Baby reviews

Baby reviews

7.6

Yderst inspirerende og masser af hjælp

Har brugt siden i ca 4 år og kun haft gode oplevelser.

Der er plads til tårer, glæde, bekymringer, sorger og gode grin.

Har flere gange fundet inspiration der inde ift vores egne børn.

Kan varmt anbefale siden til andre forældre, kommende som nye og gamle, kvinder som mænd.

Jeg elsker baby.dk!

Det er et super lækkert sted at være. Der er altid en masse søde piger som er klar på at hjælpe og rådgive - og mænd ;)

Det eneste negative jeg finder ved siden, er at det er oftere og oftere at en debat kan ende i mudderkastning :)

super side

Jeg besøger siden dagligt, og flere gange om dagen. Skal først til at deltage aktivt på siden PGA. Projekt baby er startet hjemme hos os. Men jeg har fået rigtig meget viden omkring det at have et barn, og er glad for at kunne bruge baby.dk som sikkerhedsnet til spørgsmål og til at dele mine oplevelser. Kan helt klart anbefale siden. Udover de andre brugere er der positive ting som at den er let overskuelig, nye tiltag og gode artikler og opdages på nyheder relevante for forældre.

Rigtig godt forum

Nemt at finde rundt på siden og utrolig søde mennesker at snakke med.. Man kan altid finde svar og hjælp til sine spørgsmål.

Perfekt.

syntes klart baby.dk er et af de bedste forumer for folk med børn, uden og dem der venter sig. Der er altid aktivitet derinde og folk er gode til at svare og hjælpe .

Det eneste minus jeg os har er at der ikke er så meget for de kære mænd, hvis det var lettere at være mand på siden ville der sikkert os være flere aktive . Kan man da håbe . :)

Elsker det

Baby.dk er aLT for mig, Genialt :D

SUPER nem og overskuelig hjemmeside!

God stemning, søde (Og hjælpsomme) admins og så er den super brugervenlig!!
Got to love it!!! :)

god og hyggelig side

dette er en side jeg bruger rigtig meget tid på at være på... jeg elsker at skrive privat med et ar af tøserne og få en hyggelig sludder om alt muligt også om andet end børn..
Eneste minus er at vi godt kunne bruge lidt flere rigtigt aktive brugere derinde :)

Fantastisk hjemmeside!

Er blevet besat af baby.dk, den side er virkelig vanedannende!
Siden er overskuelig, og fyldt med søde mennesker!
Topkarakter herfra! ;)

Mit cyber hjem

Har været bruger af siden lææænge og har absolut intet dårligt at sige om det. Dog kan jeg huske jeg havde svært ved at navigere rundt på siden, da jeg blev bruger. Men fandt hurtigt ud af hvordan det hele fungerede, både med hjælp fra andre brugere og staff !!!

Elsker baby.dk

Jeg har været på baby.dk i 2 år, og er på siden dagligt. Jeg har haft en stor glæde af siden, og har det fortsat. Jeg elsker min mødregruppe derinde, vi mødes IRL, og snakker sammen dagligt på siden! Jeg har fået så meget hjælp og støtte, og er taknemmelig for sidens eksistens!

Love it

Har været på baby.dk i 2års tid nu :-)
Self er der op og nedturer derinde, ligesom på en arbejdsplads eller et venskab. Men alt i alt elsker jeg siden. Pigerne har givet mig gode råd, været der med krammer hvis behovet var der, fulgt mit liv:D
Man får muligheden for selv at komme med råd og gode tips,
Hver dag er der et eller andet at grine af, kun fordi brugerne er så gode til at dele guldkorn fra børn og dem selv i hverdagen.
Jeg har fået en del nye venskaber og det er guld værd.

Jeg støtter op om baby fordi medlemmerne/ledelsen har gjorde det nemmere for mig at være mor/gravid og partner.

Tak <3

Er du ikke med os, er du imod os!!

