Babypark reviews

Babypark reviews

8.7

Uitstekend

Vriendelijke medewerkers, goede service en leuke acties!

Goede service naar aanleiding van hetzelfde artikel elders goedkoper.

Vorige week onder andere een Stokke Trip Trapp gekocht met baby zitje gekocht bij Babypark Amersfoort. We werden zeer vriendelijk geholpen en kregen op alle vragen uitgebreid antwoord. Eenmaal thuis gekomen, bleek tot onze verbazing dat de stokke 30 euro goedkoper was bij de concurrent. De volgende dag met Babypark gebeld en zij vertelden ons van hun laagste prijs garantie. Aangezien we toch terug moesten om onze bestelde producten op te halen, konden we dit in de winkel meteen afhandelen. Geen gedoe, geen gezeur, maar gewoon je geld terug krijgen. Erg fijn! Dank aan Babypark.

klantvriendelijk

Ik ben onlangs met mijn vriend een middag naar de babypark in Wormerveer geweest om ons te oriënteren op zo'n beetje de gehele baby-uitzet. We hebben eerst een rondje gelopen en later advies gevraagd. We werden goed voorgelicht, over met name de kinderwagens. Er zijn zoveel merken en modellen dat je zelf door de bomen het bos niet meer ziet. D.m.v. doorvragen van de verkoopmedewerker kwamen we al gauw bij de voor ons meest geschikte wagen uit. Ook meteen een babykamer besteld en ons laten voorlichten over matrassen / maxi cosi's / boxen etc. Al met zeer compleet advies en een leuke dag winkelen.

Van alles voor ieders wil! Mooie prijzen, klantvriendelijk en zeer behulpzaam!

Babypark heeft voor iedereen wat! Heel veel keus en mooie prijzen!

We zijn ontzettend goed geholpen door alle medewerksters! Ze zijn zeer betrokken, hebben een mooie open houding en bieden heel veel vertrouwen! We komen bijna elke week weer terug! Babypark geeft ons heel veel vertrouwen, waardoor we graag al onze spullen daar willen kopen. Ook trekken de mooie aanbiedingen ons zeer aan! je krijgt heel veel kwaliteit voor een mooi bedrag!

Goed en snel geholpen. Verzending in de winkel aangegeven en was volgende dag over!

Ik ging naar de winkel omdat ik snel een reistas nodig had voor de bugaboo. Helaas niet op voorraad in de winkel.
Toch laten verzenden en het was de volgende dag over!

Mooie producten, uitgebreid assortiment, uitstekende service

Na wat zoeken had ik mijn zinnen gezet op een tienerkamer van Woood. Ik had hier wat vragen over en toen ik hierover belde, werden al mijn vragen zorgvuldig beantwoord. Vervolgens hoefde ik niet meer de bestelling online te doen, maar kon ik via de telefoon de bestelling plaatsen, erg prettig. De levering was snel en netjes. De heren bezorgden eigenlijk tot aan de deur, maar hielpen op eigen initiatief mij de zware dozen naar boven sjouwen. Erg vriendelijk. De meubels zijn van mooie kwaliteit en goed te monteren.
Al met al een dikke 10 voor Babyparks uitstekende service!

Hele fijne winkel,met een uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel.

Heb al meerdere aankopen gedaan bij deze winkel,en ben altijd heel tevreden.Als blijkt dat er iets niet op voorraad is,word het meteen besteld en heb ik het artikel alsnog de volgende dag in huis.Super vriendelijk personeel,die je goed helpen en adviseren.

Gedegen advies in combinatie met goede prijs

Zeer bekwaam personeel wat goed met je meedenkt. De prijs/kwaliteit is top. Uitgebreid en vooral compleet assortiment.

Zeer ruim assortiment en een goede service

Voor de eerste aanschaf van babyspullen al bij Babypark geweest en nu weer terug gegaan voor een nieuwe kinderkamer. Wederom zeer goed van advies voorzien en omdat alles op voorraad is kan de levering ook snel plaatsvinden. Wij zullen zeker nog terug komen bij Babypark.

Complete winkel en snelle levering

Vorige week voor de 2e keer naar Babypark geweest. Ruime winkel met een groot assortiment, behulpzame medewerkers en goede acties. We hebben een kinderkamer, kinderwagen en accessoires gekocht. Alle spullen waren op voorraad en worden binnen anderhalve week geleverd.

Kwaliteit, klantvriendelijk en leuk, groot assortiment!

Na eerdere ervaringen bij Babypark, deze keer een bestelling gedaan via de telefoon.
Hierbij zijn we goed geholpen door een medewerker. Duidelijke informatie en snelle afhandeling. Enige minpuntje: de lange levertijd. We moeten bijna 2 maanden wachten totdat het door ons bestelde bed geleverd wordt. Dat zou toch sneller moeten kunnen. Maar los van dat, zijn we zeer tevreden.

