15.000 km, som dog var meget skadet. Så vi tog en del billeder af den.
Da vi havde kørt 147 km på motorvejen mod Napoli, bad displayet om en kontrol af motorolien. På den første vigeplads kunne vi konstatere at der kun var 2mm olie på pinden. Altså alt for lidt. Vi lod bilen stå en hav time og afkøle og prøvede at starte. Beskeden på displayet var nu væk, så vi kørte forsigtigt til nærmeste tank og fik olie på. På AVIS kontoret i Sorrento var de meget undskyldende og lovede os erstatning for olien. De sagde at jeg skulle have haft en faktura på beløbet! Siden er intet sket. Jeg har skrevet klage til AVIS uden svar. Har altid brugt AVIS uden problemer. Det er helt slut nu.

Trak 1468 kroner ekstra på vores kort.

Vi havde bestilt en Alfa Mito, men da vi nåede vores destination Milano/Malpensa blev vi opgraderet til en Opel Meriva uden beregning, da Avis ikke kunne skaffe den ellers garanterede Mito pga. strejker.

Vi var på ingen måde interesseret i Meriva'en, som iøvrigt ikke var rengjort, men accepterede at tage den til samme pris som Mito'en.

Da vi kommer hjem ser vi, at der er trukket yderligere €192,12 (ca. kr. 1470) fra vores konto udover den oprindelige leje på Mito'en som var €289,36.

Kundeservice trækker sagen I langdrag, så vi har nu taget kontakt til vores advokat med henblik på en inkassosag eller klage til Forbrugerombudsmanden.

Undgå Avis !

Jeg havde booket bil fra udlandet, fra Avis internationale side. Har et Prefered kort hos Avis, men intet steds kan man opgive man har koret, og dermed ret til 5% rabat.

Da jeg ankom til Kastrup, fortalte de først mit Mastercard Debit ikke var et "rigtigt" kreditkort, og ikke kunne bruges - selvom de måneden før havde trukket samme kort for en anden billeje. Selvom Mastercard Debit er listet på deres hjemmeside som et kort de accepterer !?

Dertil ville de hæve prisen, hæve selvrisiko - og måtte fremvise kopi af screen print fra bookingen på nettet, der klart viste prisen, samt selvrisiko ved både skade og tyveri er 0.00 kr. Jeg går med til 800 kr, for at komme videre efter 30 minutters "dialog", men ser senere at de har sat tyveri til 5000 kr - jeg oplyser jeg aldrig vil bruge Avis igen.

Dertil kan de ikke garantere jeg kan få en benzin, de booker mig to gange og reserverer to biler på mit kreditkort, som pludselig godt kan bruges.

Har nu fået regningen, men der er trukket ca 70 kr yderligere på kortet + der er stadig reserveret et større beløb for to biler.

Har undersøgt Europcar - de har benzin over hele linjen, og en sektion for diesel. Og har klare enkle vilkår og priser.

Medarbejderene er en flok kræmmere der suger dine penge til sig

Jeg har netop lejet en bil hos AVIS i Aarhus N (City). De lavede en fejl i reservationen og ringer mig op fordi jeg ikke kan leje bilen til denne pris alligevel. Vi forhandler en ny pris (selvom de er forpligtiget til at sælge til den pris de har oplyst jf. købeloven).
Da pengene bliver trukket er prisen IKKE den vi har forhandlet - flere hundrede fra. De 5 gange jeg har haft dem i røret siden, har jeg kun mødt agressiv adfærd og beskyldninger om, at det jeg siger ikke er sandt...
Selv chefen i Aarhus N var meget hidsig i telefonen og fik mig til at fremstå som en løgner der vil snyde sig til et par hundrede kroner...

Du får bedre service af en gadesælger i Kairo.

Hvis det var muligt havde jeg givet 0 stjerner.

Jeg lejede en BMW 118D for 5 måneder hos Avis.
Bilen skulle ha været klar kl 7:00. Da jeg kom kl 18:00 var bilen stadig ikke klar og jeg ventede ca. 1½ time før jeg fik nøglerne.

Efter 3 uger ringer AVIS og siger bilen jeg kører i ikke er synet om jeg har lyst til at køre til syn med den ?
Det havde jeg ikke lige, så jeg fik besked på at aflevere bilen ASAP.
Jeg fik så en BMW 116D i bytte, som iflg. Avis var samme størrelse og model.

