Babyornot reviews

Babyornot reviews

6.0

ikke modtaget noget

bestilte sidste fredag og har intet modtaget. fik en mail i mandags om at den var sendt

Gode priser og hurtig levering

Det er en billig side og leveringen kom hurtigt!

perfekt

altid gode priser og meget hurtig levering, tip top :)

Gode priser

og fint udvalg.

Varerne bliver også sendt hurtigt og diskret.
Eneste årsag til 4 stjerner istedet for 5 er, at jeg med de billigste ÆL-teste aldrig har kunne få en positiv test (så jeg har måtte gætte mig frem - og troede bare, at jeg ikke kunne lave positive teste) - så efter at have købt æl-teste der i ca. 10 måneder, prøvede jeg en anden side med billige æl-teste, og nu kan jeg så få positive teste frem (tester på samme måde som altid - jeg ved ca. hvornår det er).
Så de har aldrig virket for mig, og derfor har vi måske forsøgt på forkerte tidspunkter.

Men priser på g-teste og tilskud er rigtig gode + den rabat man som medlem, får.

Gode priser

Jamen det kan siges ganske enkelt, gode priser og god levering.

Fin levering og service

Har handlet der en del gange. Det startede med kondomer, som jeg købt en del gang, men det forhandler de ikke længere. Har desuden flere gange købt graviditets-test - der har kvaliteten været helt i orden. Har nu netop købt ægløsningstest til et forsøg med "naturlig" prævention. Leveringen er hurtig og korrekt. Har dog oplevet, at mit forerukne kondommærke flere gange ikke var på lager, men det oplyses der om på siden

Is Babyornot your company?

Babyornot Details

Bliv gravid med BabyOrNot - Køb billige graviditetstest og ægløsningstest