BabyGear.dk reviews

BabyGear.dk reviews

9.2

Hurtig levering og gratis fragt

Jeg købte lidt uldtøj fra Melton og Joha, nu da det er ved at være koldt, og jeg var glad for at se, at varerne ville blive sendt samme dag, da jeg bestilte inden kl. 17. De kom dog ikke dagen efter og heller ikke de næste par dage. Jeg ringer til Babygear.dk og får at vide, at det skyldes, at den ene af de varer, jeg har bestilt, ikke er på lager. Jeg beder om at få slettet varen, så jeg kan få resten med det samme, og dagen efter har jeg min pakke. Det gik stærkt!

Jeg kan se, at der er flere, der ikke har opdaget, at der står, når en vare ikke er på lager, så man kunne måske fremhæve det i indkøbskurven? Jeg har set andre steder, at der kommer en pop-up-meddelse med ordlyden "Vær opmærksom på, at denne vare ikke er på lager", så det var måske en idé fremover?

I det store hele havde jeg en god oplevelse og handler gerne her igen.

God service!

Hurtig levering - også da jeg skulle have byttet en vare til nummeret mindre, gik der igen kun 1 dag fra bestilling til varen lå i postkasse .
Meget hurtigt tilbagemelding da jeg skrev en e-mail om en lille misforståelse - rigtig god service. Handler helt sikkert fra Babygear.dk igen

Nægter at varen var med fejl ved levering

Jeg købte et par madkasser før sommerferien, som mine børn fik i gave efter en lang sommerferie. Jeg opdager så at den ene madkasse har en forkert pakning i låget, fordi den falder ud da jeg åbner den, og tager et billede af produktet, som jeg vedhæfter i en mail til firmaet. De ber så om et ordrenummer, og jeg sender med det samme min faktura til dem. Der sker intet i en uge, og jeg rykker så for et svar. Svaret jeg får tilbage, er at de mener pakningen i madkassen ikke stammer fra den madkasse, og at det er for sent at reklamere over varen. Nu står jeg så med et helt nyt produkt, som ikke er brugbart, fordi der mangler den rigtige pakning.

Reply from babyGear.dk

Vi har modtaget din anmeldelse af vores behandling af din reklamation over en manglende aftagelig pakning i en plastikboks til kr. 29,00, som du har købt for næsten 3 måneder siden. Vi synes faktisk selv, at vi generelt er fair i vores behandling af reklamationer på produkter. Dog skal disse være modtaget inden for rimelig tid.

Vi har solgt flere tusinde af disse bokse og har aldrig før hørt om et Sistema produkt, hvor der fra fabrikken manglede en pakning eller hvor der var en elastik monteret som pakning.

Du har fremsendt billede af låget, hvori der er monteret en elastik, som intet har med Sistema at gøre. Da du har haft madkasserne i næsten tre måneder og pakningen kan falde ud under vask, vurderer vi, at det beklageligvis nok er det, der er sket. Det er set før og udgør ikke en fejl ved produktet - selvom det naturligvis er ærgerligt.

Gode priser og varer - men leveringstiden er (for) lang...

Jeg har købt 2 JOHA uld bodyer ved Babygear - der er intet at sætte på varerne eller prisen.. Men jeg synes leveringstiden for 2 uldbodyer var for lang.
Jeg bestilte varerne d. 8/9 (søndag) - får en faktura, at varerne er pakket d. 17/9 (dvs. over 1 uge efter bestilling), får samme dag at vide at de er sendt af sted og modtager dem så dagen efter (d.18/9).
På deres hjemmeside står der at
" Alle varer bestilt inden kl 17 på hverdage afsendes samme dag. Leveringstiden afhænger af den valgte forsendelsesmåde:"
"GLS - til Pakkeshop: Vejl. leveringstid er næste hverdag. Varer sendt med GLS er med track and trace, så du kan følge forsendelsen."

Men hvis man blot ved, at det kan tage lidt længere end beregnet, er der ingen grund til ikke at handle der - jeg var i hvert fald godt tilfreds med varen og prisen derpå og kommer helt sikkert til at handle der igen.

Hej Christina,

Tak for din anmeldelse.

Det er meget vigtigt for os at vores leveringer afsendes hurtigt og rettidigt i forhold til hvad vi lover.

Vi kører med realtime lagerstyring på alle varer, så man som kunde, lige over købsknappen på alle produkter, kan se lagerstatus på det pågældende varenummer.

Jeg kan se at lagerstatus på den body du bestilte i den pågældende farve/størrelse har haft følgende lagerstatus: "Varen er på vej til lageret - afsendes om 4-6 dage". Planningen for rettidig afsendelse af din bestilling har derfor været scheduled til senest den 17/9.

Jeg er derfor tilfreds med at se, at din forsendelse er blevet afsendt inden for den lovede tidsfrist, samt at du har modtaget varerne dagen efter afsendelsestidspunktet.