Ja sådan er atmosfæren. Har været bruger i næsten 3 år og har været ret glad egentlig.
Men der er en sag mellem øverste hoved og nogle brugere, som man ikke må kendskab til, selvom det kan have relevans for de andre brugere. Yderemere bliver man slettet, hvis undrer sig over ledelsen.

Det største problem ligger i at ledelsen også er almene brugere af sitet, hvilket jo medfører at de ikke kan være 100 % neutrale.

Men ja, bliver jo nok slettet efter denne udtalelse!
Baby.dk ApS

Reply from Baby.dk ApS

Vi sletter kun brugere når vi ser det som nødvendigt og vi har ikke pligt til at informerer alle brugere om årsagen bag. Dog vil vi meget gerne se på din sag hvis du mener du er blevet uretfærdig slettet - vi kan naturligvis begå fejl og derfor vil vi gerne tage en sag op til genovervejelse samt give en uddybende forklaring på vores valg.

Dejlig side :)

Er rigtig glad for at bruge baby.dk - det er næsten pinligt at måtte indrømme at jeg logger på flere gange dagligt, for tænk nu hvis jeg gik glip af noget :-O hehe..
De dejlige kvinder og mænd er altid klar med gode råd, søde ord, trøst, opmundtring og en kærlig opsang - ja faktisk alt det man kunne ønske sig! Jeg har haft rigtig stor gavn af baby.dk gennem min graviditet, og jeg tvivler slet ikke på at jeg vil få ligeså meget gavn af den når baby kommer til verden om små 2 måneder :)

Yderst tilfreds!

Jeg har del tid jeg har været på baby.dk været yderst tilfreds med siden; Henrik samt alle de andre frivillige der arbejder med siden gør et fantastisk stykke arbejde for, at vi kan bevare en nyttig side hvor man kan søge opysninger, gode råd og debatere alt muligt.

Der er desværre et par der forsøger at sabotere det for os andre men dette håndteres fint af moderatoerne - der slået hårdt ned og det er helt fint med mig!

Siger ihvertfald tak til alle de der er med til at gøre det muligt at drive siden

Mit 2 hjem

Baby.dk er et fantastisk site, hvor man deler alle sine glæder, sorger, opture, nedture osv. Man får støtte, kram, heppekor, ris og ros af staff og medlemmer.. Jeg har været der i 4 år snart og ville ikke undvære siden for noget.

Glæder mig til mange år endnu <3

5 stjerne

Siden : jeg synes siden er rigtig god! Henrik gør et super stykke arbejde!

Brugerne : folk der elsker at høre om andres børn og hvad dertil hører + dele ud af egne erfaringer....

Nogengange blir går der dog rimelig meget hønsegård / sladder over det

MEN ALT I ALT EN SUPER GOD SIDE!!!!!!

jeg ville ikke kunne leve uden

det er her jeg får svar på næsten alle mine spørgsmål, får diskuteret livets store spørgsmål, får hjælp til næsten alt, giver viden og erfaring og virtuelle knus videre til andre brugere, lykønsker dem der er nygravie, nye forældre, fødselarere, nygifte osv osv osv... her er plads til alle, så længe man behandler hinanden med gensidig respekt og medmenneskelighed så er det lige stedet hvor man kan smække stængerne op og sludre for en sladder.. vise sine guldklumper frem og følge med i vennernes dejlige børn, og kamp om at få børn...

My love!

jeg ELSKER baby.dk.. Det er som mit 2. hjem. Det er den hjemmeside jeg bruger aller mest tid på - her er fantastiske mennesker og et fantastisk staff som kæmper en kamp for at gøre siden endnu bedre for os brugere. Den SKØNNESTE hjemmeside i verdenen!

I <3 baby.dk

Verdens bedste baby side, som jeg ikke kunne leve uden.

Baby.dk ApS Details

Baby er stedet for dig, der ønsker barn, venter sig eller allerede har små fødder i hjemmet. Her finder du debat, artikler, fotoalbums, nyheder og andre informationer om børn. Alt samme på Baby.

Visit Baby

Write to: webmaster@baby.dk