Baboom reviews

Baboom reviews

4.5

hmmm.

Det er en "okay" side, de mangler at få nogen til at holde øje ..
Der er desværre rigtig mange der bliver snydt derinde, er selv blevet snydt derinde (dog for småting, men det er en principsag). Har da også fået mine ting i starten da jeg handlet derinde stoppet dog da jeg blev snydt.

svindlere, alt-vidende mennesker og ingen feedback ved anmeldelse af brugere!!

dårlig side at bruge som sælger eller køber for en del af de brugere derinde er alt for useriøse og tit svindlere, ikke nok med det er der også den slags brugere der tror de ved alt og absolut skal reklamere med det konstant...

forummet er meget godt hvis du er til sådan noget, dog er der tit nogle 'kedelige' emner som anal sex eller rød kjole vs. sort kjole som godt kan trække ned på karakteren..

jeg har lavet nogle handler derinde men ofte har det været for skuffende, dengang jeg meldte mig ind som bruger af fællesskabet var det fordi at der var mindre snyd end på dba og fordi det var lidt mere eksklusivt, sådan er det IKKE mere!!!!!

Svindlere har frit spil

Og man må ikke advare andre om dem.

Det går igen for de fleste af deres sider.

Ja, som næsten alle Bazoom´s gallerier

er Baboom.dk IKKE en undtagelse.
der er simpelhen ikke andet end små børnehavebørn, smålige HA´er, og svindlere alle vegne derinde..

Dog, har lavet en del handler derinde, og fået kontakt til flere, men på trods af du BETALER for at få en profil, så er der simpelthen så mange useriøse derinde, og svindlere, som kun venter på du overgiver dig og sender varen inden pengene er modtaget eller sender samtidig med de (skulle have sendt) og så aldrig modtager noget. Baboom ,Rcgalleri, Scootergalleri, gnavergalleri, you name it, de er alle sammen fyldt med sådan nogle.. dog vil jeg anmelde disse enkeltvis.
Baboom har desværre også den ulempe at der OGSÅ er et forum derinde, som indeholder nogle af de mest latterlige emner og de værste tilsvininger, nedrakkelser og åndssvage diskussioner du overhovedet kan finde. Der er folk som bliver rakket ned for at være for tyk, være sammen med en ældre partner, sælge ting som de ikke lige får taget billede af med det samme, men vælger at bruge et ¨kopi¨ billede, altså, SÅ mange ting.. og bazoom VED det, men de gør ikke rigtig noget ved det.. anmelder du en for snyd eller svindel, så hører du ikke nærmere, og personen får lov at fortsætte..

virkelig dårlig site, hvis du kommer ind som ¨ny bruger¨ og får skrevet noget forkert eller ikke er vant til børnehaveniveauet derinde..

2 stjerne herfa

Useriøst

vil give mange af de andre ret, især det med de meget fornemme og skrøbbelige HA'er, fik slettet profil for at skrive "åh, nu ikke dig igen." til en HA.

Forum: fungerer på godt og ondt, nogle gange kan du være heldig at få hjælp til det du søger, andre (de fleste) gange får du lidt til ingen hjælp, eller hvis du er heldig en masse useriøst pladder..

Marked: fungerer som mange andre markeder, dog en vigtig mangel når man handler, CPR-validering..

disse opfattelser er baseret på 2 år på baboom aka. heaven for dem der ikke har andet end tid og en masse lort de skal ud/af med.

alt i alt én stjerne til baboom.

Velkommen til fusker, bistand nasser og uinteligente unge

Det er det perfekte sted til at svindle, svine andre og sælge stjålet vare.

Ganske fin side

Jeg har lavet en del handler igennem baboom og det kan kun anbefales.. Baboom er ikke mere usikker end man gør det til

Alt for usikkert!

Baboom kan være fin hvis man bare er interesseret i at komme i kontakt med andre mennesker .. Men til at handle på, kunne der laves mange forbedringer omkring sikkerheden - jeg er selv blevet snydt derinde, og det er bittert, da halvdelen af de mennesker der er derinde, sikkert er oprigtige sælgere - og derfor er det pisse svært at være en oprigtig sælger derinde, da folk har svært ved at stole på det - for hvem siger ikke de er det ?!

Baboom er og bliver en svindlerbule

Granted jeg bruger forummet men aldrig i mit liv om jeg turde handle derinde medmindre alle oplysninger er givet mellem mig og sælger. "Hjælpe"-Admins har intet med hjælp at gøre og reagerer kun hvis det er en af deres egne "venner" som bliver påtalt i enten annoncer eller indlæg hvilket er en ufattelig dårlig måde at håndterer sagerne på. Udover dette fænomen er der på intet tidspunkt opsyn med de handler som forgår på siden. Det er som allerede udpeget af mange, et Mekka for svindlerer og så længe siden eksisterer med de nuværende "hjælpe"-Admins vil dette ikke ændre sig.

Fint koncept!