Jeg startede så med at få en ekstra regning på 1200 overkørte kilometer, på trods af at jeg kun have kørt 800km ialt.
Jeg ringede og lagde beskeder hos Avis 1 uge før jeg blev kontaktet af dem igen. Og der gik yderligere 8 dage før den fejlagtige opkrævning var tilbage på min konto.

Da jeg havde kørt ca. 3-4 uger i bil nr2 ringer Avis igen: Den bil du kører i har vi lige solgt, du skal aflevere den ASAP.
Hvilken bil kan i så tilbyde mig ? Da, det er sommerferie har vi ingen i den klasse, men vi kan skaffe en i klassen under.

Jeg valgte at ignorere dem og aflevere bilen 1 uge efter ved månedsafslutningen og kommer aldrig til at tale med AVIS igen.

AVIS laver altså 5 måneders lejekontrakter på biler de har til salg eller der mangler syn. Vil du klage over Avis, skal du klage til den samme afdeling som du har lejet af.
Dvs. at ethvert AVIS-kontor kun skal stå til ansvar overfor sig selv.

Useriøst

Jeg lejede en bil (Mondeo-klasse/1 uge) i Italien med afhentning i Firenze og aflevering i Lucca og betalte i på selve hjemmesiden. I Firenze fik jeg så at vide, at man godt nok havde modtaget min betaling, men ingen oplysninger vedr. de valg jag havde truffet. Dvs. at jeg som udgangspunkt kun kunne få den mindste bil, at end ikke de lovbunde forsikringer var betalt og at jeg som udgangspunkt heller ikke havde betalt for at aflevere et andet sted end Firenze. Jeg havde betalt 400 Euro og skulle nu betale det samme beløb for at få det jeg havde papir på. Her stod vi så , svedende, med kufferter og en lang vej at køre. De sidder med den lange ende og mange skriver nok bare under. Det er ikke en fejl, men et bevidst forsøg på snyd. Over 40 år efter, at vi har haft mennesker på månen, prøver AVIS at bilde mig ind, at de i Italien ikke kan se hvad jeg har valgt og betalt for på deres egen hjemmeside i DK.Det tog lang tid og granskninger af mine danske udskrifter inden deres krav blev taget af bordet. Fuldstændig vanvittigt og useriøst. Jeg valgte AVIS netop for ikke at blive bondefanget. Deres forsikring som sløjfer al selvrisiko er herudover helt ublu i pris (35 euro/dag). Du kan lige så godt leje en bil på gadehjørnet i Firenze.

Er blevet et dårligere produkt-og dog

Vi har, flere gange lejet bil gennem Avis. Vi bestiller altid hjemmefra og igen i år skete det. Vi skulle til Frankrig og skulle der betale cirka 2800kr for leje af en bil i 6 dage, med envejsleje gebyr, og med selvrisiko. Vi valgte en forsikring der fjernede selv risicien, og dermed lød prisen så på 3850kr. dvs over 1000kr for den forsikring i 6 dage. Pæn pris må man sige.
I en fransk by fik vi en parkerings bøde fordi vi holdt i en zone hvor man skulle sætte sit parkeringsur. ENESTE problem var bare at der intet var i bilen? Det er jo ikke lige noget man tjekker når man lejer en bil, regner blot med at alt er som det skal være. Men nej. Da vi afleverer bilen vil vi så klage over det manglede parkeringsur og få at vide at dem sætter man ikke i bilen, for dem stjæler kunderne????
WHAT!! Hvad kan det lige koste at erstatte en billig papskive?
Nu har jeg sendt en klage til Avis over manglende udstyr i bilen og mener at de skal betale P bøden, som vi jo godt nok ikke har fået endnu, men som sikkert ender hos Avis og senere vel også hos os. Hvad der sker er så uvis, men efter andres anmelder herinde, er mine forventninger om en positiv udgang ikke stor.
Og så er deres valutavekslingskurs meget dårlig. Ikke at vi valgte at betale i DK kroner, det stod blot at vi havde fået den valgmulighed (altså at betale i Euro), men havde fravalgt den. Ja det er så en direkte løgn....ingen fortalt på noget tidspunkt noget om et valg af valuta, så havde vi da valgt Euros. Bankens kurs er meget bedre end Avis.
Men indtil denne oplevelse har vores erfaring med Avis dog kun været af det gode.
Nok til 4 stjerner, men den seneste trækker altså ned.....opdatering følger!
september 2013.
Retfærdighedvis skal jeg lige give en stjerne ekstra, så vi nu lander på 4. Vi fik 50 euro retur pga vores problemer, og har ikke set skyggen af en p-bøde, så den må de også have betalt. Så nu er vi næste helt tilfredse. Dog er Avis kursen stadig ikke ok.