Vriendelijk, behulpzaam en mooi aanbod

Wij kregen na enkele bezoeken steeds goede informatie en vriendelijke service van de medewerksters. Na even te vergelijken toch onze bestelling hier geplaatst met het volste vertrouwen. Een aanrader om te bezoeken!

Mooie winkel en goede service!

Goede service, mooie winkel, goede adviezen.
Goed geholpen, ga zeker nog eens terug.

Prachtige winkel, helaas veel discussie met personeel

Na heel wat kinderwagens te hebben getest kwamen we uiteindelijk bij de voor ons ideale wagen uit. Er stonden maar liefst drie verschillende prijzen (waaronder showmodelprijs) op en om de kinderwagens van ons merk heen, diverse wagens hadden rode stickers en bij elke kinderwagenprijs kwamen andere extra's. Zowel voor ons als voor de verkoopster een tikkeltje verwarrend. Uiteindelijk kwamen we met de verkoopster prijs en wagen overeen en zouden we een rode-sticker-showmodel direct mee naar huis zouden nemen.
Bij de kassa bleek ineens de prijs 100 euro duurder dan overeen gekomen en kostte ons showmodel ineens evenveel als een nieuwe wagen. Na heel wat discussie bleek dat de verkoopster ons de wagen echt niet voor de eerder afgesproken prijs kon verkopen en hebben we besloten het showmodel in te ruilen voor een nieuwe wagen en de meerprijs toch te betalen. Al met al een hele vermoeiende ervaring, dat kopen van een kinderwagen...
Babypark

Reply from Babypark

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.
We willen u bij deze onze excuses aanbieden voor de verwarring en het ongemak.
Naar aanleiding hiervan zullen we zeker kijken hoe we het toch nog overzichtelijker kunnen weergeven.

Veel plezier met uw kinderwagen gewenst.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Babypark Kesteren

Niet commercieel, wel degelijke en vlotte klantenservice.

Voor de totaalinvestering van een babyuitzet is een aanzienlijk bedrag gemoeid. Het loont om niet over één nacht ijs te gaan en je tevreden te laten stellen met de standaard "giveaways" en cadeaubonnen.

Het totaalaanbod en productkennis van de dames in de winkel is prima, maar je moet niet verwachten dat je onder het genot van een bak koffie een scherpe deal kan sluiten. Dat blijkt makkelijker bij de speciaalzaak om de hoek. Laagste prijsgarantie is hierin een ondoorzichtig systeem.

Uitstekende voorraad, niet altijd even ervaren personeel

De winkel is zeer compleet en de prijzen zijn erg goed, echter is het personeel niet echt op de hoogte van hetgeen de artikelen doen en hoe ze werken. Dat is geen uitzondering, geldt ook voor Prenatal.
Babypark

Reply from Babypark

Geachte klant,

Bedankt voor uw beoordeling.
Goed om te lezen dat u dik tevreden bent over de winkel en onze prijzen. Dat u ons personeel als onervaren heeft gekwalificeerd spijt ons echter zeer omdat zij juist veel getraind en voorgelicht worden zodat ze de klant van zo goed mogelijk advies kunnen voorzien.
Mocht degene die u geholpen heeft toch in gebreke gebleven zijn, dan is dat uiteraard niet de bedoeling en excuseren we ons dan ook graag daarvoor.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Babypark Kesteren

Klantgericht en betrouwbaar

De laagste prijsgarantie van Babypark is erg prettig. Artikel werd snel geleverd, prima dus! Jammer dat we niet via Ideal konden betalen.

Prachtige Baby Park Winkel In Kesteren !!

Baby Park Kesteren is een geweldige mooie en grote winkel.

Je kijkt werkelijk je ogen uit!! Ben der helemaal weg van zo mooi dat die winkel is, en kom er daarom ook graag!
Ik Bestel daar eigenlijk altijd alles, zo ook een nieuwe kinderwagen. Autostoel, baby kamer enz. De prijs en kwaliteit zijn gewoon super en niet gek duur !
Alles wordt netjes en correct geregeld, en is snel in huis!

Kort om fijne winkel.
Ook het personeel is erg vriendelijk, en neemt rustig de tijd om iets te vertellen of uit te leggen. Zonder gehaast. Erg Fijn dus..

Aanrader!

Ik kom graag terug!
Ondanks dat het druk was, werden we snel geholpen en goed voorgelicht. Er werd de tijd voor ons genomen, en vragen naar tevredenheid beantwoord.
Ze hebben een groot assortiment en kundig personeel.
Ondanks dat wijzelf een verkeerd product bestelde, deden zij niet moeilijk toen wij vroegen om een wijziging van de bestelling.
Kortom, een aanrader!

Fijne service

Uitgebreid assortiment en vriendelijke en professionele service.

Babypark Details

Visit Babypark