Og det er da klart at baboom ikke skal stilles til ansvar for at brugerne ind imellem snyder hinanden - det er ikke en handelsvirksomhed men blot en portal hvor folk kan formidle sig selv, sine billeder, videoer og annoncer... sitet kører fint og alt ser ud til at virke!

fin

side.. folk forstår bare ikke altid reglerne om handler med privat men ellers er det en kanon side... er der tit...

Utroligt dårlig side ! Snyd og svindel både fra bruger og admins !

Det er en utrolig sørgelig side med nogle kedelige individer og nogle endnu mere sørgelige hjælpe admins !

Pas på!!!

Ok side..

Men skal du handle så tjek alle oplysninger du får.
Eller aftal et møde så det går ordentlig til.

Fint koncept. Men ikke nok styr på det.

Igen kanon side, som invio igen tjerner en masse penge på. Men sådan er det jo at være "opfinder" Men syntes det er noget svineri, at de ikke gør mere, for at stoppe for snyd derinde, da der er meget der forgår sådan. Men om ikke andet, igen deres trælse hjælpe adm. Som er så magt liderlige. Hvis man ikke giver dem høj nok stemme, hov, blev du lige frosset.

Useriøs side og Mekka for svindler...

Forumet er meget Useriøst og hvis man mangler en kopi-varer, så finder du her et langt større udvalg end man gør på en tur til asien.

Luk dog siden

Hvis en ADMIN er en jyde så må folk kun fra Jylland sælge på baboom hvor de sletter andre annoncer som ikke er fra Jylland den skulle hedde jyskbaboom i stede for. Luk dog den side ned og folk snyder også en del på siden.

Sikkerhed i gulvet, Support findes ikke og Admins tror de ejer verdenen

Baboom.dk har valgt at have 5-6 frivillige hjælpe admins som sådan set styre Baboom, de vælger hvem og hvorfor folk skal fryses, de blæser selv på reglerne og kommer med standard svar som fx '' Jeg ser mig nødsaget til at slette din foto-profil da du mindst skal have 5billeder som du ikke har'' dog i reglerne står der at det er en god idé at have de 5 billeder, ingen steder står der at der skal minimum være 5. any ways jeg blev slettet her iforgårs da jeg blev truet af en voksen familie far fra fyn, jeg fandt mig dog ikke i det og blev dog også revet med, dagen efter var jeg blevet fjernet, ingen grund eller nogle former for advarsler, det er anden gang det sker, har også haft problemer med en Admin da vi ikke kunne enes i forum så sikkert dette, der er INTET professionelt ved denne hjemmeside, Bazoom eller Invio som ejer det er LIGEGLADE med deres kunder og derfor melder jeg mig ikke til igen.

Ingen sikkerhed og admins er som konger.

Baboom og alle andre søskendesider som baby, bil, scooter og mange andre- galleri.dk er alle under samme firma, og ingen af søskendesiderne yder nogen form for sikkerhed til brugerne. Alle kan registrere en konto og begynde at svindle. Og selv om mange siger det er brugerens egen skyld, er der INTET hjælp at hente fra babooms admins eller support.

Hvis man kontakter en admin med en ulovlig annonce, sker der intet. De vil ikke hjælpe hvis man bliver snydt, og support svarer ikke tilbage når man har konstruktiv kritik, eller tilbyder sin hjælp til at drive siden ærligt.

Der flyder med kopivarer, svindlere og i forumet for man lov til at snakke om at downloade film og spil ulovligt, samt at dele andre ulovlige informationer.

Siden burde lukkes ned.

Både god og dårlig

Har været bruger på baboom i cirka 3 år nu.
Og ja der er rigtig mange snydere! Men det er folks egen skyld
Internet handel for private er folks egne bekostninger. Det er
med at tænke sig om. Jeg sælger for det meste kun og hvis jeg
endelig køber henter jeg selv varen eller handler med nogen af
de faste.

Men der mangler folk til at holde øje med annoncer m.m
Der er adminds der inde men de reagere ikke en skid! Skift dem ud!

Ingen reaktion udfra talrige henvendelser

Snydernes paradis ja.. Vil man klage over fejlagtig sletning af profil, får man ingen svar. Man betaler for at være medlem, men der bliver ikke lyttet til medlemmerne. Baboom (bazoom) må unægtelig være på kant med forbrugerloven.

Man betaler for en varer, man ikke modtager i form af, uretmæssig sletning af profil, fordi en hjælpeadministrator(som bare er en almindelig person, der er udpeget til at varetage jobbet som "politimand") ser sig sur på en, og derefter bare sletter ens profil.

De hjælper ikke folk, i forbindelse med mislykkede handler, hvor modtager ikke får sin vare.
De laver ikke cpr validering, eller andre tiltag for at minimere snyd.
De frasiger sig ansvar med købeloven ang. onlinehandel.
Oplyser ikke folk om at de rent faktisk er indenfor købeloven, når de laver fjernhandel.

Alt i alt, spild af penge.

Is Baboom your company?

www.baboom.dk Details

fotoalbums, marked, køb, salg, bytte, profiler, dating, billeder, venner, veninder, kærester, familie, debat, udfordringer, forum, social, mennesker, unge, teenagere, teenager, drenge, piger, voksne, annoncer

Visit Baboom