Babyrum reviews

Babyrum reviews

8.5

Lækre varer, hurtig levering, glimrende og hjælpsom service.

Hjemmesiden er nem og overskuelig. Kommunikationen emed babyrum.dk var venlig og positive - og meget hjælpsom. Prisniveauet var passende. Varene blev leveret hurtigt og var lækre og i god kvalitet. Jeg kan kun anbefale andre at anvende Babyrum.dk og vil helt sikkert handle her igen.

Fine vare og priser, og holder den lovede leveringtid

Jeg bestilte 2 høreværn med navne på til mine drenge.
alt er gået godt og den lovede leveringtid er overholdt.

Hvorfor så ikke 5 stjerne når alt er godt.
Jo jeg savnede en ordrebekræftigleses mail og info om pakken er sendt med pakke nr, så den kunne følges hvis noget går galt.
Der udover er det altid betryggende hvis man kan følge sin orde online hos butikken for på den måde at kunne have en føling med om det skrider fremad.
Babyrum

Reply from Babyrum

Hej Jimmy.

Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at du er tilfreds med handlen.
Med hensyn til ordrebekræftelse, så burde du meget gerne have fået en da den bliver autogenereret og sendt efter hver bestilling - men vi har før været ude for at vores mails havner i folks SPAM-filter, så prøv evt. at se om den ikke skulle være havnet der.
Vi arbejder på at få implementeret et Track and Trace system så alle der bestiller levering med pakker vil få tilsendt et pakkenummer.

Anders/Babyrum.dk

Helt fint, ingen problemer og hurtig levering.

Jeg bestilte ca. 10 forskellige sutter med navn på til min søn og modtog dem i postkassen allerede to dage senere!
Det gik hurtigt og der var ingen problemer. De har mange gode varer som man kan få gjort personlige med barnets navn.

Anbefales

Sutter med navn, hurtig levering, okay priser

Fandeme god stil!

Spurgte tirsdag om et par høreværn kunne nå at få navn på og nå frem til lørdag, da jeg ville invitere mine unger på traktortræk, da de elsker traktorer! Fik en mail tilbage 5 min senere at jeg bare skulle skrive at det hastede så ville han sende dem samme dag!
Som sagt så gjort og allerede onsdag havde jeg en slip i postkassen om jeg kunne hente mine varer. Øreværnene var trykt perfekt med ungernes navne og var oven i købet 60 kr billigere pr. styk end alle andre steder jeg kunne finde!
God service, billige priser og ikke mindst rigtig gode varer! Kan klart anbefales.

Helt fantastisk

Bestilte 2 madkasser med navn til min søn søndag aften og fik dem leveret tirsdag morgen. De er simpelthen så flotte.
God og overskuelig hjemmeside.
Er absolut ikke sidste jeg handler her..

Lækre produkter og hurtig levering

Bestilte en madkasse med navn tirsdag, og onsdag morgen blev den leveret til min dør :-) Super hurtig levering og et produkt der er super godt lavet.

Nem og enkelt.

Der var overhovedet ikke nogle problemer her, der var fin service, god leverings til (3 dage på broderede vare) og en nem hjemmeside. Kan varmt anbefales.. Vil helt sikkert bruge den igen, hvis behovet skulle være der..

Helt tilfreds

Har bestilt både sutter og en taske med navn. Mange tasker med navn koster minimum 250 kr, men denne kostede 150 og er rigtig fin.
Ville dog gerne have at deres sjove sutter også var med silikone. De har en del varer hvor der står kommer snart, men det har der stået i et halvt år.

Hurtig levering og lige til

Nu da datteren er startet i dagpleje, skulle hun have nye sutter og naturligvis med navn på så vi kunne kende hendes sutter fra alle de andre. ;o)

Vi var spændte på resultatet da vores datters navn er helt nyt, det vil sige hun er den første som er døbt det i Danmark men det gav ingen problemer.
Vi fik dem lyn hurtigt og de er allerede vel modtaget af hende. ;o)

Update:
Har nu handlet hos dem 3 gange og hver gang har der været hurtig levering, så nået så langt at jeg ikke en gang gider at bruge tid på at tjekke priser andre steder..