Hold jer væk fra AVIS hvis I vil leje bil!!

Vi lejede bil i 10 dage gennem Avis i Malaga. Vi bestilte hjemmefra, dvs. i Danmark. Da vi ankom fik vi bilen. Bilen havde tekniske problemer efter få dage. Vi kunne ikke få en ny byttebil før dagen efter, hvorfor vi sagde til Avis at vi forventede en discount i den endelige slutpris. Dvs. vi havde ingen bil i halvanden dag. Vi afleverede bilen på 10 dagen som aftalt og med opfyldt tank. Prisen for lejen var aftalt til ca. 350 euro. DA vi kom hjem konstaterede vi, at vi blev trukket over 4.500 kr., hvilket er ca. dobbelt så meget. Vi har nu forsøgt at få fat i AVIS i 5 uger, men de afslår med at de har lang ventetid. Vi er nu gået til forbrugerrådet m.fl. Det er bare utroligt at man kan køre en forretning på den måde...

Dårlig kundeservice

Jeg lejede en bil fra fredag eftermiddag til søndag morgen, men var allerede færdig med flytningen lørdag morgen, så kørte hen hvor jeg havde lejet den og spurgte om jeg kunne aflevere den et døgn tidligere end beregnet og bestilt. Det var ingen problem sagde de og jeg fik kvittering der viste at jeg så skulle have omkring 180 kroner tilbage. Efter lidt over en uge havde jeg stadig ikke fået frigivet depositum, så kontaktede kundeservice. Her skulle jeg så snakke svensk eller norsk med en der ikke forstod dansk. Men alligevel må hun have forstået nok til at depositummet efter nogle dage blev frigivet, men de 180 kroner var der ikke. Denne gang valgte jeg så i stedet at skrive en mail, for der havde jo været store sprog problemer sidst. Efter nogle dage rykkede jeg igen for svar da jeg intet hørte. Dette gentog sig 4 gange før der endelig kom en kort flabet mail om at jeg ikke ville få mine penge, da man ikke kunne lave om på lejeperiode og at jeg jo bare kunne have læst kontrakten.
Det er meget muligt at der står det i kontrakten, men det var jo ikke det jeg fik at vide af ham der passede biksen, ellers havde jeg da beholdt bilen det ekstra døgn som jeg jo så kom til at betale for alligevel, Desuden er det da under al kritik at det ikke er en der kan dansk der passer telefonen i kundeservice.

Ikke rigtig hel sikker på pris

Med AVIS har jeg ikke været sikker på prisen. Der var været forskellige ekstraudgifter. På den anden side blev jeg gjort opmærksom på at jeg kunne opnå en vis rabat.
Ellers har jeg indtil videre oplevet ganske rimelig service.

Uprofessionelt!

Bestilte en 5+2 bil via billeje.info hos AVIS. Skulle hente den kl 15, men den er stadig ikke klar kl 16. Ikke meget hjælp at få... Er dig blevet tilbudt to biler i stedet. Hvordan jeg skulle kunne føre to på én gang er mig stadig ubegribeligt.

Enormt utjekket firma.

Er godt tilfreds med dem i Fredericia!

Vi lejede en flyttebil, da vores datter skulle flytte.
Betjeningen var god, og flyttebilen var 100% i orden.

Is Avis your company?

Avis Biludlejning Details

Reserver din lejebil online hos Avis og få specielle tilbud og rabatter på billeje på vores kontorer i Danmark, Europa og resten af verden - herunder de fleste lufthavne og togstationer

Visit Avis

We live here: Lufthavnsvej 10