AvMinTand ApS reviews

AvMinTand ApS reviews

7.3

Ertugrul Elvan - en super god tandlæge - et besøg værd.

I dag har vi besøgt vores tandlæge - Ertugrul Elvan, i Alanya. Vi er kommet hos ham siden 2008, og kan meget varmt anbefale at benytte ham som tandlæge. Klinikken er helt ny, hygiejne og service er i top, og ingen "overbehandling". Min mand og jeg har igennem årene fået lavet adskillige kroner, almindelige fyldninger, rodbehandling, og vi har aldrig haft grund til at være utilfredse, ej heller haft problemer med hans tandlægearbejde efterfølgende. Ertugrul og hans personale er meget venlige, og meget bevidste om, at vi er på ferie, og ikke skal have unødige smerter eller besvær. Han er meget fleksibel med tider, og hans chauffør henter og bringer os, og kommer altid til tiden - ingen "tyrkertider" en aftale er en aftale.

Vi har haft flere bekendte med hos Ertugrul, og alle er blevet taget godt imod, og har været meget tilfredse. Vi har begge helt droppet tandlægen i Danmark - går til vores kontroller her i Tyrkiet, og "examination is free" så vi har adskillige gange forladt klinikken uden at skulle betale noget som helst, også selv om, der er taget røntgenbileder.

Fantastisk godt arbejde hos Ertugrul Elvan i Alanya.

Jeg har brugt Ertugrul Elvan's klinik i Alanya gennem de sidste 7 år og har både fået lavet nye kroner, udskiftet gamle kroner, udskiftet gamle fyldninger og fået lavet nye.
Alt sammen lavet af Ertugrul Elvan eller hans kollega.
Det hele er 1. klasses arbejde, jeg har aldrig haft problemer efterfølgende med noget af behandlingerne.
Min ældste krone der er lavet af Ertugrul Elvan er nu 7 år gammel og fungerer stadig perfekt, som den dag den blev lavet.
Mine andre kroner og fyldninger er også stadig perfekte.
Jeg har aldrig haft problemer med at de faldt ud, sad løse eller gav smerter, hvorimod den krone jeg fik lavet i Danmark hos min danske tandlæge, har skiftet farve, sidder løs og ikke passer nær så godt som dem jag har fået lavet hos Ertugrul Elvan, så den skal skiftes i år.
Jeg er i Alanya mindst 2 gange om året og turen går altid til Ertugrul Elvan, for et tjek eller en behandling.
Jeg kunne ikke drømme om at bruge andre tandlæger, hverken i Tyrkiet eller i Danmark.
Klinikken er super lækker, alt er Windows baseret i behandlingsklinikken, der bliver brugt de nyeste materialer og hygiejnen er helt i top.
Jeg har lidt af tandlægeskræk hele mit liv, men hos Ertugrul Elvan, er der god tid til at få forklaret hvad der skal ske og jeg er helt rolig når jeg sætter mig i stolen.
Jeg kan kun anbefale at bruge Ertugrul Elvan i Alanya hvis du skal have lavet tandarbejde, fantastisk arbejde og billige priser, man bliver hentet og bragt til og fra hotellet og tiderne bliver altid overholdt.
Jeg har altid været tilfreds med Avmintand og Ertugrul Elvan, så flere venner og familiemedlemmer har også været der og altid været super tilfredse.

Dårlige anbefalinger

Jeg fik for 6 måneder siden anbefalet en tandlæge i Alanya (Ertugrul Elvan) af avmintand.dk. Jeg tog der ned og fik en rigtig god service, blev hentet på hotellet osv.
Da jeg så kom hjem begyndte mareridtet.
De to kroner jeg havde fået lavet, en alm. Og en dobbelt, var helt flade. Det er altså lidt svært at spise med flade tænder, skal det lige siges. Nu er der knap gået 6 måneder og min dobbelt krone er lige faldet af. Jeg kontakter derfor avmintand.dk for at gøre dem opmærksom på problemet. De kræver at jeg sender et røntgen billede eller en udtale fra min tandlæge, hvilket jeg selvfølgelig godt forstår de skal have. Da der er tre års garanti på kroner his den tandlæge jeg besøgte i alanya, får jeg bare at vide at jeg jo kan tage derned for garantien gælder kun i tyrkiet. Det er desværre ikke en mulighed for mig da jeg ikke kan få fri fra arbejde lige nu. Min anden mulighed er at få sat kronen på i danmark, hvorefter de vil prøve at få tandlægen i tyrkiet til at betale. Hvis det er den samme flade krone der bliver genbrugt vel at mærke.
Så hold jer langt væk fra Ertugrul Elvan og lad vær med at tro på at avmintand.dk vil hjælpe jer med noget. De er fuldstændig ligeglade. Min anmeldelse af tandlægen på deres hjemmeside er ikke engang kommet på, da de åbenbart kun kommer gode anmeldelser på deres hjemmeside.

Perfekt - god service- god og meget dygtigt- og rar atmosfære.

kan varmt anbefale Vestsjællands tandlæge centere. dygtige og meget kompentente. Nu kan jeg holde ud og se på mig selv igen. tak.

God tandlæge!

Det er længe siden jeg har benyttet mig af avmintand, men jeg kan kun sige at jeg har været godt tilfreds med deres hjælp! Jeg fik en tandlæge i Mameris, dygtig og omhyggelig! Hvis jeg får brug for en tandlæge til at lave så omfattende et stykke arbejde, vil jeg rigtig gerne bruge ham igen! Avmintand har været hjælpsomme og ok set med mine øjne, så efter at have set de ikke alt for pæne breve, følte jeg mig nødsaget til at skrive et par ord!
Venlig hilsen Lis Kuby

Dårlig kundeservice

Efter at have skrevet til avmintand.dk tog det dem 3 dage at svare. Jeg fik ikke besvaret spørgsmål vedr. tandrejsen tilfredsstillende hvorfor jeg valgte at finde en billig tandlæge i Danmark i stedet - der var god hjælp at hente på nettet hvad det angik.

AvMinTand.dk Details

Visit AvMinTand ApS