Babyfryd reviews

Babyfryd reviews

9.5

Igen alt fint

En af de sider jeg ofte handler på.
Gode tilbud og børnenes sommergarderobe er der så efterhånden styr på nu med super lækre shorts fra Alba:)

Yndlings hjemmeside !!

Simpelthen lækre vare, hurtig levering, super søde kundeservice og altid pænt pakket når man modtager sine vare.
Jeg bestilte et Anemone katvig regnslag denne gang og det er super flot og lækkert. Pænere end jeg havde forestillet mig :)
Der shopper jeg igen og forbliver med det :)

Super god service, hurtig levering og ingen problemer med at returnere varer

Jeg har nu handlet hos Babyfryd.dk igennem de seneste 2 - 3 år. Jeg har i den tid været yderst tilfreds med såvel deres service, levering og sortimentet. Samme gør sig gældende for returnering af varer, som har været fuldstændig uproblematisk.
De varmeste anbefalinger herfra.

SUPER hurtige og rigtigt søde

God butik, med gode tilbud og sød kundeservice.

Ekstremt hurtig levering!

Simpelthen genialt!

Jeg har ofte handlet hos Babyfryd og jeg har altid været meget tilfreds med deres høje serviceniveau og lækre udvalg af børnetøj. Jeg bestilte hos Babyfryd fredag kl. 15 og modtog min pakke kl 11.30 om lørdagen - det er da den bedste service, man kan ønske sig! Stor ros og tak herfra!

Perfekt!

Handler tit i webshoppen, og er hver gang tilfreds. God service og hurtig levering! Sidste gang bestilte jeg fredag og modtog pakken lørdag! Den bolsje der hver gang følger med pakken giver også point :)

Har kun ros!

Super god service, hurtig levering, bolche med i pakken og bare super lækre mærker*

Min ordre blev glemt

Havde bedt om at få sendt med gls til et bestemt sted. Skrev at jeg gerne ville vide besked hvis det ikke kunne lade sig gøre. Hørte ikke fra firmaet og måtte rykke et par gange for svar. Endte med at få varen fragtfrit, men synes der gik for lang tid inden dette blev tilbudt

Rigtig god service ingen problemer.
Altid hjælpsomme og bestiller gerne varer hjem hvis man ønsker en anden størrelse eller et print som normalt ikke er at finde. Jeg har flere gange fået dem til at bestille småfolk tøj hjem til min søn.
Min ultimative farvorit shop.

Super forretning :-)

Fantastisk forretning. Hurtig levering.
Og sidst men ikke mindst super god kundeservice.

fantastisk

den bedste webshop men børnetøj

Fantastisk børnetøjsshop

Tip top i orden side. Har handlet der op til flere gange, og man får altid et lille bolche med :-)
Også modtager man tøjet næste dag, virkelig hurtig levering!

Super service :)

Babyfryd er super. Jeg har kun oplevet god service derfra. Tingene bliver leveret til tiden og er bare i orden. Jeg foretrækker til enhver tid et stabilt firma, hvor jeg får de ting jeg bestiller og de ikke er udsolgt hver anden dag. Det levere babyfryd :)

Intet mindre end PERFEKT.

Elsker Babyfryd. Elsker elsker elsker. :)
Er så imponeret over deres altid gode service med alt. En hilsen til Anja.

Handler tit i deres webshop, og anbefalder den til alle.
Er vild med udvalget af diverse lækre mærke.
FANTASTISK..

Den bedste børnetøjsbutik på nettet ;o)

Hos Babyfryd.dk kan du opleve en service ud over det normale. De er altid klar på en personlig og professionel vejledning, når du har brug for det.
Hvis der er nogen styles eller størrelser de ikke har, vil de altid gerne forsøge at bestille det hjem.... :o)
Babyfryd.dk fører de absolut bedste børnetøjsmærker.
Der er altid super hurtig levering.
Ganske enkelt, vi elsker babyfryd.dk <3

Tip top shop

Er meget tilfreds med min handel med denne butik. Lækkert sortiment og billig fragt. Skal helt klart netshoppe her igen:)

Fantastisk service og behagelige ekspedienter

Super hjemmeside for børnetøj. Kunne dog godt få lidt flere mærker. Men servicen er i top, ubeklagelig bytteservice, god informationsstrøm til kunder og god kontakt samt dialog til kunderne

God butik

God butik med et stort udvalg og god service.

Fantastisk shop

Babyfryd er en rigtig dejlig shop som har lige netop de mærker vi bruger mest herhjemme. Jeg oplver altid en service der er helt i top og har også en enkelt gang fået ombyttet et par bukser da de var lidt små til min datter helt uden problemer.
Derudover er indehaveren meget aktiv på deres gruppe på facebook hvor hun altid er sød til at råde og vejlede om tøjet.
babyfryd har mine varmeste anbefalinger

Anbefales varmt

Mine erfaringer med babyfryd er kun gode - gode priser, service og hurtig (og billig) levering.

www.babyfryd.dk Details

Børnetøj fra Katvig, Hollys og Ej Sikke Lej finder du i Internetbutikken BabyFryd.dk. Katvig striber i mange farver, Hollys kløvere i mange kombinationer og endelig Ej Sikke Lejs Nutty og animal print!

Visit Babyfryd