Azkaban reviews

Azkaban reviews

7.8

Verdens Bedste Danske Harry Potter Fan Side

Jeg er RIGTIG store fan af Harry Potter og kan varmt anbefale Azkaban.dk til andre Harry Potter fans.
Det er en nem og overskuelig sige og rigtig bruger venlig.
Du kan finde alt lige fra hvilke skuespillere der spiller de forskellige roller i filmene, om bøgerne osv. og nyhederne er supere.
Synes at Ulrik Ulmer gør et rigtig godt stykke arbejde :D

SUPER Perfekt side!

Enorm god side for viden om Harry potter og komende film og bøger o.s.v. med et godt brugervenligts system. men dem der giver denne side 1 stjerne og siger fx. at de ændrer ens meddelser. så nej det gør de ikke ... hvis du er provokerende over for andre kan din meddelse blive slettet eller du kan få en advarsel eller blive bandet fra siden. et normalt system og i har vel ikke noget at klage over vel? ... læs dog reglerne før i opretter jeg til en side :)

Indlæg slettes og ændres...

Jeg var en overgang bruger på azkaban, men da jeg har en kildekritisk tilgang til nogle nyheder og administrationen af siden blev det til tider for meget for Ulrik Ulmer, der administrerer siden, så mine indlæg blev ofte slettet, eller nogengange rettet til at have et helt andet indhold... Diktaturet længe leve... Så der er jeg ikke bruger mere.

God hjemmeside, men dårligt administreret

Jeg har gennem længere tid fulgt med på azkaban.dk, og selve indholdet er for det meste godt, omend det ofte er fejlfyldt og grammatisk helt i skoven.

Det der dog bekymrer mig ved siden, er at jeg lidt for ofte har set eksempler på, at sidens bagmand styrer det hele med så hård hånd, at hvis der er nogle indlæg, der går imod hans meninger, eller på anden måde sagligt kritiserer måden tingene bliver gjort på, så bliver folks indlæg enten slettet, eller redigeret til at have et helt andet indhold, der pludselig siger det modsatte...

Det er dårlig stil, hvis man vil fremstå som et seriøst site.

super

jeg synes at azkaban er danmarks nr 1 når det handler om Harry Potter info der kommer nyheder næste hver uge

perfekt

Der kommer nyheder næsten hele tiden (næsten hver dag)
der står meget nytigt viden om Harry potter verdenen.
Der er også sjove afstemninger.

Hvis man er en harry potter fan, skal man virkelig gå ind på den side.

Is Azkaban your company?

Azkaban Details

Søger du et sted hvor du får seneste nyt fra Harry Potter og den magiske verden? Så er Azkaban.dk stedet - Her opdaterer vi næsten dagligt med alt nyt som har med Harry Potter at gøre. Læs om den kommende Harry Potter-film: Harry Potter and the Half-Blood Prince (Harry Potter og Halvblodprinsen). Du får også senest nyt fra forfatteren JK Rowling, og skuespiller som: Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Tom Felton, Bonnie Wright osv.

Visit Azkaban