Babyhit reviews

Babyhit reviews

5.7

Dårlig service

Meget kort og lakonisk, fordi det er rriterende for mig at tænke på babyhit.dk
Bestilte to varer og fik bekræftelse (det skulle være en gave). Betalte 60 kr. for fragt. Fik kun den billigste vare. Sikken overraskelse, da jeg sku have varene med til babyfest.
Folk skal vide, hvor "godt" service hos babyhit.dk er

billigt, nemt og hurtigt

Har lige modtaget min trip-trap stol som er noget billigere her end alle andre steder.
Nemt at bestille og levering af Postdanmark lige til døren 3 hverdage senere.

Helt tilfreds

Jeg bestilte IdaT regntøj, ugens tilbud, og det blev leveret som det skulle. Ingen problemer.

Havde bestilt nogle jakker men opdagede desværre først bagefter at de havde noteret, at de var små i størrelsen.
Jeg skrev til dem, om jeg kunne nå at annullere min ordre og fik hurtigt svar om, at selvfølgelig kunne jeg det. Super

Desværre er leveringstiden normalt lidt lang, men ellers er alt ok. Handler gerne her igen

Service i top

Jeg bestilte fornyligt to flyverdragter fra Småfolk som jeg fik leveret i løbet af få dage. Det viste sig at den ene var for stor og jeg kontaktede firmaet via tlf og den venlige ekspedient sagde at jeg bare skulle sende den store model tilbage til hende og så ville hun bytte den til en mindre udgave. Hun var på lageret for at tjecke hvor mange de havde i den str. som jeg skulle have den byttet til og hun lovede mig at hun ville tænke på mig hvis der begyndte at blive lavvandet på lageret.

Jeg modtog en mail om at nu var den nye flyverdragt blevet sendt til mig, men da jeg efter et par dage ikke havde modtaget min nye flyverdragt i den rigtige str. kontaktede jeg firmaet over telefonen og den søde ekspedient sagde at hun bare ville sende en ny til mig for man vidste jo ikke hvor lang tid post Danmark ville være om at opfange den mistede pakke. Hun nævnte i en sidebemærkning at hun gerne ville have at jeg sendte den ekstra flyverdragt retur igen hvis jeg også modtog denne. Indtid videre har jeg dog kun modtaget de to flyverdragter som jeg skulle bruge:-)

Alt iorden

Jeg skulle købe brændeovnsgitter og det billigste sted var hos babyhit.dk. Jeg var dog ikke helt tryg ved at bestille varer hos dem, da jeg kunne se at de havde fået nogle dårlige anmeldelser, men jeg tog chancen og det var kun godt, for 4 dage efter jeg havde bestilt, var mine varer leveret! Så der var ingen grund til bekymring og jeg kan sagtens anbefale andre at handle der.

Rigtig hjælpesom personale og gode tilbud.

Mine kollegaer og jeg gik sammen og bestilte nogle udsalgsvare - leveringen var hurtig og fik fin god telefonhjælp undervejs.
God shop!

Helt fin handel i udsalgstider

Jeg købte 2 flyverdragter lige inden jul, de blev bestilt fredag og nåede frem tirsdag.. den ene dragt var lidt for lille, jeg returnerede mellem jul og nytår - ventede utålmodigt og ringede til butikken i går, i dag har jeg modtaget den nye dragt.

Så alt i alt en fin handel i den travle udsalgstid.

Dårlig service...Ingen levering!

Jeg købte sidste år en IdaT flyverdragt...som aldrig dukkede op...
Efter 14 dage snakkede jeg i tlf med en sælger som sagde at de var udsolgt...14 dage!!

I år har jeg købt en CupCake flyverdragt...og nu efter 9 dage har jeg fået en mail med at den er udsolgt!
Igår snakkede jeg i tlf med en kvinde fra butikken som sagde at de var kommet til at sende varer afsted i forkert rækkefølge...så folk som bestilte sidst fik deres varer først...Men jeg kunne godt nå at få mere med på min ordre (det var det jeg ringede om!)

De har gode rabatter...men deres butik fungerer virkelig ikke...øv...

God rabat og hurtig levering

Vi bestilte tre varer, da der var 60% rabat på overtøj fra Molo. Pakken kom hurtigt og alle varerne var med.

Hurtig og god service

Stor tilfredshed. Hjælpsomme og hurtige.

Nemt og billigt

Jeg bestilte og fik leveret. Flyverdragten var lidt stor i str. så sendte den retur så jeg kunne få en str. mindre. Ventede nogle dage hvorefter jeg ringede og spurgte hvor lang tid jeg skulle regne med der gik - fik oplyst at hvis jeg var heldig (post Danmark er jo til tider noget ustabile) ville den vare der samme dag og der gik et par timer og så kom posten :-)
Handler der gerne igen :-)

Alt ok

Gode og billige varer, kom inden for den fra Babyhit oplyste leveringstid.

Eneste årsag til, at de ikke får 5 stjerner er, at de har lidt lang leveringstid. Dette oplyser de om på hjemmesiden, jeg kunne bare ønske mig en kortere leveringstid ;-)

Varen kom aldrig

Jeg vil fraråde ALLE at handle med babyhit.dk.. Nu har jeg hørt om flere der er blevet snydt af den side.. Jeg blev selv snydt, da jeg ville købe en IdaT flyverdragt hos firmaet. Jeg bestilte den og fik af vide som en anden anmelder herinde, at den var sendt til pakning.. så skete der ikke mere. skrev til dem og fik af vide, at de lige ville rykke for den.. Der skete intet. Ringede så selv 14 dage efter til butikken hvor tøjet bliver pakket, og fik af vide at den var udsolgt.. (Men de havde nuppet mine penge!)

Utroligt man SELV skal kontakte dem for at få af vide at den varer man har betalt for, er udsolgt?! Virkelig virkelig ringe!

lang leveringstid og ingen kommunikation

Har bestilt en flyverdragt hos babyhit.dk
den blev bestillt for over en uge siden, og er stadig ikke kommet. Har skrevet til dem flere gange, i deres første svar skrev de at dragten var sendt til pakning. I den næste skrev de, at de ville tjekke om de havde modtaget min indbetaling! Jeg ved at pengene er overført!!!!
Er faktisk ved at være meget utålmodig, og det virker meget useriøst, at de ikke en gang selv ved hvad de laver.

God pris - Dårlig kommunikation og varebeskrivelse - LANG leveringstid

Købte 2 flyverdragter, 2 sæt regntøj og 2 vinterjakker på babyhit.dk
Prisen var rigtig god, men det kan man desværre ikke sige om varebeskrivelserne og kommunikationen.

LANG leveringstid. Købte varene den 9. november og modtog først den 18. november en mail om at ordren nu var ekspederet.

Jakkerne var beskrevet som værende små i str., men de er VIRKELIG små! Så nu står jeg med 2 jakker, der skal retur, selvom de er købt et nummer større end normalt.

Mailede virksomheden i perioden mellem den 9. og 18. november (omkr. ændring i ordren), men har aldrig hørt fra dem.

Is Babyhit your company?

Babyhit Details

Babyhit er en netshop som bliver drevet i samarbejde med Ønskebørn i brabrand. Babyhit's målsætning er at give kunderne en bred vifte af de bedste mærker til babyer og børn.

Visit Babyhit