Endelig hold øje med lagerstatus på produktet når du bestiller, så kan du se, hvornår din levering vil blive afsendt. På 98% af vores varenumre er lagerstatus "På lager - bestil inden kl 17, så afsender vi i dag."

Jesper Brejning
BabyGear.dk

Snap levering

Bestilte min vare onsdag kl. 15, og den lå i postkassen allerede torsdag middag. Dejligt!

vare er fint men ikke godt nok med levering

Har bestilt varen i mandags inden kl 17.00, og forventer at modtage den dagen efter. Men i onsdags har jeg stadigvæk ikke modtaget varen. Jeg har sendt mail til dem og fået svar hurtigt at de har problemer med deres IT forbindelse og frankeringsmaskine. Jeg synes at I skal kontakte kunden med forklaring straks, når der opstod problemer og I ikke kan levere varen med det samme. (Jeg kan lave om til GLS forsendelse, hvis jeg ved I har problemet). Det er ikke så godt at kunden skal kontakte jer først før I reagerer vores bestilling.

Reply from babyGear.dk

Tak for din tilbagemelding.

Vi beklager, at din ordre er blevet afsendt med 2 dages forsinkelse.

Vi har i weekenden flyttet BabyGear.dk's lager med 10.000 varenumre. På vores nye adresse oplevede vi mandag og tirsdag uventede tekniske vanskeligheder med forbindelsen til Post Danmark, så vi beklageligvis ikke kunne frankere på frankeringsmaskinen og dermed afsende A-post. Jeg kan se, at vi kort tid efter modtagelse af din mail, har informeret dig om dette.

På grund af flytningen holdt vi lukket fredag. Mandag havde vi derfor en usædvanligt stor mængde ordrer, der skulle afsendes. Samlet set gjorde det, at vi oplevede meget stor travlhed mandag og tirsdag.

Normalt ville vi naturligvis have sendt en mail ud til vores kunder, om uventede problemer med afsendelse af breve. I den konkrete situation valgte vi dog at sætte alle ressourcer ind på at få ekspederet ordrer, da vi vurderede, at det alt andet lige var det vigtigste.

En flytning til en anden lokation vil uværgerligt altid give lidt forstyrrelser i driften. Vi er dog godt tilfredse med, at at vi allerede mandag morgen var klar til at ekspedere 95% af alle ordrer og allerede onsdag morgen havde helt normal drift.

Vi beklager ulejligheden og takker for din forståelse og tålmodighed

De bedste hilsner
Therese Rasmussen
Kundeservice, BabyGear.dk

super service

Jeg bestilte en vare igår og har modtaget den idag :-) det er super god service

Billige varer inkl. fragt og hurtig levering

Min søn mistede sin suttekæde i Italien, og da det er noget vi bruger meget, måtte vi have en hurtigst muligt. Bestilte en så snart vi kom hjem, og havde den dagen efter. Det billigste sted jeg kunne finde den specielle snor jeg ville have (så den var magen til tvillingebrors), og så var det endda inkl. fragt. Et sted jeg gerne handler igen.

IKKE GODT NOK!!!!!!!

Vi bestilte varer på hjemmesiden en søndag. De reklarmerer med, at hvis man bestiller inden kl 17, sender de varen næste dag. Så vi bestilte inden kl 17.Desværre havde vi intet modtaget om onsdagen. Derfor kontaktede vi deres såkaldte kundeservice. Vi fik snakket med en dame, som bestemt IKKE burde være ansat i den stilling. Hun var sur, utålmodig og virkede meget irriteret over at vi ringede. Vi har nu modtaget vores pakke, 5 dage efter den blev bestilt....

Vi vil ikke anbefale dette firma til nogen....

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se at din bestilling skulle have været afsendt den 5/8, men grundet en beklagelig lagerfejl er ordren først blevet ekspederet på lageret den 7/8. Jeg beklager at afsendelsen er blevet forsinket med 2 dage.

Vedr. din vurdering af min kundeservice, så er det mig din kone/kæreste har talt med, og jeg husker godt vores samtale. Som jeg sagde til hende over telefonen, da jeg ringede til hende efterfølgende, kan jeg kun beklage mange gange, at hun har haft en dårlig oplevelse.

Selvom jeg måske nok synes, din vurdering er lige vel hård og personlig - er det naturligvis meget beklageligt, at din kone/kæreste har haft en dårlig oplevelse af vores samtale. Målsætningen hos BabyGear.dk er at vi skal yde god og smilende kundeservice. Jeg husker godt samtalen og jeg må give dig ret - den kundeservice jeg ydede var ikke tilfredsstillende - Jeg havde ALT for meget om ørerne og det gik ud over kvaliteten af samtalen - undskyld!

Vi har rigtig travlt med rigtigt mange ordrer, ferie på lageret, samt modtagelse af store mængder varer. Dette giver lange arbejdsdage og arbejdsdagen kan virke stressende.

Det undskylder naturligvis ikke, at min kunderservice i jeres tilfælde ikke har været tilfredsstillende, men på din kone/kæreste kan jeg forstå, at hun har været tilfreds med og har modtaget min undskyldning.