God oplevelse - lynhurtig levering

Godt site med fine priser. Bestilte et flag med indgravering og det lever fuldt ud op til forventningerne samt leveringstiden var imponerende kort. Eneste ting der trækker lidt ned var indpakningen af forsendelsen. Kassen var sendt i en kuvert med bobleplast, men det var ikke helt nok til at undgå, at emballagen blevet en smule "krøllet" at se på, hvilket ikke er særlig godt, når den nu skal bruges til gave. Men det var nu ikke voldsomt skæmmende.

God og sikker handel

Fine vare, sikker på at få det man bestiller. Somme tider er vare udsolgt, men man er sikker på man får det man bestiller. Varer med navnetryk, er rigtig pakket ind og se uberørt ud(Hvilket især er dejligt, når vi snakker sutter) Varene er lynhurtig i hus. Har benyttet siden mere end 5 ganga

Super god service.

Jeg fik i juli leveret 2 rosti madkasser, en rosti drikkedunk og en taske, alt dette med navn.
Den ene madkasse kom i opvaskemaskinen og blev skæv og jeg skrev til kundeservice (midt i deres ferie) og fik svar samme dag de kom tilbage, og de undskyldte selvfølgelig og har afsendt en ny madkasse uden problemer :)

Super side ;)

Jeg har handlet der nogle gange nu...

Har både købt de bedste sutsko, med navn som min lille prinsesse har haft på i dagplejen. (Navnet er trykt på, og det holder bedre end hvis det er syet).
Har lige købt en tandbørste og madkasse med navn, da hun skal starte i BH ;)

Bestilte varen, og modtog det 3 dage efter jeg havde bestilt det. De lever helt sikkert op til forventningerne, og jeg skal ihvertifald købe mere derfra.

mange gode ting

hurtig leverig og vare er bedre end jeg for ventet:)

Fin side med masser

af sjove idéer, gaveforslag og inspiration.

Har købt på siden et par gange (gaver til niecer og nevøer + til min egen søn) og det har vakt begejstring hver gang.

Fine ting, god kvalitet og en fin side :)

Hurtig og upåklagelig service og levering

Nu har jeg to gange bestilt varer via babyrum.dk Begge gange gik det hurtigt og varerne var pakket godt ind ved levering

Dårlig kommunikation

Jeg bestilte den 26. Juli 2 madkasser og 2 drikkedunke, med besked på at jeg ville have modtaget det hele inden 4. august. Vi rundede den 4. og jeg havde intet modtaget. Jeg så det nødigt selv at tage kontakt til dem, og fik at vide at den ene drikkedunk havde været udsolgt, men at den kom på lager igen den selv samme dag, hvor det hele også ville blive afsendt. Nu flere dage senere har jeg stadig intet modtaget.

Det skal lige siges at pengene blev hævet selv samme dag, som jeg bestilte varene, så jeg har betalt for nogle vare, jeg endnu ikke har fået.

De har ikke taget kontakt til mig en eneste gang, hvilket er rimelig dårligt.

Mine børn skal starte i skole nu her på mandag, men det bliver åbenbart uden hverken madkasse og drikkedunk..........

Vil nu gerne tilføje at jeg idag har modtaget 2 stk madkasser og et stk drikkedunk, da den ene er i restordre, så der kommer et par extra stjerner på, men det bliver ikke til mere pga den manglende kommunikation.

Og jeg vil desuden opfordre folk til at hænge den medlagte reklameseddel op (som I modtager med de bestilte vare) på jeres barns skole eller børnehave.....Jeg gør det nemlig selv :o)

Fantastisk side!

Har kun roser at sige om denne side :) Bestilte to høreværn med navn hos dem og spurgte om de kunne leveres hurtigt da vi skulle bruge dem.
De blev afsendt dagen efter jeg havde bestilt dem og de nåede frem til tiden.

Fantastisk side!

God oplevelse med babyrum.

Bestilte "luksus" navnesutter. Hvad "luksus" angiver ved jeg ikke og det er ikke beskrevet hvem der laver dem osv. Men de er gode og kommer med hjem fra vuggestuen i modsætning til dem uden navn. Forsendelsen var overkommelig, 15 kr. Leveringstiden lidt langsommere end angivet på hjemmesiden, men ellers helt perfekt!

Babyrum Details

Babyrum - billige kvalitetssutter med påtrykt navn. 3 stk. for 62,- DKK