Axelmusic reviews

Axelmusic reviews

Very low
2.0

Har sgu aldrig oplevet lignende

Var i Axel Music i OBC her til eftermiddag for at købe en film. Jeg havde ringet i forvejen og fået dem til at lægge filmen til side for mig, så jeg gik direkte op til kassen for at købe den.

Der var ikke nogen ved kassen.

Jeg kiggede lidt rundt og så bankede jeg på disken for at gøre opmærksom på mig selv (ikke hårdt eller noget, bare to hurtige bank med knoerne). Og ekspedienten kom til syne fra baglokalet.

"Jeg vil godt bede dig om at lade være med at banke på disken", vrissede hun ad mig.
"Nånå", tænkte jeg, "man har en dårlig dag. Ja jeg ville osse være vrissen, hvis jeg løb rundt med en ring i læben, men det er nok bare mig, der er gammeldags." Men jeg sagde pænt undskyld, fik min film og betalte.

Og da hun så havde fået pengene, så fik jeg en lektion om, hvor irriterende det var, at folk bankede på disken. "Jeg var lige gået ud i baglokalet for 10 sekunder siden, og jeg kigger altså hele tiden ind i butikken".

"Undskyld mig, men butikken var altså tom - jeg kunne jo ikke vide, at du lige var gået", svarede jeg tilbage. Men det blev ikke godtaget, næh nej. Hun var "træt af at blive behandlet som en hund"

Ja, det sagde hun sgu til mig.

Så kære ekspedient i Axel Music, jeg lover, at jeg aldrig banker på disken igen i din butik. Ja, faktisk vil jeg love dig, at jeg ALDRIG SÆTTER BENENE I DIN BUTIK IGEN.

Magen til opførsel!

Ubehagelig sælger. Dårlig service

Jeg ledte efter en film jeg havde købt derinde engang, Forespurgte og havde faktisk fundet ud af de havde den, dette var undersøgt på nettet 1 time før jeg tog derind. Jeg lagde normalt omkring 2000 eller mere når jeg handlede film derinde, Men det er slut. Ekspedienten kaldte mig en løgner og den film jeg skulle købe havde de aldrig haft. Da jeg konfronterede ham, sagde han at han aldrig havde sagt jeg løj, kun at det jeg sagde ikke passede.
Jeg lægger mine film penge et andet sted fra nu af. Der er sikkert andre butikker med film der vil have mine omkring 9000 årligt til film. Så går jeg heller i stereostudio.

Fantastisk Service, gode priser.

Har været fast kunde hos dem i en del år, og købt mange dvd'er igennem tiden. Deres priser er stærke, leverings tiden kan varier, men aldrig været udsat for, at varen aldrig kom. Og hvis der problemer med DVD'en, sender du den tilbage, de betaler for det hele, og du får en ny... SERVICE!!!

Butikken er ikke perfekt, men har aldrig haft problemer med dem

Jeg har købt en del film hos axelmusic.dk og dette har forløbet fint nok.
Deres priser er ikke altid de bedste (men sådan er det for mange butikker) men ofte er priserne ok eller gode.

Sidste jul ville jeg bytte noget jeg havde fået i gave, men da perioden var udløbet ville de kun give mig tilgodehavende beviser. Det var jeg lidt sur over på tidspunktet, men de har ikke overtrådt loven og det var egentlig rimelig nok synes jeg (havde overtrådt perioden med 1 måned eller lignende). Tror ikke de overhovedet var forpligtede til at tage varen tilbage - men det gjorde de.

4 stjerner for pålidelighed og fairness.
1 stjerne mangler fordi man af og til bør tjekke priserne en ekstra gang.

Jeg føler mig altid snydt hvis jeg har betalt for meget :)

Gode priser indtil bestilling

Har bestilt derinde et par gange.

altid gode priser, og stort udvalg, med god varebeskrivelse. især varebeskrivelsen var et plus, da det er nemt og se om der er danske undertekster på HD materialet.

dog syntes jeg at det er langt ude og kræve 20 kr, per varer i ekspeditions gebyr, hvis du ikke handler for over 1000 kr. plus du skal betale fragt. det bare ikke iorden.

gode priser og godt udvalg af blu-ray

ingen problemer, gode priser og leveringen forløb uden problemer.

i det hele taget en god oplevelse.

Fint udvalg og hurtig returnering ved fejlagtig levering

Axelmusic.dk har et godt og varieret udvalg, men priserne kan ikke rigtigt matche andre netbutikker.

Jeg havde købt Bourne Ultimatum som Blu Ray ved en fejl og returnerede denne jfr. deres generelle forretningsbetingelser. Beløbet var inde på min bankkonto få dage senere. God service.

Bredt udvalg og god service

Alle danske filmelskere bør have denne side blandt foretrukne. Siden har det absolut bredeste udvalg af film, både DVD og Blu-Ray, og rigtig god info om udgivelserne inkl. billeder af coveret.

Rigtig, rigtig god service i tilfælde af problemer.

Alt for dyrt og voldsomt uoverskuelig side!

Axelmusic har RIGTIGT mange film.. men ikke nogen voldsomt god oversigt over dem, hvilket i mine øjne vil sige det er en svær side og bruge hvis du ikke skal købe de helt nye film eller du ved hvad du leder efter! men der er forholdsvis god service, men ikke det rigtige sted at købe film hvis du har en kodefri DVD afspiller og du kan overleve en engelsk film uden danske undertekster.

Axel Music

Rigtig god net-handel, og så er det jo også fedt, at man kan se om varen er på lager i din lokale Axel Music.

Voldsom fragtrate

Har købt en del hos Axel, men det er slut p.g.a. de knapt 18Kr der kommer ekstra per vare hvis man ikke bestiller for 1000 kr. Specielt når de ikke er billigere end konkurenterne med skiverne.

Gode priser - hurtig levering

Har hver gang fået det jeg har bestilt. For det meste har de gode priser på varerne og har tit film man ikke kan få andre steder. Portoprisen er 17,95 kr. pr. vare, hvilket er alt for højt, hvis man bestiller mere end 1 vare.
Kundeservicen skraber dog bunden. Det er ikke hver gang man får svar på en mailhenvendelse og når man endelig får svar (efter noget tid) så er det meget korte svar (og til tider mangelfulde).
Men alt i alt en god oplevelse.

Dårlig service!

Skal aldrig handle der igen. Dårligere service skal man lede længe efter!

Fedt udvalg som er lidt udover det sædvanlige, mange specialtitler og hurtig levering selvom der er tale om import-titler. Har handlet der et par gange med stor tilfredshed.

Fine priser, god tilbud engang imellem, stort udvalg og god side.

Produkterne bliver leveret hurtig og de svarer hurtigt på mails.

Aldrig haft nogen problemer, god leveringstid, gode priser, alt i alt et sted der varmt kan anbefales

Super sted at handle. ingen problemer, og modtager man et defekt produkt så byttes det med glæde uden problemer.

Har ikke haft nogle problememr med handle der inde, savner dog lidt i udvalg, godt nok kan de importer for folk hvilket er godt, men ikke alt.

Et af de bedste steder at købe film. Dog er det skuffende at Racoonclub, hvor man køber region 1 dvd'er, er blevet adskilt fra den danske del. Derfor "kun" 4 stjerner.

Is Axelmusic your company?

Axel Music Details

Visit Axelmusic