Azomedia reviews

Azomedia reviews

5.5

Er også blevet snydt

Bestilte varer i slutningen af december. Fik den 18. januar en mail hvori de fortalte at varen var sendt, men at der var sket en fejl da de skulle trække pengene på mit dankort. Da jeg har handlet med dem flere gange uden problemer, så jeg havde paraderne nede og overførte pengene. Siden har jeg hverken modtaget penge eller dvd'er på trods af at jeg har sendt flere mails til dem.

Jeg har handlet der i flere år, og er aldrig blevet snydt af dem

Jeg har handlet der i flere år, og er aldrig blevet snydt af dem

Ingen varer

Vi handlede der desværre også før nytår. Helt nøjagtig d. 29/12-2010.
Pengene er trukket på kontoen d. 3/1-2011 MEN ingen varer kommet. Vi betalte med Mastercard :-(

De svarer ej heller på mail.

Men hvor holder disse fuskere til?

UK Media Retail Ltd.

Azomedia.dk

Westerallee 155
24941 Flensburg
Tyskland

Det er godt nok træls !!!!

Fusk og svindel.

Jeg er også en af dem der hoppede på at købe noget fra dem og har heller ikke modtaget nogen vare selvom det er 14 dage siden jeg bestilte. Og har lige konstateret at deres hjemmeside/web-butik også er lukket ned.

Ophørsfusk

Vi hoppede også på den med de gode ophørstilbud, betaling blev trukket på kontoen, men der kom ingen varer, forsendelsesadvis, faktura, ej heller svar på mail. Vi gjorde indsigelse i banken og beløbet er blevet tilbageført.

Der er vel ikke andet at sige end: Pas på, uanset hvor fine karakterer og hvor gode erfaringen man tidligere har haft, er der ingen garanti for det varer ved. Betal altid med kort, hvor der er mulighed for at gøre indsigelse.

Ingen varer

Har oplevet det samme, som K. Møller.
Men nu kan man heller ikke komme i forbindelse med dem og vel heller ikke oprette fiktive ordrer, så andre kan miste deres betaling.
K. Lundsgaard

Penge hævet - ingen varer!

Fik gode tilbud før jul og bestilte, skønt ordet 'ophørsudsalg' forekom i alle tilbudsmails. Nogle få hundrede kroner er hævet for varerne; men varerne har jeg ikke set!
Har ellers været utroligt glad for at handle med Azomedia pga. kvalitet og ultrahurtig levering.
K. Møller

Penge hævet, ingenvarer

Som flere andre har jeg også oplevet at pengene er hævet på dankortet (30/12), men der er ikke sendt varer på trods af rykkere.
Så nu har jeg bedt banken trække betalingen tilbage.
Har ellers kun haft gode oplevelser med Azomedia tidligere.
Mvh Finn

Så kom varen alligevel

Har handlet her før uden probs. Derfor intet der ringede da der kom masser af mails med tilbud i december, han har hævet pengene, men ikke sendt varen. varen er kommet i dag den 14-1-11 havde man bare fået besked i december om problemerne havde man ikke været så nervøs

Avarsel !!! Bedraget !!!

Azomedia har hævet penge på min konto, og intet sent.
Er der nogen der kender sikkerheden for handel med dankort på www ?
Politianmeldelse ?

Azomedia

Vedr. Azomedia som jeg har handlet med i flere år og tidligere kun har kunnet omtale rosende, er jeg nu desværre løbet ind i et problem. Firmaet er ved at lukke ned - jeg bestilte for 800 kr varer den 29. december 2010, pengene blev trukket på min konto dagen efter den 30.12., men jeg har pr. 5.1.2011 endnu ikke modtaget nogen varer.Den 3.1. sendte jeg en mail og har intet hørt, ligesom jeg har forsøgt at ringe flere gange, men telefonen bliver ikke taget.
Min genbo, som også bestilte varer 29.12.2010 har heller ingen varer modtaget, og beløbet er også trukket fra hans konto 30.12.2010.
Jeg er nu bange for, at Azomedia bare sælger ud, stikker pengene i lommen og glemmer at levere!!
Er der andre, som har oplevet det samme?

OPDATERING: Advarsel!

OPDATERING:
Desværre er firmaet ikke længere til at stole på, og derfor har jeg valgt at ændre karakteren.

Dette er gjort på baggrund af kontakt fra andre brugere. Her ud over ønsker jeg ikke at være misvisende.

Hold jer væk!

Jeg kan derimod anbefale http://www.nierle.dk/ som er førende leverandør inden for blanke medier :-)

PS. Dvdr.dk er også gået offline, da det er under samme firma.

Anmeldelse på baggrund af tidligere køb:
Azomedia.dk kan klart anbefales. Ingen tvivl om det, dog er der billigere konkurrenter der ude.

Jeg er overrasket over den hurtige levering, hvilket er lækkert.

GLS er jeg dog ikke meget for, men sådan er det jo!

Derfor 5 ud af 5, selvom billigere alternativer kan findes - Det er jo ikke det de skal bedømmes på.

hurtig levering

Hurtig levering og ingen problemer.

SUPER WEBBUTIK

Hurtig levering af bestilte varer, (2dage), samt virkelig god indpakning af varerene,helt sikker en butik der kan anbefales.Super service :-)

Super god webbutik

Fik varen efter 3 dage (incl. weekend). Indpakningen var ultra professional.
Kan varmt anbefale butikken til alle!!

Godt gået vil jeg bare sige ...

Det fungere bare over alt forventning, meget hurtig og skånsom levering. Azomedia.dk har yderligere nogen meget fair priser på cdromartikler, jeg synes ikke at det kan være bedre i mine øjne.

Hurtig og nemt

Jeg bestilte DVD'er fredag eftermiddag og mandag formiddag kunne jeg hente dem SÅDAN.

Godt og seriøst firma

Jeg har et par gange købt Brændbare Dvd´er hos Azomedia. Hele handlen gik rigtigt godt, varerne kom dagen efter jeg bestilt. De billige priser,og det store vare udvalg, gør at jeg helt sikkert vil handle her igen.

Suveræn service hos Azomedia

Jeg bestilte en spindle DVD'ere hos Azomedia, men hørte ikke noget i flere dage.

Jeg skriver så til dem kl. 9.22 om morgenen, og kl. 9.56 har jeg svar at der desværre var sket en fejl med deres system, og at de ville sørge for at få sendt pakken samme dag --- med en lille ekstra ting i!

Da jeg så henter min pakke finder jeg en spindle med 100 brændbare DVD'ere, og et DVD sleeve med plads til 20 dvd'ere!

Super service, super flinke mennsker, og lækkert plaster på såret giver 5 stjerner i min bog!

Billigt, god kvalitet og sikker levering

Gode tilbud og god kvalitet, hurtig levering - hvad mere kan man forlange.
Dejlig nemt og problemfrit, så azomedia.dk er blevet min foretrukne side til bestilling af diverse medier

UK Media Retail Details

Visit Azomedia