De bedste hilsner
Therese Rasmussen
Kundeservice, BabyGear.dk

Dårlig service

Jeg modtog en defekt varer, som blev sendt tilbage igen. Den blev så repareret på en ikke tilfredsstillende måde, og da babygear mener at de har testet produktet, så kan jeg ikke få refunderet pengene.
Jeg har før handlet ved babygear, og har været meget tilfreds med både service og leveringstid. Men denne oplevelse gør jeg at ikke vælger babygear igen.

Hej Pia,

Det er naturligvis vigtigt for os, at vores kunder er tilfredse. Vi har imidlertid et andet perspektiv på sagen end det du fremlægger.

Din anmeldelse går på en leveret vare, hvor der desværre har været en selvskærende skrue der ikke har været skruet ordentligt fast. Vi tilbyder dig at sende varen ind til os via det vedlagte forudbetalte GLS returlabel. Vi kan se, at der blot er tale om en selvskærende skrue i den lille kugleramme, der ikke sidder ordentligt fast, så en sugekoppen er gået løs.

Da vores værksted kan udbedre denne mangel, bliver varen repareret. Efter testning af varen, hvor vi kan se, at sugekoppen i bunden sidder fast, sender vi den retur til dig - alt sammen inden for få dage.

Efter modtagelse af kuglerammen, skriver du til os, at du ikke er tilfreds med at vi har udbedret manglen. Udbedring af mangler er helt i overensstemmelse med Købeloven samt kutymen i branchen. Det er ikke anderledes, end hvis du køber et stykke tøj, hvor en knap falder af, og butikken så reparerer det.

Selv om produktet er taget i brug tilbyder vi dig endda at du kan fortryde købet ved at returnere produktet.

Vi beklager, at du vælger at se det som dårlig service, at du inden for få dage får et udbedret produkt retur. Vi er godkendt af E-mærket og overholder deres retningslinier for god e-handel. Er du i tvivl om dine rettigheder er du altid velkommen til at kontakte E-mærket.

Jesper Brejning
BabyGear.dk

Hurtig levering og gode priser

Købte en dispenser til modermælkserstatning til 44kr. Som sandart leverer de gratis med GLS og små pakker har desuden gratis post omdeling, hvilket denne blev.

Jeg bestilte og dagen efter var pakken leveret til mig. Tænk engang hvilken ekstrem god service der ydes selv for så få penge.

Der er så mange gode produkter og jeg vil helt sikkert købe her igen i takt med min søns behov for babygear ændre sig.

Fortjener helt sikkert top stjerner.
Kan siges at jeg havde dispenseren med i mødregruppe og de var alle begejstrede og den ene bestilte 1stk for 44kr mens vi var samlet og dagen efter sendte hun mig et billede af den fine pakke hun havde modtaget. Så denne service tyder på at være generel.

Intet at sætte en finger på

Kun positive oplevelser med at handle på siden :) Og priserne er lidt under det jeg har fundet varerne til andre steder.

Ordrenumre:
600042699
600042690

Perfekt :)

Bestilt 2 skønne sommerdragter til min datter igår :) Som vi lige har afhentet på posthuset idag :)

Varerne i perfekt tilstand :)

OK butik

Stort udvalg på siden, hurtig levering.
Ved den vare, jeg har bestilt, er der forskel på, hvordan varen ser ud på de forskellige billeder, og den ser anderledes ud end forventet. Jeg havde kun set på titelbilledet inden bestilling.

tip top

Bestilte den ene dag og næste formiddag stod kassen her til mig. Alt var fuldstændigt iorden og som beskrevet på hjemmesiden. Perfekt !

her går man ikke galt i byen

Hver gang jeg har skulle bruge noget til min lille dreng har jeg kigget på babygear.dk og hver gang har jeg fået en fantastisk service.
Dem der sidder i kundeservice er rare og afslappet (selv sidst på dagen)

Bedst af det hele er deres lev. muligheder - jeg elsker at jeg kan bestille og hente 15 min senere - eller få det i en GLS shop i nærheden af hvor jeg er dagen efter :-D

Jeg kan ikke forstille mig at jeg vil bruge en anden side i nærmeste fremtid.

lige efter bogen

meget hurtig levering og en pris der er inkl. forsendelse.

God service og hurtig levering

God service og hurtig levering

Alt i orden

Ingen problemer med bestilling eller forsendelsen. Jeg har handlet her flere gange og det er en af de hjemmesider, jeg tjekker først, når jeg mangler noget baby-relateret

babyGear.dk Details

BabyGear.dk - Kids on the go. Vægten i vores varesortiment er lagt på det udstyr og tøj familien skal bruge, når den skal på tur uden for hjemmet. Autostole, flyverdragter, parasoller, gummistøvler, solbriller, drikkeflasker, køreposer, høreværn, tasker, kopholder, regnslag, svømmevinger, m.m.

Visit BabyGear.dk

We live here: Smedekærvej 33