B2b Shop reviews

B2b Shop reviews

9.0

Lidt langsom i optrækket da en af de dele jeg havde bestilt ikke var hjemme, men efter et opkald med venlig service, opgraderede han delen til rustfri (gratis) da den var hjemme og jeg havde hele ordren dagen efter.

Hurtig levering og til fin pris

Kuglehane og skruelåg hurtig leveret - alt som det skal være

Super butik

Fandt nemt og hurtigt alt hvad jeg søgte. Billige varer, billig fragt og lynhurtig levering!

Fin service

Fandt hvad jeg søgte og fik god service over telefon.

kanon service

bestilte lejer ved dem og der gik ikke mange dage så var de i postkassen.bedre kan det ikke blive

Sådan!

Købte en taphane til en palletank. Den kom 2 dage efter. Der er ikke så meget at sige. Sådan!

Fremragende

Jeg købte et par låg til palletanke. Der blev leveret for få af en vare, men b2b-shop løste i to omgange fejlen uden diskussion. Ethvert firma kan begå fejl, men viser i særdeleshed klassen i løsningen af problemerne. I anden omgang henvendte b2b-shop sig selv for at høre, om ikke de havde lavet en bøf, hvor mange andre firmaer havde afventet reklamation på reklamationen i håb om at slippe afsted med det. Det er service ud over det sædvanlige, og derfor en sjælden topkarakter herfra.

Eminent rådgivning

Sendte mail til b2b hvor jeg bad om tilbud på en del trykluftgrej. Blev ringet op af ejer Michael Hansen, som brugte den fornødne tid på at vejlede mig til nogle bedre løsninger. Vi endte op med en aftale om, at han sender mig et udvalg i en prøvepose - inden jeg bestiller nogen varer. FANTASTISK SERVICE

Super support

Har købt forskellige rustfaste fittings. Jeg havde bl.a bestilt 2 dele der var inkompatible og blev kontaktet af b2b-shop telefonisk. Jeg mailede et billede af min installation hvorefter jeg dagen efter modtog et billede af de fittings b2b shop ville foreslå. Det er da service!
Michael Nielsen

Mærkelig måde at køre forretning på!

Indehaveren er umulig at få kontakt til, både via telefon og mail.

Reply from b2b-shop

Vi beklager meget de store problemer med nogle få leverancer, men dette er nu bragt i orden. Håber du har modtaget varene + den ekstra ordre du havde bestilt, ellers kontakt os venligst igen.

mvh

nye tider

efter en ny chance må de have ros. denne gang var der en kanon service og varene landede efter blot 2 dage. mange tak

Reply from b2b-shop

vi beklager meget de problemer der har været, men varene var sendt retur p.g.a. manglelfuld addresse (vores fejl), varene er nu leveret og modtaget.

m.v.h.
b2b-shop

Manglende levering af ordre, og ingen tilbagemelding fra kundeservice...

Jeg har d. 03.12. bestil vare hos B2B-shop, men ikke hørt fra dem siden, og man kan ikke komme i kontakt med deres kundecenter, hverken via Email eller telefon.. Dårlig service, når nej INGEN service.....

Reply from b2b-shop

Beklager meget de problemer det har givet, men varene er nu på vej. Er varene ikke modtaget senest mandag, kontakt os venligst igen.

beklager endnu engang mange gange.

Krisetid ^ ^

Lidt travlt under krisen men ens varer kommer om en dag eller 2 for sent

Fantastisk rådgivning.

Jeg skulle bruge nogle dimser, og var i tvivl om varenr osv. B2B-shop svarede lynhurtigt på min email, og efter et par emails frem og tilbage var tingene på plads. Fremragende betjening, de bedste anbefalinger herfra.

b2b-shop Details

Internet butik med alt i fittings & ventiler, samt tekniske artikler.

Visit B2b Shop

We live here: Vænget 2A, Kundby