B reviews

B reviews

5.7

Dúr ikke på Android produkter

Forsøgte efter indførelsen af betalingsartikler at gå ind på siden på min mobile enhed. Uden held. Fik bare besked retur, at de 10 artikler var brugt og jeg derfor enten måtte betale eller vente til næste måned. Ok, tænker jeg, jeg havde faktisk ikke læst artikler endnu på det tidspunkt og kontakter derfor (med stort besvær) kundeservice. Denne er udelukkende indrettet til nuværende kunder - ikke potentielle!. De fortæller mig så, at siden ganske rigtigt ikke fungerer på android enheder - men jeg kunne jo bare investere i et apple produkt, for her virker det!! Se dét er kundeservice.
De kunne i øvrigt ikke oplyse hvornår eller om, det kommer til at virke.
Kunne ellers godt være interesseret i at købe abonnement, men helt ærligt - det tør jeg altså ikke, når de ikke engang selv er klar over, hvorvidt det virker. Tror bare jeg holder mig til de udbydere, hvor det rent faktisk virker....

Avisen er god, men.....

alt for meget politik og politisk reklame. I er ikke de eneste der formidler politisk reklame. Jeg hader politik.

God avis

Berlingske er en af de mest seriøse aviser der findes, både på nettet og på tryk.

Avisen er velskrevet og ikke fyldt med en masse billeder som unødigt fyld.

God avis.

Berlingske

Jeg elsker Berlingske. De har de bedste og mest indsigtsfulde skribenter. Og så har de en bred dækning af politik, erhverv, udland osv.

Is B your company?

Nyheder og journalistik 24 timer i døgnet på Danmarks bedste nyhedssite. Artikler fra indland, udland, København, sporten, Folketinget, anmeldelser af bøger, film restauranter og meget mere.

Visit B